Ik wil ook op de wachtlijst heloefquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet al aan wie ik gekoppeld wil worden, kan dat ook?
Is het een Fokker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapperquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil worden![]()
Wat een baas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzetten
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Oh ja KaneelJeweethet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babel is baziger dan ik dacht.
Het is de B tot A tot de B-E-L.Jij wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word engelsmanquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapper![]()
![]()
Laat maar zitten heloef.
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spottenquote:
Ja, ééntje maar.quote:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan wie wil je gekoppeld worden?
quote:
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ééntje maar. [ afbeelding ]
[..]
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat. Maar dan nog, ik ben jong dus waar maak ik mij druk om.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Is 32 ook goed?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ach, ook al romantiseert ze in het geniep, als ze maar happy isquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.
Een vriendje moet genoeg zijn hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ééntje maar. [ afbeelding ]
Heb vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat.
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.quote:
Arme twiquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Pokon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
AZ verliest bijna nooit thuis, dus komt goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ die nog niet zo heel hard gaan, hopelijk morgen beter
Heeft hij al meer borsthaartjes dan ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?quote:
Nee, zou dat het proces versnellen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
Daar kon je van die machtige rookbommen mee maken i.c.m. een sponsquote:
Omschrijving?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?quote:
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.quote:
Wij zijn wel zo'n beetje het grootste succesnummer van de topicreeks, dat wel. Staat goed op je CV, Hitch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Nee want nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Flipseltje, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal er een maand of 6 over moeten slapen.
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipseltje, wat is dat nou?
Wat heb je voor reden bedacht om het niet nu te doen?
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Fuck dit klinkt bijna schattig.
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Je bent ook wel een snoeshaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchRetteketet!
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Je staat er bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil ook op de wachtlijst heloef
quote:
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.
Maar dat is eng.
Dat is het leven Flips.
Hij kan ook niet ruiken dat je hem leuk vindt als je niks laat merken.
Omdat ik weet wie ze wil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan.
[..]
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.
[..]
Je staat er bij.
[..]
[..]
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.
[..]
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?
Haha WT.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook wel een snoeshaan.
Nou goed dan. Dan krijg je vrijdag een knuffel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingen
Ja weet ik ook wel.Alleen straks verpest ik alles enzo en zie ik hem nooit meer...
Zonde wel.quote:
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Heloef, koppel met snelheid. Dan kunnen we met alle stelletjes nog een kerstborrel doen.
Als ik een dame blij kan maken met kerst als een soort chaperon wil ik ook mijn steentje wel bijdragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Hey Xfx, wat doe jij eigenlijk qua werk?
Oh?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Benzin heb ik misschien nog wel iemand voor, ze is wel een beetje vreemd maar wel aardig enzo
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/
Ga ik het niet helemaal zitten specificeren wat ik dan precies allemaal doe. Kernwoorden zijn bouwdossiers, oppervlaktes, gebouwen en bijbehorende adresseringen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]Ze heeft wel een lieve uitstralingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.Ze is misschien wel wat jong?
[..]Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]Gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?
Heloef heeft haar voor mij gereserveerd ja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast...
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
Ik ken je niet, dus de Bro-code geld nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Heloef heeft haar voor mij gereserveerd ja?![]()
![]()
19, kan prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lieve uitstralingZe is misschien wel wat jong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
19, kan prima.
Hier was ze trouwens 16 kom ik nu achter. Ik zoek even wat recenters.
And there you go.hmm, ik vind t al wat minder worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
We moeten wel realistisch blijven, ik werk in een klassensysteem.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind t al wat minder worden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
19, kan prima.
Hier was ze trouwens 16 kom ik nu achter. Ik zoek even wat recenters.
And there you go.Dus rond die tijd, kreeg ze een fout vriendje... en nu is ze getekend voor het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx ouwe!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Mooi kapsel, geen bril en wat make-up en ze zou best een leuk koppie hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind t al wat minder worden.
Nee hoor toen ik haar kende (van mijn 12de tot mijn 16de) was ze ook al zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dus rond die tijd, kreeg ze een fout vriendje... en nu is ze getekend voor het leven.
Thnx ouwe!
Hmm groot gelijk, heb je ook wat voor mijn klasse?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven, ik werk in een klassensysteem.
En dan is ze niet meer d'r zelf, dus dan vind ik t daarom niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi kapsel, geen bril en wat make-up en ze zou best een leuk koppie hebben.
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze bij me past? Wat is je motivatie?
Ik weet niet hoe je er uit ziet, gaat lastig dan. Want uiterlijk telt natuurlijk mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm groot gelijk, heb je ook wat voor mijn klasse?
Dat vind ik niet hoor, dan zou je dat van iedereen met make-up of iets moeten zeggen. Lang haar zou der gewoon beter staan en een beetje make-up maakt der iets minder ziek eruit zien. Op die oude foto bijvoorbeeld was het al een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan is ze niet meer d'r zelf, dus dan vind ik t daarom niks
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze valt in je "klasse" qua uiterlijk, ik sociaal wat minder sterk zoals jij, heeft maar 1 vriendje gehad en dat komt mooi uit want je wordt al lichtelijk panisch als het aantal zoenpartners boven de 3 uitkomt.
Dat was het wel.
Jawel. Niet te extreem, maar je moet niet iemand hebben die zelf enorm teruggetrokken is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?
Ja, maar daar heb je weer de kans dat ze je minder aantrekkelijk vindt omdat je op dat vlak niet zo sterk bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou het voor mij juist niet beter zijn om een sociaal wat sterker meisje te hebben?
Zelfs jou niet? Arme twi.quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bijt je piemel eraf, jij raakt helemaal niets.
Hmm, net aan de jonge kant voor mij, maar ben lang, slank, kaal geschoren. Regelmatig stoppelbaardje. Altijd goed/vlot gekleed, maar wel als midden 20tigger, niet als tienerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, gaat lastig dan. Want uiterlijk telt natuurlijk mee.
Maar waarschijnlijk niet want ik ken alleen maar meisjes tussen de 16 en 22 ong.
Dat is wel waar. Je hebt me overtuigdquote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je weer de kans dat ze je minder aantrekkelijk vindt omdat je op dat vlak niet zo sterk bent.
Grote mond heb jij ineens!quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
Ik bijt je piemel eraf, jij raakt helemaal niets.
Ach ik ben blij met mijn meisjequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik niet hoor, dan zou je dat van iedereen met make-up of iets moeten zeggen. Lang haar zou der gewoon beter staan en een beetje make-up maakt der iets minder ziek eruit zien. Op die oude foto bijvoorbeeld was het al een stuk beter.
Hmmm, nee daar heb ik niemand voor vrees ik.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, net aan de jonge kant voor mij, maar ben lang, slank, kaal geschoren. Regelmatig stoppelbaardje. Altijd goed/vlot gekleed, maar wel als midden 20tigger, niet als tiener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |