Ja ik denk ik er over na.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Je hebt me overtuigd
Nachtquote:
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zienquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
same shit different name
[..]heyhey... how you doin?
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nogquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zien![]()
Jij zin in het zeilen?
In de trein wat doen?quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nog
Dus dat is dan weer een beetje minder
Bridgetquote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
ALL BY MYSELF DONT WANNA BE ALL BY MYSELF ANYMORE
Slaap lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik ga mijn bedje opzoeken. Mochten er nog leuke meisjes opdoemen met interesse vannacht, dan mogen jullie ze alvast doorsturen om me morgen wakker te maken![]()
![]()
![]()
Welterusten iedereen
Dan blijven er veel over.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heloef! Alles boven 20... My way!
Thnx
Ja die ken ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Evie het volgende:
O heloef... ik wil alleen 9.5 of hoger gerate mannen boven de 25![]()
whehe
quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan blijven er veel over.
[..]
Ja die ken ik niet.
Ik ken wel toffe gasten die net 2, 3 jaartjes jonger zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]dan iets waar ik wel op val voor de verandering
![]()
whehe lol
Always to barquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm geen laptop
Hmz de vraag van vandaag.. to bar or not to bar..
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnquote:
dan niet doen, wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef Evie het volgende:
[..]
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnMisschien moet ik dat niet verpesten door naar de bar te gaan
![]()
whehe
Moeilijke situaties
Waarom niet aan mij koppelen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.
Dat was het wel.
Als ik ooit een leuke meisje voor je tegenkom dan stuur ik dr wel door naar jequote:Op zondag 30 september 2012 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet aan mij koppelen dan?
* vult aanquote:Op zondag 30 september 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag en zulks. ZondagTijd voor inhoudloze herrie met chicks.
![]()
*en aangezien het 30 graden isquote:
* en gewoon omdat het kanquote:
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?quote:
quote:
Dat zijn wij al natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er ook een met mooie mannen voor me?
Spreek voor jezelf!quote:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!quote:
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komenquote:Op zondag 30 september 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Maak maar een filmpje en gooi er maar bij dan
[..]
Ahhh
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...quote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
Dat is niet eerlijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geschokt kerel, door deze openbaring. GESCHOKT ZEG IK JE!![]()
[..]
Ik heb een fobo, voor de rest zul je toch echt hier moeten komen
Niet van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...
Nee, ik had de FB foto's al bekeken.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
De wereld is oneerlijk. Baal ervan of doe er je voordeel meequote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkJullie hebben filmpjes om naar te kijken...
Doe es een linkje.quote:
quote:
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.quote:
quote:
Nope je zoekt het zelluf maar op.quote:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checkenquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je hebt nooit de moeite genomen om es naar mijn Facebookfoto's te kijken...
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Ik kan er maar 1 zien anders.. moest ff checken
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptiequote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
Ergens in deze reeks waar er drie topics per dag doorheen gaan...quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Nope je zoekt het zelluf maar op.
Bovendien staat er ergens in deze reeks een filmpje met slapende vrouwenEn sta ik er gvd ook tussen
Maar ik ken je heel nietquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Toch typisch eigenlijk. Breedbeeld bestaat al even dus eindelijk is het mogelijk om haar in één geheel te filmen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.quote:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl kenquote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.
Een luxe die ik mij niet kan veroorloven.quote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl ken
quote:
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.quote:
Je hebt laatst heel wat gemist danquote:Op zondag 30 september 2012 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe cast voor Game of Thrones is veelbelovend
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
As alwaysquote:
Nee, aanvulling. Oude cast blijft hetzelfde. Maar ze hebben Beric Dondarrion er in gezet, ook al heeft hij maar een kleine rol in de boeken. En die vent is echt ECKT baas!quote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
Heeft ze een ceedee? Even checken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verderquote:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorDoe ik niet moeilijk over.. en bedreigd voel ik me er met de mijne niet door
Haar accent, brrrquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tietenquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tieten.
Nu wil ik ze ook zienquote:Op zondag 30 september 2012 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?quote:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoordquote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?
Dat klinkt dan ook wel weer opwindend eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Evie het volgende:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoord![]()
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
ik vind haar echt niks aan, carica v houten. en die cd nog minder, wat ik ervan gehoord heb.
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Jij heldquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Kate Bushquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Goede morgen peutjequote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
Ik vind haar als actrice in NL films erg goed. Alleen dat accent in GoTquote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.
Zo zie je maar, borsten zijn geen voorwaarde om last te hebben van wijvennijd.quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |