Nee, die film niet gezienquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toevallig de film Intouchables gezien? Hoe die kerel glimlacht, fakkin aanstekelijk is dat gewoon. Dan bedoel ik de neger
Begin daar eens mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nu 34
En glimlachen doe ik alleen maar als ik ergens plezier in heb (of pijn erbij heb).
Koffie, Koffie, Koffie toch. Een glimlach zo'n krachtig wapen zijn. Als je glimlacht naar een meisje en ze begint te blozen of kijkt glimlachend weg dan weet je dat je het alleen hoeft af te maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het klassieke spul werkt niet voor mij omdat ik al snel uitgepraat ben. Ik ben al meer dan 15 jaar ermee bezig dat te verbeteren en veel meer zit er gewoon niet in volgens mij.
Omdat mijn hoofd niet wil meewerken (of ik gewoon de blokkade niet zie, kan natuurlijk altijd).
Ik heb geen vlasbaardje
En ik glimlach volgens mij bijna nooit, behalve als ik iets grappig vind
Een aanrader als je van drama/comedy houdquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die film niet gezien
Dat is het dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken een jongen, gebocheld en met een "vervormd hoofd" (sorry weet niet hoe ik t netter lan zeggen) slechthorend en een spraakgebrek... zeg maar alles tegen... maar hij is gewoon grappig en heeft toch altijd gewoon meiden om zich heen. denk dat t vooral met zelfvertrouwen te maken heeft, niet eens direct met uiterlijk of gladde praatjes.
voor mij is t meestal net die ene scherpe opmerking waardoor iemand mn aandacht heeft
glimlachen en beetje ontspannen over komen is toch wel echt t begin iddquote:
Ik houd alleen niet van drama en zeker niet van comedy (uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een aanrader als je van drama/comedy houd. Hele luchtige film.
Dat is alleen in het begin zo, binnen een paar dagen wordt dat natuurlijk, het voelt ook fijn om te glimlachenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo'n verplichte grijns op m'n gezicht
Maar alsnog bedankt voor de tip.
Ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
glimlachen en beetje ontspannen over komen is toch wel echt t begin idd
Deze film is een aanrader, ook als je niet van die genres houdt, is een waargebeurd verhaal, zit veel emotie in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd alleen niet van drama en zeker niet van comedy (uitzonderingen daargelaten).
Ja, nog kouder!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ook naar Rusland daar lacht niemand.
Ik ben erbij in Leiden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
MK, het is jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders had ik je een paar keer op stap genomen en wat basis dingen geleerd. Misschien een keer op een meet
Ik niet, ga zuipen met mn Italië maatjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben erbij in Leiden?
Truste, succes morgen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de honden uitlaten en mn bed in, morgen weer vroeg op en weer examendag, dus lekker slapen! truste alvast
jep... vanaf vrijag al.... ben behoorlijk gaar inmiddels (last van mn rug ook van t auto rijden enzo) maar morgen avond zit t er (hopelijk) op!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Truste, succes morgen!
(examen op zondag?)
Waar woon jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
MK, het is jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders had ik je een paar keer op stap genomen en wat basis dingen geleerd. Misschien een keer op een meet
Success morgen!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de honden uitlaten en mn bed in, morgen weer vroeg op en weer examendag, dus lekker slapen! truste alvast
waarvoor doe je examen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep... vanaf vrijag al.... ben behoorlijk gaar inmiddels (last van mn rug ook van t auto rijden enzo) maar morgen avond zit t er (hopelijk) op!
in de Achterhoek op dit moment, wil wel snel naar Utrecht verhuizen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon jij als ik vragen mag?
http://ru.wikipedia.org/w(...)B8.D0.BC.D0.B0.D1.82quote:
tnx!quote:
kynologisch instructeur (instructeur op een hondenschool)quote:
Ik voel je pijn.quote:
Trusten Snarfjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
WTtje, ben je bekend met de Wytchwood Brewery?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://ru.wikipedia.org/w(...)B8.D0.BC.D0.B0.D1.82
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland#Klimaat
In juli is het daar gemiddeld gezien warmer.
Dan wonen we wel al wat dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de Achterhoek op dit moment, wil wel snel naar Utrecht verhuizen.
Ok, is goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, ga zuipen met mn Italië maatjes.
Succes!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tnx!
[..]
kynologisch instructeur (instructeur op een hondenschool)
maar ik ben echt weg nu, tot morgenavond !
In het zuiden is het meestal warmer zelfs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland#Klimaat
In juli is het daar gemiddeld gezien warmer.
Hier nog eenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wonen we wel al wat dichter bij elkaar
De naam doet me denken aan Fable, maar voor de rest nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje, ben je bekend met de Wytchwood Brewery?
Waar is dat dan ergens?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks te beleven waar jij woont
Nou ja, je zit met een dik landklimaat, dus ook in het zuiden zal het vaak kouder zijn in de winter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het zuiden is het meestal warmer zelfs.
Al af, ik wacht op het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo verder met GoT kijken
Bij de zwarte zee valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je zit met een dik landklimaat, dus ook in het zuiden zal het vaak kouder zijn in de winter.
Wytchwood zit ook in Fable ja, klopt. scherp.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De naam doet me denken aan Fable, maar voor de rest nee.
Volgens mij ligt niets van Rusland aan de Zwarte Zee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de zwarte zee valt dat wel mee.
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joysa woont in Limburg, een kleine sneer
Ik woon zelf in Den Bosch.
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.
Was ook meer een grapje natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.
Jazeker welquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij ligt niets van Rusland aan de Zwarte Zee?
Hoogrecord-laagrecord meer dan 100 graden
`quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoor
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoor
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker welTussen Oekraïene en Kazagstan in.
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?
Die locs uit rusland met het licht aan de bovenkant dat zijn echt machtige apparatenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.
Gezellige drukke stadquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan willen hebben dat er nu niet is?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta mijn bedje vrijwillig af hoor, kun je de dag erop de trein terug pakken
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.
Niet alleen muziekquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Whoa ongelooflijk hoeveel leuker muziek wordt met alcohol hè
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorLeuke dag gehad, morgen weer
En u?
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Wat heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.
[..]
Welke vriendin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
quote:
Captain America, Thor, een map, tabbladeren, avondeten en iets dat jullie niet aangaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
Koppelen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene die ik aan jou wil koppelen.
Waarom die vraag over de Sex SC mensen eigenlijk?
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koppelen?
En gewoon nieuwsgierig hoorOmdat die meet niet doorgaat kunnen de gegadigden van daar wellicht naar Leiden komen
Ow dat vind ik tof *:quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Het is zo'n goed mens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Aan die lesbienne?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo'n goed mens.
Ik wou jou ook eigenlijk koppelen een paar maanden geleden.
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat vind ik tof *:
Komt ze ook volgende week?
Mijn huis is niet volquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan die lesbienne?
[..]
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.
Ik geloof het niet. Ze kan eigenlijk ook niet blijven slapen want mijn huis is al vol.
Nee nee, aan mijn collega Saskia.quote:
Owjee faxie, ik weet niet of ze zo rolt. Ze heeft mij zojuist een slet genoemd.quote:
Ahhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nee, aan mijn collega Saskia.
Maar toen kreeg ze net een vriend, dus tsja.
Et tu faxie? Et tu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Waarom dacht je dat Saskia en ik bij elkaar zouden passen?
Ahhhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Et tu faxie? Et tu?Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je vast.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
Dan heeft ze vast en zeker nu een vriendje die net zo lief en behulpzaam is als ik?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehee. Jammer. Ach, het is de gedachte die telt, niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |