Ik wil ook op de wachtlijst heloefquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet al aan wie ik gekoppeld wil worden, kan dat ook?
Is het een Fokker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapperquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil worden![]()
Wat een baas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzetten
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Oh ja KaneelJeweethet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babel is baziger dan ik dacht.
Het is de B tot A tot de B-E-L.Jij wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word engelsmanquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapper![]()
![]()
Laat maar zitten heloef.
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spottenquote:
Ja, ntje maar.quote:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan wie wil je gekoppeld worden?
quote:
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ntje maar. [ afbeelding ]
[..]
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat. Maar dan nog, ik ben jong dus waar maak ik mij druk om.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Is 32 ook goed?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ach, ook al romantiseert ze in het geniep, als ze maar happy isquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.
Heb vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat.
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.quote:
Arme twiquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Pokon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
AZ verliest bijna nooit thuis, dus komt goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ die nog niet zo heel hard gaan, hopelijk morgen beter
Heeft hij al meer borsthaartjes dan ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?quote:
Nee, zou dat het proces versnellen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
Daar kon je van die machtige rookbommen mee maken i.c.m. een sponsquote:
Omschrijving?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?quote:
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.quote:
Wij zijn wel zo'n beetje het grootste succesnummer van de topicreeks, dat wel. Staat goed op je CV, Hitch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Nee want nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Flipseltje, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal er een maand of 6 over moeten slapen.
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipseltje, wat is dat nou?
Wat heb je voor reden bedacht om het niet nu te doen?
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Fuck dit klinkt bijna schattig.
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Je bent ook wel een snoeshaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchRetteketet!
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Je staat er bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil ook op de wachtlijst heloef
quote:
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.
Maar dat is eng.
Dat is het leven Flips.
Hij kan ook niet ruiken dat je hem leuk vindt als je niks laat merken.
Omdat ik weet wie ze wil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan.
[..]
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.
[..]
Je staat er bij.
[..]
[..]
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.
[..]
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?
Haha WT.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook wel een snoeshaan.
Nou goed dan. Dan krijg je vrijdag een knuffel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingen
Ja weet ik ook wel.Alleen straks verpest ik alles enzo en zie ik hem nooit meer...
Zonde wel.quote:
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Heloef, koppel met snelheid. Dan kunnen we met alle stelletjes nog een kerstborrel doen.
Als ik een dame blij kan maken met kerst als een soort chaperon wil ik ook mijn steentje wel bijdragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Hey Xfx, wat doe jij eigenlijk qua werk?
Oh?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Benzin heb ik misschien nog wel iemand voor, ze is wel een beetje vreemd maar wel aardig enzo
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/
Ga ik het niet helemaal zitten specificeren wat ik dan precies allemaal doe. Kernwoorden zijn bouwdossiers, oppervlaktes, gebouwen en bijbehorende adresseringen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]Ze heeft wel een lieve uitstralingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.Ze is misschien wel wat jong?
[..]Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]Gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?
Heloef heeft haar voor mij gereserveerd ja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast...
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
Ik ken je niet, dus de Bro-code geld nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Heloef heeft haar voor mij gereserveerd ja?![]()
![]()
19, kan prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lieve uitstralingZe is misschien wel wat jong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
19, kan prima.
Hier was ze trouwens 16 kom ik nu achter. Ik zoek even wat recenters.
And there you go.hmm, ik vind t al wat minder worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
We moeten wel realistisch blijven, ik werk in een klassensysteem.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind t al wat minder worden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
19, kan prima.
Hier was ze trouwens 16 kom ik nu achter. Ik zoek even wat recenters.
And there you go.Dus rond die tijd, kreeg ze een fout vriendje... en nu is ze getekend voor het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx ouwe!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Mooi kapsel, geen bril en wat make-up en ze zou best een leuk koppie hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind t al wat minder worden.
Nee hoor toen ik haar kende (van mijn 12de tot mijn 16de) was ze ook al zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dus rond die tijd, kreeg ze een fout vriendje... en nu is ze getekend voor het leven.
Thnx ouwe!
Hmm groot gelijk, heb je ook wat voor mijn klasse?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven, ik werk in een klassensysteem.
En dan is ze niet meer d'r zelf, dus dan vind ik t daarom niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi kapsel, geen bril en wat make-up en ze zou best een leuk koppie hebben.
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze bij me past? Wat is je motivatie?
Ik weet niet hoe je er uit ziet, gaat lastig dan. Want uiterlijk telt natuurlijk mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm groot gelijk, heb je ook wat voor mijn klasse?
Dat vind ik niet hoor, dan zou je dat van iedereen met make-up of iets moeten zeggen. Lang haar zou der gewoon beter staan en een beetje make-up maakt der iets minder ziek eruit zien. Op die oude foto bijvoorbeeld was het al een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan is ze niet meer d'r zelf, dus dan vind ik t daarom niks
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.
Dat was het wel.
Jawel. Niet te extreem, maar je moet niet iemand hebben die zelf enorm teruggetrokken is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?
Ja, maar daar heb je weer de kans dat ze je minder aantrekkelijk vindt omdat je op dat vlak niet zo sterk bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?
Zelfs jou niet? Arme twi.quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bijt je piemel eraf, jij raakt helemaal niets.
Hmm, net aan de jonge kant voor mij, maar ben lang, slank, kaal geschoren. Regelmatig stoppelbaardje. Altijd goed/vlot gekleed, maar wel als midden 20tigger, niet als tienerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, gaat lastig dan. Want uiterlijk telt natuurlijk mee.
Maar waarschijnlijk niet want ik ken alleen maar meisjes tussen de 16 en 22 ong.
Dat is wel waar. Je hebt me overtuigdquote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je weer de kans dat ze je minder aantrekkelijk vindt omdat je op dat vlak niet zo sterk bent.
Grote mond heb jij ineens!quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
Ik bijt je piemel eraf, jij raakt helemaal niets.
Ach ik ben blij met mijn meisjequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik niet hoor, dan zou je dat van iedereen met make-up of iets moeten zeggen. Lang haar zou der gewoon beter staan en een beetje make-up maakt der iets minder ziek eruit zien. Op die oude foto bijvoorbeeld was het al een stuk beter.
Hmmm, nee daar heb ik niemand voor vrees ik.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, net aan de jonge kant voor mij, maar ben lang, slank, kaal geschoren. Regelmatig stoppelbaardje. Altijd goed/vlot gekleed, maar wel als midden 20tigger, niet als tiener
Ja ik denk ik er over na.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Je hebt me overtuigd
Nachtquote:
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zienquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
same shit different name
[..]heyhey... how you doin?
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nogquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zien![]()
Jij zin in het zeilen?
In de trein wat doen?quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nog
Dus dat is dan weer een beetje minder
Bridgetquote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
ALL BY MYSELF DONT WANNA BE ALL BY MYSELF ANYMORE
Slaap lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik ga mijn bedje opzoeken. Mochten er nog leuke meisjes opdoemen met interesse vannacht, dan mogen jullie ze alvast doorsturen om me morgen wakker te maken![]()
![]()
![]()
Welterusten iedereen
Dan blijven er veel over.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heloef! Alles boven 20... My way!
Thnx
Ja die ken ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Evie het volgende:
O heloef... ik wil alleen 9.5 of hoger gerate mannen boven de 25![]()
whehe
quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan blijven er veel over.
[..]
Ja die ken ik niet.
Ik ken wel toffe gasten die net 2, 3 jaartjes jonger zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]dan iets waar ik wel op val voor de verandering
![]()
whehe lol
Always to barquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm geen laptop
Hmz de vraag van vandaag.. to bar or not to bar..
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnquote:
dan niet doen, wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef Evie het volgende:
[..]
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnMisschien moet ik dat niet verpesten door naar de bar te gaan
![]()
whehe
Moeilijke situaties
Waarom niet aan mij koppelen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.
Dat was het wel.
Als ik ooit een leuke meisje voor je tegenkom dan stuur ik dr wel door naar jequote:Op zondag 30 september 2012 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet aan mij koppelen dan?
* vult aanquote:Op zondag 30 september 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag en zulks. ZondagTijd voor inhoudloze herrie met chicks.
![]()
*en aangezien het 30 graden isquote:
* en gewoon omdat het kanquote:
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?quote:
quote:
Dat zijn wij al natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?
Spreek voor jezelf!quote:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!quote:
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komenquote:Op zondag 30 september 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Maak maar een filmpje en gooi er maar bij dan
[..]
Ahhh
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...quote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
Dat is niet eerlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
[..]
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komen
Niet van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...
Nee, ik had de FB foto's al bekeken.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
De wereld is oneerlijk. Baal ervan of doe er je voordeel meequote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe es een linkje.quote:
quote:
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.quote:
quote:
Nope je zoekt het zelluf maar op.quote:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checkenquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checken
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptiequote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
Ergens in deze reeks waar er drie topics per dag doorheen gaan...quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Nope je zoekt het zelluf maar op.
Bovendien staat er ergens in deze reeks een filmpje met slapende vrouwenEn sta ik er gvd ook tussen
Maar ik ken je heel nietquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Toch typisch eigenlijk. Breedbeeld bestaat al even dus eindelijk is het mogelijk om haar in n geheel te filmen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.quote:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl kenquote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.
Een luxe die ik mij niet kan veroorloven.quote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl ken
quote:
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.quote:
Je hebt laatst heel wat gemist danquote:Op zondag 30 september 2012 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe cast voor Game of Thrones is veelbelovend
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
As alwaysquote:
Nee, aanvulling. Oude cast blijft hetzelfde. Maar ze hebben Beric Dondarrion er in gezet, ook al heeft hij maar een kleine rol in de boeken. En die vent is echt ECKT baas!quote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
Heeft ze een ceedee? Even checken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verderquote:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorDoe ik niet moeilijk over.. en bedreigd voel ik me er met de mijne niet door
Haar accent, brrrquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tietenquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tieten.
Nu wil ik ze ook zienquote:Op zondag 30 september 2012 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?quote:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoordquote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?
Dat klinkt dan ook wel weer opwindend eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Evie het volgende:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoord![]()
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
ik vind haar echt niks aan, carica v houten. en die cd nog minder, wat ik ervan gehoord heb.
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Jij heldquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Kate Bushquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Goede morgen peutjequote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
Ik vind haar als actrice in NL films erg goed. Alleen dat accent in GoTquote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.
Zo zie je maar, borsten zijn geen voorwaarde om last te hebben van wijvennijd.quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
Dat is geen geweldige film, nee.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
maar toch was prometheus ultiem kut (ja barb, echt).
hij deed me nogal denken aan alien vs predator. en ook die was echt zo slecht.quote:
Moguh Eviltjequote:
Ik vind dr ook gewoon lelijk trouwens, helpt ook niet echt.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, borsten zijn geen voorwaarde om last te hebben van wijvennijd.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind dr ook gewoon lelijk trouwens, helpt ook niet echt.
En je punt is?quote:
Was even te bussen, maar van deze clip krijg ik het zelf ook bijna heet natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik hoorde dat een hoop mensen hem erg goed vonden.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
ja, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een hoop mensen hem erg goed vonden.
Krijg het er niet warm van.. en ik heb het koud ook nog!quote:Op zondag 30 september 2012 14:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was even te bussen, maar van deze clip krijg ik het zelf ook bijna heet natuurlijk![]()
Ik WA je wel ff een foto van een warm stuk vlees.quote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef Evie het volgende:
Krijg het er niet warm van.. en ik heb het koud ook nog!
niet origineel, cliche-hoofdrolspelers, slap verhaal, en leek echt veel te veel op alien vs predator, vooral de setting.quote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat vond je er slecht aan? (heb hem zelf niet gezien)
Het is het verhaal voor alien als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
niet origineel, cliche-hoofdrolspelers, slap verhaal, en leek echt veel te veel op alien vs predator, vooral de setting.
Zegt me niets, even opzoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
mur, jij moet the man from earth eens kijken.
als de film kut is kan de setting en de muziek hem voor mij niet meer redden.quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het verhaal voor alien als ik het goed begrijp.
Ik hoorde dat het filmwerk erg goed is, post productie fantastisch was, de muziek erg sterk was en het verhaal goed aansluit op de alien reeks.
Kan het natuurlijk nog steeds een kutfilm zijn, want de punten waar jij het over hebt kunnen nogsteeds kloppen.
[..]
Zegt me niets, even opzoeken.
Ik wachtquote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik WA je wel ff een foto van een warm stuk vlees.
quote:
En? Opgewarmd?quote:
Nee, ze speelt haar karakter echt serieus goed.quote:
Nee, die was zwaar oke jaquote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
Top van je.quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik ooit een leuke meisje voor je tegenkom dan stuur ik dr wel door naar je![]()
(Als ik haar zelf niet wil natuurlijk)
Doen we toch ook, zeurbaard.quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
Stelletje zeiksnorren hier, ga eens neuken.
Stop de persenquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen we toch ook, zeurbaard.
Doe je beter dan ikquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een man die weet hoe het hoortquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand zou eens een andere smaak hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ze speelt haar karakter echt serieus goed.
[..]
Nee, die was zwaar oke ja![]()
Stelletje zeiksnorren hier, ga eens neuken.
Priv ditdat.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stop de persenJij neuken? Met wie? Wat heb ik gemist?
De mannen staan voor jou in de rij,dus sja...quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een man die weet hoe het hoort![]()
En ik moet me idd scheren ja![]()
Wil niet zeggen dat ik met ze naar bed wilquote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Priv ditdat.
[..]
De mannen staan voor jou in de rij,dus sja...
[..]
Zeg dan gelijk dat het een Fok!ster isquote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Priv ditdat.
[..]
[..]
Ok, het is een FOKster.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat het een Fok!ster is
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik met ze naar bed wil
Onmogelijk, ONMOGELIJK ZEG IK JE!quote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand zou eens een andere smaak hebben.
Privequote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Privé ditdat.
[..]
[..]
Goed bezigquote:Op zondag 30 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, het is een FOKster.
[..]
Dat is ook weer waar.
Arme jongenquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is ook mooi weer. Ik ga ook nog even naar buiten. Laatste kans van het jaar ongeveer weertreurig Nederlands weer altijd
Onwetende heb je altijd. Ketters op de brandstapel met zequote:Op zondag 30 september 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmogelijk, ONMOGELIJK ZEG IK JE!
Dat veroorzaakt teveel CO2 en dode zeehondjesquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onwetende heb je altijd. Ketters op de brandstapel met ze
Barbie heeft geen pech, hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet alleen ik. Jij en iedereen die van zon houdt heeft dus pech hé
Ramkraak bij een speciaalzaakquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef PeuRac het volgende:
Iemand enig idee waar ik dit kan krijgen vandaag of morgen voor 12u: [ afbeelding ]
Ik geef je er 15 euro voor, wil ik wel een (btw) bonnetje erbij hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ramkraak bij een speciaalzaak
Voeren aan de arme ijsberen en witte haaien danquote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat veroorzaakt teveel CO2 en dode zeehondjes
Nou nee, ik niet echtquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet alleen ik. Jij en iedereen die van zon houdt heeft dus pech h
quote:
Nu jij nog ja. Nog contact met die vrouw die je in Parijs had leren kennen? (wat ws het verhaal nou?)quote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Nu ik nog (Fok!ster of niet Fok!ster)
quote:Op zondag 30 september 2012 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je er 15 euro voor, wil ik wel een (btw) bonnetje erbij hebben.
Schiet op man, alleen een blinde zou dat gemist hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nu jij nog ja. Nog contact met die vrouw die je in Parijs had leren kennen? (wat ws het verhaal nou?)
Klopt, ja daar heb ik nog contact mee. Ik ken haar via Internet via Okcupid. Parijs was een vakantie voor ons beide waar we met elkaar hadden afgesproken om samen wat te gaan doen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nu jij nog ja. Nog contact met die vrouw die je in Parijs had leren kennen? (wat ws het verhaal nou?)
Ik weet het, daarom zei ik het ook.quote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op man, alleen een blinde zou dat gemist hebben.
Gelukkig heb ik de foto's nogquote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op man, alleen een blinde zou dat gemist hebben.
Isgoe, ik ga een terrasje pakkenquote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke iedereen behalve jij heeft pech dan.
Ik ga naar het centrum, koopzondag blijkbaarquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Isgoe, ik ga een terrasje pakken
En nog geen plannen voor iets nieuws?quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ja daar heb ik nog contact mee. Ik ken haar via Internet via Okcupid. Parijs was een vakantie voor ons beide waar we met elkaar hadden afgesproken om samen wat te gaan doen.
Ja maar wanneer en waar. Geen idee nogquote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nog geen plannen voor iets nieuws?
quote:
Ja dat ben ikquote:
Koopzondag. Consumentisme in ultima optima formaquote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ga naar het centrum, koopzondag blijkbaarlater
Cool hoedjenquote:
Zekerquote:
Whud? Watskeburt?quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
Hoe een tof weekend ultiem kut werd.
Ik ga zo maar eens lekker naar Rio.
quote:
Beter dan die zondag is een rustdag betutteling van de SGP.quote:Op zondag 30 september 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopzondag. Consumentisme in ultima optima forma
Jij moet gewoon de nieuwe Iphone kopen en verder je bek houwequote:Op zondag 30 september 2012 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan die zondag is een rustdag betutteling van de SGP.
Ik ga NU halen, en genieten van de zonquote:
DIE GA IK HELEMAAL NIET KOPENquote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de nieuwe Iphone kopen en verder je bek houwe
Ik ga nu op weg naar Rioquote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga NU halen, en genieten van de zonTot later, lieve mensen
![]()
JAWEL, JIJ VUIGE CAPSLOCKHOERquote:
Ik kan nog wel meer redenen verzinnen om tegen zinloze winkelopening te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan die zondag is een rustdag betutteling van de SGP.
Slecht voor de kleine ondernemer zeker?quote:Op zondag 30 september 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer redenen verzinnen om tegen zinloze winkelopening te zijn
Prima hoor, met jou?quote:
Aardig wel. Kan beter, kan slechter.quote:
En wint Helmond Sport morgenquote:Op zondag 30 september 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardig wel. Kan beter, kan slechter.
Beter verliest PSV dalijk.
Geen idee, helemaal van de leg af die mensen daar.quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wint Helmond Sport morgen
Wat de neuk is er met FC Den Bosch gebeurd trouwens?
Verkeerde smiley, het is kei tof.quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft hij/zij het verneukt, gezien je emo.gif?
nailsnailsnails shjn pics ditdat!quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, het is kei tof.
Onder andere, persoon van grote winkels vindt het vast ook fijn om zondag te werkenquote:Op zondag 30 september 2012 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht voor de kleine ondernemer zeker?
Ik vind het gewoon fijn dat als ik op zaterdag geen zin heb om boodschappen te halen ik dat op zondag alsnog kan doen.
Ze krijgen vast betaaldquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder andere, persoon van grote winkels vindt het vast ook fijn om zondag te werken
En dat maakt het nog niet dat ze het leuk vindenquote:
Dat gaan ze solliciteren naar iets wat ze wel leuk vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat maakt het nog niet dat ze het leuk vinden
Ik vind het prettig dat de winkels zondag open zijn. Kan ik straks nog even wc papier gaan halenquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder andere, persoon van grote winkels vindt het vast ook fijn om zondag te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |