Ergens in deze reeks waar er drie topics per dag doorheen gaan...quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
Nope je zoekt het zelluf maar op.
Bovendien staat er ergens in deze reeks een filmpje met slapende vrouwenEn sta ik er gvd ook tussen
Maar ik ken je heel nietquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je uitnodiging om vrienden te worden.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoeken op 'Evie 180 kilo' levert niks op in elk geval.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Toch typisch eigenlijk. Breedbeeld bestaat al even dus eindelijk is het mogelijk om haar in één geheel te filmen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
En daar zat ik al met mijn broek op mijn enkels. De deceptie
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.quote:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl kenquote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet veranderen zonder dat vriendverzoek.
Een luxe die ik mij niet kan veroorloven.quote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
Voeg alleen maar mensen toe die ik ook irl ken
quote:
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.quote:
Je hebt laatst heel wat gemist danquote:Op zondag 30 september 2012 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig van iemand die iedere afbeelding van zichzelf verborgen houdt. Stinkerd.
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt laatst heel wat gemist dan![]()
Same goes voor barb
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe cast voor Game of Thrones is veelbelovend
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de moeite waard was, had het DM circuit z'n werk wel gedaan. Dus zo spectaculair is 't blijkbaar niet.
As alwaysquote:
Nee, aanvulling. Oude cast blijft hetzelfde. Maar ze hebben Beric Dondarrion er in gezet, ook al heeft hij maar een kleine rol in de boeken. En die vent is echt ECKT baas!quote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang de oude cast blijft hoe hij is, vind ik alles best. Oh wacht, een ander voor de rol van Milisandre (?) mag wel.
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |