Dat is geen geweldige film, nee.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
maar toch was prometheus ultiem kut (ja barb, echt).

hij deed me nogal denken aan alien vs predator. en ook die was echt zo slecht.quote:

Moguh Eviltjequote:

Ik vind dr ook gewoon lelijk trouwens, helpt ook niet echt.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, borsten zijn geen voorwaarde om last te hebben van wijvennijd.

quote:Op zondag 30 september 2012 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind dr ook gewoon lelijk trouwens, helpt ook niet echt.

En je punt is?quote:

Was even te bussen, maar van deze clip krijg ik het zelf ook bijna heet natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...

quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:
 Mee eens!
 Mee eens!

Ik hoorde dat een hoop mensen hem erg goed vonden.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef dawg het volgende:

ja, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een hoop mensen hem erg goed vonden.

Krijg het er niet warm van.. en ik heb het koud ook nog!quote:Op zondag 30 september 2012 14:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was even te bussen, maar van deze clip krijg ik het zelf ook bijna heet natuurlijk

Ik WA je wel ff een foto van een warm stuk vlees.quote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef Evie het volgende:
Krijg het er niet warm van.. en ik heb het koud ook nog!

niet origineel, cliche-hoofdrolspelers, slap verhaal, en leek echt veel te veel op alien vs predator, vooral de setting.quote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat vond je er slecht aan? (heb hem zelf niet gezien)

Het is het verhaal voor alien als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
niet origineel, cliche-hoofdrolspelers, slap verhaal, en leek echt veel te veel op alien vs predator, vooral de setting.

Zegt me niets, even opzoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
mur, jij moet the man from earth eens kijken.

als de film kut is kan de setting en de muziek hem voor mij niet meer redden.quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het verhaal voor alien als ik het goed begrijp.
Ik hoorde dat het filmwerk erg goed is, post productie fantastisch was, de muziek erg sterk was en het verhaal goed aansluit op de alien reeks.
Kan het natuurlijk nog steeds een kutfilm zijn, want de punten waar jij het over hebt kunnen nogsteeds kloppen.
[..]
Zegt me niets, even opzoeken.

Ik wachtquote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik WA je wel ff een foto van een warm stuk vlees.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |