Geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorLeuke dag gehad, morgen weer
En u?
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Wat heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.
[..]
Welke vriendin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
quote:
Captain America, Thor, een map, tabbladeren, avondeten en iets dat jullie niet aangaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
Koppelen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene die ik aan jou wil koppelen.
Waarom die vraag over de Sex SC mensen eigenlijk?
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koppelen?
En gewoon nieuwsgierig hoorOmdat die meet niet doorgaat kunnen de gegadigden van daar wellicht naar Leiden komen
Ow dat vind ik tof *:quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Het is zo'n goed mens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Aan die lesbienne?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo'n goed mens.
Ik wou jou ook eigenlijk koppelen een paar maanden geleden.
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat vind ik tof *:
Komt ze ook volgende week?
Mijn huis is niet volquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan die lesbienne?
[..]
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.
Ik geloof het niet. Ze kan eigenlijk ook niet blijven slapen want mijn huis is al vol.
Nee nee, aan mijn collega Saskia.quote:
Owjee faxie, ik weet niet of ze zo rolt. Ze heeft mij zojuist een slet genoemd.quote:
Ahhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nee, aan mijn collega Saskia.
Maar toen kreeg ze net een vriend, dus tsja.
Et tu faxie? Et tu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Waarom dacht je dat Saskia en ik bij elkaar zouden passen?
Ahhhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Et tu faxie? Et tu?Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je vast.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
Dan heeft ze vast en zeker nu een vriendje die net zo lief en behulpzaam is als ik?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehee. Jammer. Ach, het is de gedachte die telt, niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |