Ja ik denk ik er over na.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Je hebt me overtuigd
Nachtquote:
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zienquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
same shit different name
[..]heyhey... how you doin?
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nogquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Good, good. Morgen nog een dagje vervelen en dan mn meisje weer zien![]()
Jij zin in het zeilen?
In de trein wat doen?quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Varen of zeilen.. ja maar bedenk me ook dat ik een hele berg werk heb liggen ook nog
Dus dat is dan weer een beetje minder
Bridgetquote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
ALL BY MYSELF DONT WANNA BE ALL BY MYSELF ANYMORE
Slaap lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik ga mijn bedje opzoeken. Mochten er nog leuke meisjes opdoemen met interesse vannacht, dan mogen jullie ze alvast doorsturen om me morgen wakker te maken![]()
![]()
![]()
Welterusten iedereen
Dan blijven er veel over.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heloef! Alles boven 20... My way!
Thnx
Ja die ken ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Evie het volgende:
O heloef... ik wil alleen 9.5 of hoger gerate mannen boven de 25![]()
whehe
quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan blijven er veel over.
[..]
Ja die ken ik niet.
Ik ken wel toffe gasten die net 2, 3 jaartjes jonger zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]dan iets waar ik wel op val voor de verandering
![]()
whehe lol
Always to barquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm geen laptop
Hmz de vraag van vandaag.. to bar or not to bar..
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnquote:
dan niet doen, wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef Evie het volgende:
[..]
you sure? mweh wel genoten vanavond al was ik een beetje hyper met buikpijnMisschien moet ik dat niet verpesten door naar de bar te gaan
![]()
whehe
Moeilijke situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |