Waarom niet aan mij koppelen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.
Dat was het wel.
Als ik ooit een leuke meisje voor je tegenkom dan stuur ik dr wel door naar jequote:Op zondag 30 september 2012 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet aan mij koppelen dan?
* vult aanquote:Op zondag 30 september 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag en zulks. ZondagTijd voor inhoudloze herrie met chicks.
![]()
*en aangezien het 30 graden isquote:
* en gewoon omdat het kanquote:
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?quote:
quote:
Dat zijn wij al natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?
Spreek voor jezelf!quote:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!quote:
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komenquote:Op zondag 30 september 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Maak maar een filmpje en gooi er maar bij dan
[..]
Ahhh
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...quote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
Dat is niet eerlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
[..]
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komen
Niet van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...
Nee, ik had de FB foto's al bekeken.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
De wereld is oneerlijk. Baal ervan of doe er je voordeel meequote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...
Doe es een linkje.quote:
quote:
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.quote:
quote:
Nope je zoekt het zelluf maar op.quote:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checkenquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checken
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptiequote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |