Ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoor
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker welTussen Oekraïene en Kazagstan in.
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?
Die locs uit rusland met het licht aan de bovenkant dat zijn echt machtige apparatenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.
Gezellige drukke stadquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan willen hebben dat er nu niet is?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta mijn bedje vrijwillig af hoor, kun je de dag erop de trein terug pakken
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.
Niet alleen muziekquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Whoa ongelooflijk hoeveel leuker muziek wordt met alcohol hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |