Hoogtepunten > als je het filmpje kijkt op driehoek drukken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je goals uit de onlinemodus in my media kunt krijgen?
Yep, op de 360 al enkele keren helaas...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep, op de 360 al enkele keren helaas...
Ik nu dus ook, had Karim Rekik gehuurd van Man City met aankoopoptie na een jaar. Als je deze uitoefent dan freezed de career. Als je de optie negeert dan is alles ok.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..
erg vervelend als je net een online pot aan spelen bent, gelukkig nog maar 1 keer mee gemaakt
maar het blijkt ook een bug te zijn
Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik de commentaar-taal niet aanpassen.
Dat heb ik dus ook op de PC. In FIFA 12 kon ik nog het spel op het NEderlands zetten en dan lekker met Engels commentaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.
Bij mij staat hij in het lichtgrijs. (pc versie, en maakt ook niet uit welke taal ik in het begin kies)
Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me gelukt om de commentaar taal aan te passen.
Dankzij Google![]()
Open met je verkenner je DVD.
Daar zie je een bestand genaamd FIFA13.zip
Open dit bestand
Open vervolgens het mapje Game
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big
Kopieer deze bestanden naar je installatiemap Game
Nu heb je Engels commentaar.
Op deze manier kan je ook de andere aanwezige talen installeren.
Bestanden zijn te groot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?
( ff uploaden naar zippyshare ofzo?)
ik heb namelijk geen CD, ik heb alleen de code gekocht om goedkoper uit te zijn
Dit quoten was een foutje, excuses.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef averyjuzgar het volgende:
Leuk. Heb ik vanmiddag wat nationale selecties en team managements zitten editen, is er plotseling een update over de team squads heen gegooid. De squads zijn nu hetzelfde als bij seizoenen. Dag edits...
Bij meer mensen gebeurd?
Ik kan overigens ook geen aangepaste opstellingen meer selecteren als ik online speel. Ze staan er dan niet meer bij...
Thanks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me gelukt om de commentaar taal aan te passen.
Dankzij Google![]()
Open met je verkenner je DVD.
Daar zie je een bestand genaamd FIFA13.zip
Open dit bestand
Open vervolgens het mapje Game
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big
Kopieer deze bestanden naar je installatiemap Game
Nu heb je Engels commentaar.
Op deze manier kan je ook de andere aanwezige talen installeren.
1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.quote:ik = links - rechts = tegenstander
2-1
0-0
3-1
1-1
2-1
3-3
2-2
3-2
2-1
3-2
8-1 (kapte 80ste minuut ermee)
2-1
5-1
3-1
Matige uitslagen hoor, je houd amper de 0.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:38 schreef wickedmen het volgende:
Dacht als ik weer eens een marathon hou, laat ik dan effe alle eindstanden noteren, dan kan ik feitelijk aan mezelf bewezen hoe goed ik ben.
- 6 maanden ervaring (daarvoor Fifa 08 jaren geleden)
- Alle wedstrijden met Barcelona
- Wedstrijden allemaal uit (sinds Camp Nou er niet inzit en ik dat krakkemikig veldje wat aan Barca toegewezen is, haat)
- Random tegenstanders (klik, join, play (als er geen lagg is)
[..]
1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.
Had ik eerst ook, maar het gaat steeds beter. Nu heb ik ook wat vaker een marge van twee tegen die tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
een of andere manier, lijkt het of ik sommige wedstrijden niet mag winne.
speel je iets op legendary, niks aan de hand 86 min 2-1 voor mij
ineens geef je 1 slechte pass, tegenstander is niet te belopen. tackles gaan mis, bal valt stil op de penalty stip, keeper trapt hem slecht weg, of je verdediger die raakt m nog beroerder. bal klutst voor iemand ze voeten en hoppa 2-2 en dan komt meestal nog de 2-3 er gratis achteraan.
wel leuke games of the week deze week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |