Heeft ze een ceedee? Even checken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind haar CD anders best leuk om naar te luisteren. En als ik luister zie ik toch echt haar tetten niet.
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verderquote:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Mwoah ik geniet ook wel van een paar mooie tetten hoorDoe ik niet moeilijk over.. en bedreigd voel ik me er met de mijne niet door
Haar accent, brrrquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond ik ook Samzz .. maar als mannen tetten zien, dan kijken ze niet meer verder![]()
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tietenquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouwen een andere vrouw met goeie tetten zien, voelen ze zich meteen bedreigd, dan kijken ze niet meer verder![]()
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Sorry, ik voel me niet bedreigd door Carice haar tieten.
Nu wil ik ze ook zienquote:Op zondag 30 september 2012 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook uitzonderlijk goeie tieten.Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?quote:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoordquote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem behoefte aan een vergelijkendwarenonderzoek?
Dat klinkt dan ook wel weer opwindend eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Evie het volgende:
Nee, daar kan ik zeker van genieten is daarop het antwoord![]()
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
ik vind haar echt niks aan, carica v houten. en die cd nog minder, wat ik ervan gehoord heb.
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Jij heldquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Kate Bushquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik vond dat ze echt verre van een krachtige stem heeft, veel te soft en zacht. en ik hou wel van vrouwtjes met een krachtige mooie stem, zoals tori amos of heather nova.
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb haar cd nog niet gehoord. Geen aanrader?
Ik krijg er door de recensies wel een schoenmaker blijf bij je leest gevoel bij.
Goede morgen peutjequote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
Ik vind haar als actrice in NL films erg goed. Alleen dat accent in GoTquote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut niet onaardig.Het zal geen blijvende klassieker worden in de muziekhistorie, maar het luistert prima weg. En uiteraard geldt hier ook de dooddoener, over smaak valt niet te wisten. Maar dat staat los van Carice van Houten.
Zo zie je maar, borsten zijn geen voorwaarde om last te hebben van wijvennijd.quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Carice was gewoon triest slecht in GoT, slecht acteerwerk en een verschrikkelijk accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |