Gezellig, wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo
Ik kom ook net binnenvallen
Niet echt, was heel laat op (zat GoT te kijken) en was een beetje afwezig vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezellig, wat leuks gedaan vandaag?
Wat een enorme vraag waar je mee begintquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee Benzin!
Ben je maagd-af trouwens?
Vroeg het me gewoon af, al heel langquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat een enorme vraag waar je mee begint
Gisteren met mijn broer, vriendin en haar dochter uit eten geweest. Daarna een milkshake gehaald en mijn broer heeft een laptop gekocht bij de mediamarktquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, was heel laat op (zat GoT te kijken) en was een beetje afwezig vandaag.
Alsof ik in een film zat of zo
Jij?
Klinkt als een interessante dag! Heb je meer gedaan dan ik. Ik moet zo nog gaan koken en ook nog een berg afwas wegwerkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren met mijn broer, vriendin en haar dochter uit eten geweest. Daarna een milkshake gehaald en mijn broer heeft een laptop gekocht bij de mediamarkt
Vandaag tripje Belgie, mijn broer had eerder verteld over een goede kleding outlet en ik wilde dat wel eens zelf zien. Dat viel achteraf wel mee, de prijzen waren normaal en de keuze erg breed. Toch wat meegenomen. Daarna zelf nog bij de MM geweest voor een stofzuiger die ze niet meer hadden
. Bij de BCC vervolgens een Hitachi stofzuiger gehaald, ik ben serieus benieuwd hoelang dit apparaat mee zal gaan
. Hij doet zijn werk goed tot dusver en er hoeft geen zak in
.
Berg afwas, herkenbaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante dag! Heb je meer gedaan dan ik. Ik moet zo nog gaan koken en ook nog een berg afwas wegwerken
lululululquote:
Haha!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berg afwas, herkenbaar. Ik heb hutspot gemaakt en er wat chilipoeder over gegooit, smaakte wel lekker
.
Het vrijgezelle leven proef ik vanaf hier alquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!!
Ik heb ook hutspot gemaakt trouwens. 2 dagen van gegeten!
Wat lul???quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berg afwas, herkenbaar. Ik heb hutspot gemaakt en er wat chilipoeder over gegooit, smaakte wel lekker
.
[..]
lulululul![]()
![]()
Hoihoiquote:
hihihiquote:
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het vrijgezelle leven proef ik vanaf hier al. De rest maak ik morgen wel klaar, geen zin om alles in 1 grote pan klaar te maken, dan word het zo papperig de volgende dag
.
Same hier, gaan en staan waar je wil, avondje wegblijven geen probleem en de telefoon gaat niet om het uur af met de vraag waar je blijftquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!
Hoef met niemand rekening te houden, behalve mijzelf
Ach dat heb ik toch nooitquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!
Hoef met niemand rekening te houden, behalve mijzelf
Maar je mist een ongelofelijk lieve en leuke, stoere jongen waar je aan vast zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach dat heb ik toch nooit![]()
Maar ook geen psychotische klootzak waar ik aan vast zit.. wat wel weer fijn is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
Mn zus haar film komt morgen op tv.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar je mist een ongelofelijk lieve en leuke, stoere jongen waar je aan vast zit.Eerst zien uitvinden en geloven he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Pics van je zusquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zus, niet zusje, dus dan hoeft het volgens de FOK! regels niet. Helaas.
Je weet niet wat je mist hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst zien uitvinden en geloven he?!
Wacht wat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 6 zussen, we kunnen uitwisselen
ZESSSSSquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fucking hell, hoe ben jij je jeugd doorgekomen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om evie te helpen met haar onwetendheid.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo rate jij andere mannen voor Evie?
En 2 broersquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
ZESSSSSEN DAAR KOM JE NU MEE
Vandaarzeker goed opgevoed
Welk karakter?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pics zien er gewoon gemiddeld uit, mijn beste punten zitten in mijn karakter
Zien danquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pics zien er gewoon gemiddeld uit, mijn beste punten zitten in mijn karakter
Dan houd het op hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiiiiice
Maar ik heb geen pics van mn zus.
Er zijn bepaalde zaken waar ik niet over uit zal laten, voor de rest gaat het nu allemaal goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fucking hell, hoe ben jij je jeugd doorgekomen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om evie te helpen met haar onwetendheid.
Voor evie sta ik altijd klaar, jwz.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]Evie bepaald liever zelf wat ze van mensen vindt.. maar muhaha is wel zeker een leuke vent.. weet alleen niet of ik op m val
Ze is een 6je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dank je
Ik vind je een leuke dame![]()
I know maar mn uberfijne trui krijg je nog niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dank je
Ik vind je een leuke dame![]()
Haha een 6jequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is een 6je.
Zie mij behulpzaam zijn.
Ik zal hem niet van je stelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
I know maar mn uberfijne trui krijg je nog niet hoor
Kerel.. jij weet mooie leuke vrouwen niet goed te ratenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is een 6je.
Zie mij behulpzaam zijn.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha een 6je. Hiermee geef je aan dat je onwetend bent
Jezelf een leuke mooie vrouw noemen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Kerel.. jij weet mooie leuke vrouwen niet goed te raten
Wat zit je mijn plannen nou te dwarsbomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha een 6je. Hiermee geef je aan dat je onwetend bent
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]gelukkig ben ik niet de enige die het zegt haha
Dwarsbomen? Ik leg de vinger op je zere wondje hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zit je mijn plannen nou te dwarsbomen.
Een match zou 2 7s zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik ben een 7 volgens jou. Zie je de match?
Zelfkennis heet datquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jezelf een leuke mooie vrouw noemen.
Jij legt je vinger altijd heel ergens anders.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dwarsbomen? Ik leg de vinger op je zere wondje he
Daar waar jij hem heel vraag wil hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij legt je vinger altijd heel ergens anders.
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"quote:
Bromance.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar waar jij hem heel vraag wil hebben![]()
Dinsdag? Toen lag ik in het zwembad spieren te kwekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"
Ja maar niet een opschepperige opdringerige dude zonder inhoudquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"
Sowieso lijkt het me een buttprogrammaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar niet een opschepperige opdringerige dude zonder inhoud
Ik had 2 van die 3 players "die ze het moesten lere" in zn gezicht geslagen en om die andere nog kunnen lachen,, maar voor de rest
Echt? Toen ik die 3 coaches zelf zag praten met meisjes in die kroeg had ik echt zoiets van wauw. Het gaf me het gevoel dat de meisjes waar ze mee praten, maar ook zijzelf veel lol hadden. Dat wil ik ook wel leren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had 2 van die 3 players "die ze het moesten lere" in zn gezicht geslagen en om die andere nog kunnen lachen,, maar voor de rest
2 van die losers zijn een stuk leuker dan die mislukte playersquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me een buttprogramma. Casanova bootcamp, de titel alleen al doet mijn wenkbrauwen fronzen van onnozelheid.
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Toen ik die 3 coaches zelf zag praten met meisjes in die kroeg had ik echt zoiets van wauw. Het gaf me het gevoel dat de meisjes waar ze mee praten, maar ook zijzelf veel lol hadden. Dat wil ik ook wel leren.
/fixed, dat is het in mijn optiek. Onwetend in de liefdequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
2 van die onwetende mannen zijn een stuk leuker dan die mislukte players
Waarom hadden die 3 jongens nog nooit succes gehad en die coaches wel dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPEven inside info
Misschien zijn de meeste vrouwen wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPEven inside info
Sla het woordje of niet over hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom hadden die 3 jongens nog nooit succes gehad en die coaches wel dan?
Niet dat ik je inside info niet geloof natuurlijk, maar gewoon om het te snappen.
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla het woordje of niet over he
Heeft met charme te maken of zoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.
Ik heb het programma niet gekeken, ik kan alleen aannames makenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcoholquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft met charme te maken of zoiets.
Ik kan gewoon niet geloven dat mijn eigen vader een womanizer is en ik niet
Je vergeet het belangrijkste punt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het programma niet gekeken, ik kan alleen aannames maken
1. ze spreken nooit vrouwen aan
2. als ze dat doen dan klinken ze ontzettend zenuwachtig
3. of het gespreksonderwerp gaat over iets wat ze niet interesseert en de persoon blijft maar doorratelen
[..]
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcohol.
Misschien moet ik ook maar alkoholist wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3. of het gespreksonderwerp gaat over iets wat ze niet interesseert en de persoon blijft maar doorratelen
[..]
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcohol.
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Met PUA's omgaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?
Navond Reuquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Gaat het hier over vrouwen versieren?
Dat vond ik niet eigenlijk. Daarnaast zie ik vaak zat wel echt lelijke jongens met een (mooie) vriendin, dus die reden lijkt me bijna altijd onzin.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt.
- Ze zijn lelijk.
Blijven doorgaan met aanspreken ook al gaat het mis. Zoveel vrouwen, je kan ze nooit allemaal spreken in je levenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?
Volgens Evie is dat geen goed idee:quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Genoeg mannen die als lelijk te boek staan met een goed sex leven...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt.
- Ze zijn lelijk.
Leeftijd vind ik wel een belangrijkequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
oh ik weet NOG een reden waarom ik op sommige mannen niet inga, behalve de boven genoemde
- leeftijd
- te glad / opdringerig
Je weet wat het is, dat scheelt al een boel.quote:
Volgens Evie ja, maar de meeste vrouwen worden nooit wakker en blijven in de zelfde truukjes trappenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens Evie is dat geen goed idee:
[..]
Wat nu?
Dat is uit eigenbeschermingquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens Evie is dat geen goed idee:
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet wat het is, dat scheelt al een boel.
Het moeilijkste is de ballen krijgen om een meisje aan te spreken, als je er achter komt hoe makkelijk dat eigenlijk is, is de rest peanuts.
Lairs??quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, er zijn wel lairs in Nederland, moet je ff wat googlen dan vind je er wel een of twee.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.
Maar dat ligt niet aan de vrouwen, dat ligt aan mij, ik ben nooit zo'n brugmanluller geweest
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.
Maar dat ligt niet aan de vrouwen, dat ligt aan mij, ik ben nooit zo'n brugmanluller geweest
groepen pua's die elkaar helpen om beter te worden.quote:
Ik ben wel eens uitgegaan, maar dat heeft mij nooit geholpen beter te worden in het voeren met gesprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.
Ik vraag me af of dat PUA-wereldje iets is. Ik hoef echt geen jongen te worden die elke week 5 meisjes meeneemt naar huis. Ik wil geen trucjes leren om dat te doen. Ik wil gewoon groeien als persoon, een beter mens zijn en wat meer op mijn gemak rond meisjes. Dan komt er vanzelf wel een meisje dat me leuk vind. Dat is goed genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.
Groeien als persoon. En wat nou als jouw echte persoon geen PUA is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat PUA-wereldje iets is. Ik hoef echt geen jongen te worden die elke week 5 meisjes meeneemt naar huis. Ik wil geen trucjes leren om dat te doen. Ik wil gewoon groeien als persoon, een beter mens zijn en wat meer op mijn gemak rond meisjes. Dan komt er vanzelf wel een meisje dat me leuk vind. Dat is goed genoeg voor mij.
misschien een keer naar een vereniging gaan, daar kom je mensen tegen met dezelfde interesse, dan is het eerste onderwerp alvast een makkelijke!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uitgegaan, maar dat heeft mij nooit geholpen beter te worden in het voeren met gesprekken.
Kijk, ik kan best wel gesprekken voeren, alleen het onderwerp vind ik een beetje lastig.
Het scheelt wel als de vrouw in kwestie een beetje meewerkt![]()
Lastig lastig...
Ja klopt! Ben sinds paar weken lid van een sportvereniging. Maar dat zijn van die kleine dingetjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien een keer naar een vereniging gaan, daar kom je mensen tegen met dezelfde interesse, dan is het eerste onderwerp alvast een makkelijke!
Mja, het punt is dat ik geen PUA hoef te zijn. Voor mij is het goed genoeg als ik gewoon net ietsje socialer, leuker en opener zou zijn en iets meer op mijn gemak bij meisjes. Het is goed genoeg om dan gewoon stuntelig een vriendinnetje te krijgen. Ik hoef heul geen PUA te worden, dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Groeien als persoon. En wat nou als jouw echte persoon geen PUA is?
Dan ben je van die truukjes afhankelijk
nou dan heb je in elk geval iets om over te kletsen, waar je zeker van bent dat ze het geen stom onderwerp vind! gewoon eens een onschuldig praatje makenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt! Ben sinds paar weken lid van een sportvereniging. Maar dat zijn van die kleine dingetjes.
Laatste keer sporten gemist omdat ik me had verslapen
Maar er loopt wel 1 lekker ding rond
Er zijn twee varianten, de mannen die zoveel mogelijk willen neuken, of zij die gewoon wat makkelijker met vrouwen om willen leren gaan. Het ligt er maar net aan wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat PUA-wereldje iets is. Ik hoef echt geen jongen te worden die elke week 5 meisjes meeneemt naar huis. Ik wil geen trucjes leren om dat te doen. Ik wil gewoon groeien als persoon, een beter mens zijn en wat meer op mijn gemak rond meisjes. Dan komt er vanzelf wel een meisje dat me leuk vind. Dat is goed genoeg voor mij.
Maar de truukjes leren kan nooit kwaad Benzin. Je moet het ook een beetje als een spel zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, het punt is dat ik geen PUA hoef te zijn. Voor mij is het goed genoeg als ik gewoon net ietsje socialer, leuker en opener zou zijn en iets meer op mijn gemak bij meisjes. Het is goed genoeg om dan gewoon stuntelig een vriendinnetje te krijgen. Ik hoef heul geen PUA te worden, dat is mijn punt.
Haar laten praten, met een vraag of 3-4, kan je haar zeker een uur laten pratenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uitgegaan, maar dat heeft mij nooit geholpen beter te worden in het voeren met gesprekken.
Kijk, ik kan best wel gesprekken voeren, alleen het onderwerp vind ik een beetje lastig.
Het scheelt wel als de vrouw in kwestie een beetje meewerkt![]()
Lastig lastig...
Ga ik doen. Volgende keer begin ik met "hoi!"quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dan heb je in elk geval iets om over te kletsen, waar je zeker van bent dat ze het geen stom onderwerp vind! gewoon eens een onschuldig praatje maken
Je moet wel onthouden wat ze zeggen en inhoudelijk doorvragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Meestal laat ik hun gewoon kletsen lol
Dan zijn het vast hele goede vragen die je stelt. Op mijn open vragen antwoorden meisjes vaak maar met een zin, op mijn gesloten met een woord.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haar laten praten, met een vraag of 3-4, kan je haar zeker een uur laten praten
ghehehe das al een heeeeeeeeeeeeeeel goed beginquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik doen. Volgende keer begin ik met "hoi!"
Ja, das een lastige. M'n geheugen onthoudt alleen maar steekwoordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet wel onthouden wat ze zeggen en inhoudelijk doorvragen.
Ach ik weet niet eens hoe oud ze is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das al een heeeeeeeeeeeeeeel goed begin![]()
die dingen leer je als pua, welke je naar eigen inzicht kan inzetten. Je wordt niet meteen een Mystery als je wat pua dingen leertquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, het punt is dat ik geen PUA hoef te zijn. Voor mij is het goed genoeg als ik gewoon net ietsje socialer, leuker en opener zou zijn en iets meer op mijn gemak bij meisjes. Het is goed genoeg om dan gewoon stuntelig een vriendinnetje te krijgen. Ik hoef heul geen PUA te worden, dat is mijn punt.
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje meequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das een lastige. M'n geheugen onthoudt alleen maar steekwoorden
Het IS een spel, altijd, ook voor haarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de truukjes leren kan nooit kwaad Benzin. Je moet het ook een beetje als een spel zien
Ik denk dat dat eerder schattig zou zijn, en daar vallen vrouwen niet opquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje mee
tsja, ik zou moeten zien hoe je het vraagt en wat je dan vraagt. Ik stel meestal echt hele simpele vragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan zijn het vast hele goede vragen die je stelt. Op mijn open vragen antwoorden meisjes vaak maar met een zin, op mijn gesloten met een woord.
ik vind schattig vaak wél leuk.... (al zou ik een notitieblok eerder nerdy/weird vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder schattig zou zijn, en daar vallen vrouwen niet op
ik maak notities in mijn telefoon, ik zeg altijd dat ik een vriend help die ruzie heeft met z'n vriendin oid, dat ik daarom af en toe wat typquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, wat is de grootste gemene delerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind schattig vaak wél leuk.... (al zou ik een notitieblok eerder nerdy/weird vinden)
schattig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel meestal echt hele simpele vragen.
hoi, hoe oud ben je?? (weet je meteen een belangrijk iets van dr ghehe)quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgende keer begin ik wel gewoon met hoi lol
Precies, maar Snarf maakte ook maar een grapquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
schattig?
nee. dan kom je verschrikkelijk raar over.
ghehehe dat doet t vast goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak notities in mijn telefoon, ik zeg altijd dat ik een vriend help die ruzie heeft met z'n vriendin oid, dat ik daarom af en toe wat typ
Komt dat niet ook een beetje raar over??quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoi, hoe oud ben je?? (weet je meteen een belangrijk iets van dr ghehe)
Euy Kaneeltje!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi piepelepoi. Hoe is het hier?
jawel, zeker als je een notitieblok en een papagaai meeneemtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt dat niet ook een beetje raar over??
Dan niet met de trein gaan, anders kan hij gestolen worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje mee
Ik ben gek op opinie openers bijvoorbeeld; ik draag vaak een sjaal(tje) dus dan loop ik langs (let op, ik loop er niet op af, ik doe alsof ik doorloop, ben niet in haar/ze geinteresserd) en draai ik me een beetje terug en zeg iets als: "Even een vraagje, jullie zien er uit alsof je verstand van kleding hebt, mijn vriend <wijs een vriend of random persoon aan) en ik hebben een discussie, hij zegt dat mijn sjaal <pak em vast en show em> gay is. Wat vinden jullie?"quote:
lol, dat zou ik alleen doen als je zeker weet dat je daarna iets heel goeds hebtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoi, hoe oud ben je?? (weet je meteen een belangrijk iets van dr ghehe)
Slimmequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gek op opinie openers bijvoorbeeld; ik draag vaak een sjaal(tje) dus dan loop ik langs (let op, ik loop er niet op af, ik doe alsof ik doorloop, ben niet in haar/ze geinteresserd) en draai ik me een beetje terug en zeg iets als: "Even een vraagje, jullie zien er uit alsof je verstand van kleding hebt, mijn vriend <wijs een vriend of random persoon aan) en ik hebben een discussie, hij zegt dat mijn sjaal <pak em vast en show em> gay is. Wat vinden jullie?"
Deze is eigenlijk bij mij altijd een gegarandeerd succesvolle opener geweest.
Ik ben ziek geworden.quote:
jazeker, je bouwt een positief beeld van jezelfquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat doet t vast goed
En vergeet fok! nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ziek geworden.
Een vriendin was langs gekomen, maar ik heb haar net op de bus gezet omdat ik alleen maar aan het niezen, snotteren en hoesten ben. Ik heb even stilte en privacy nodig.
Door een ander topic weet ik over wie dit gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ziek geworden.
Een vriendin was langs gekomen, maar ik heb haar net op de bus gezet omdat ik alleen maar aan het niezen, snotteren en hoesten ben. Ik heb even stilte en privacy nodig.
oh mijn god.... ben ik jou een keer tegen gekomen in rdam...??!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gek op opinie openers bijvoorbeeld; ik draag vaak een sjaal(tje) dus dan loop ik langs (let op, ik loop er niet op af, ik doe alsof ik doorloop, ben niet in haar/ze geinteresserd) en draai ik me een beetje terug en zeg iets als: "Even een vraagje, jullie zien er uit alsof je verstand van kleding hebt, mijn vriend <wijs een vriend of random persoon aan) en ik hebben een discussie, hij zegt dat mijn sjaal <pak em vast en show em> gay is. Wat vinden jullie?"
FOK, mijn beste vriendje.quote:
Wait wut?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ander topic weet ik over wie dit gaat.
Ben je nooit nerveus bij het openen? Ik doe dat eigenlijk nooit zomaar vanuit het niets, uit angst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Dat snellere hoeft helemaal niet, dat is te leren. Het is allemaal veel simpeler. Kwestie van oefenen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik weet het allemaal wel. Alleen dat snelle er-op-inspelen ben ik gewoon een ramp in.
Meestal spreid ik mijn versierpogingen uit over meerdere ontmoetingen
Een niet nader te noemen iemand zei dat ze de bus had gemist.quote:
Ik weet vrij zeker dat dit meisje niet op FOK! zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen iemand zei dat ze de bus had gemist.
Nope, maar ik heb deze gedeeld met veel mensen, ondertussen gebruik ik em niet meer omdat teveel mensen em overgenomen hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh mijn god.... ben ik jou een keer tegen gekomen in rdam...??!!!
Ik had het juist het omgekeerde, ik dacht dat iemand mij leuk vond. Maar die vond mij totaal niet leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snellere hoeft helemaal niet, dat is te leren. Het is allemaal veel simpeler. Kwestie van oefenen.
En dan kom je er na een klein jaar achter dat dat ene meisje waar je al stiekem al die tijd verliefd op was, jou ook allang leuk vond zonder dat je pua dingen kende. Als je maar gewoon eerder op haar was afgestapt. (dit overkwam mij dus).
Oh stom toeval dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dit meisje niet op FOK! zit.
ik vond t eerlijk gezegd nogal overkomen dat "de vriend in kwestie" zn lover wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb deze gedeeld met veel mensen, ondertussen gebruik ik em niet meer omdat teveel mensen em overgenomen hebben.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen iemand zei dat ze de bus had gemist.
Dan zat ze dus bij iemand anders?quote:
Uiteraard, de eerste 20-50 keer schrijt je in de broek, daarna leer je dat het niks voorstelt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben je nooit nerveus bij het openen? Ik doe dat eigenlijk nooit zomaar vanuit het niets, uit angst.
Fera heeft de bus gemist?quote:
das pas een lekkere opening "oeps keb in mn broek gepoept"quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, de eerste 20-50 keer schrijt je in de broek, daarna leer je dat het niks voorstelt.
ooh nee, ik breng het wel zo, dat het duidelijk is dat ik niet homo benquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vond t eerlijk gezegd nogal overkomen dat "de vriend in kwestie" zn lover was
Ik snap je even niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dan zat ze dus bij iemand anders?
M'n hoofd werkt gewoon niet mee, dat heb ik niet alleen maar in gesprekken, maar in elk opzicht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snellere hoeft helemaal niet, dat is te leren. Het is allemaal veel simpeler. Kwestie van oefenen.
En dan kom je er na een klein jaar achter dat dat ene meisje waar je al stiekem al die tijd verliefd op was, jou ook allang leuk vond zonder dat je pua dingen kende. Als je maar gewoon eerder op haar was afgestapt. (dit overkwam mij dus).
Snarfje, hoe is het ermee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das pas een lekkere opening "oeps keb in mn broek gepoept"
hehe, niet echt een positieve opener, ik zou em afraden, maar voor de gevorderde kan het leuk zijn om te kijken hoe het verloopt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera heeft de bus gemist?
Ze zou wat gaan doen met een vriendin vandaag. Dat is alles dat ik weet.
Nee gewoon "Oops, I did it again" gaan zingenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, dan ligt t vast aan de klemtoon... bij mij ging t alsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, ik breng het wel zo, dat het duidelijk is dat ik niet homo benIk zeg het met een toon en gezicht van "hoe haalt hij het in zijn hoofd om dit te denken"
Geloof me, ik heb elke kneus binnen 2-3 maanden van 0 vrouwen naar meerdere dates en sex en/of relatie zien gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n hoofd werkt gewoon niet mee, dat heb ik niet alleen maar in gesprekken, maar in elk opzicht.
Ik kan niet snel schakelen in m'n hoofd. Tuurlijk, ik zal wel wat beter kunnen worden (ik ben al enorm verbeterd met pak-em-beet 10 jaar geleden) maar echt vlot gaat m'n hoofd nooit worden.
Nee okee nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie edit, ik had je verkeerde post gequote
Voor de grap dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet echt een positieve opener, ik zou em afraden, maar voor de gevorderde kan het leuk zijn om te kijken hoe het verloopt.
moet morgen nog een dagquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarfje, hoe is het ermee?
Weer een diploma binnen?
Ja, alleen ben ik dus geen kneus hequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb elke kneus binnen 2-3 maanden van 0 vrouwen naar meerdere dates en sex en/of relatie zien gaan.
haha, dat klinkt wel gay ja. Ik zou nooit "haaaaai" en "stylisch" gebruiken, sterker nog, ik zeg niet eens wat ik er van vind. Ik zeg, "die vriend van mij is een lul en jij moet zeggen dat je em mooi vind, want ik heb net gezegd dat jij gevoel van smaak hebt"quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, dan ligt t vast aan de klemtoon... bij mij ging t als
"haaaaaaaaaaaaaaai![]()
zeg mn vriend vind mn sjaaltje een beetje homo-achtig
maar eh... ik vind t wel stylisch en jij...??"
Wat moet je allemaal doen morgen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet morgen nog een dag.... en dan hopen dak m binnen heb
2 lessen geven nogquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen morgen?
Het klassieke pua spul werkt prima, maar ik zou je eigenlijk eens moeten zien om je te kunnen helpen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de grap dus
Magoed, misschien moet ik het met een andere insteek proberen want het klassieke PUA spul werkt voor mij gewoon niet.
Is het wat als ik op die manier de aandacht op mij weet te vestigen?
dat werkt wel... ik weet t zeker! ik hou zelf wel van dat soort "relletjes" ik zou er op ingaan, gewoon puur omdak t leuk vind ghehequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, dat klinkt wel gay ja. Ik zou nooit "haaaaai" en "stylisch" gebruiken, sterker nog, ik zeg niet eens wat ik er van vind. Ik zeg, "die vriend van mij is een lul en jij moet zeggen dat je em mooi vind, want ik heb net gezegd dat jij gevoel van smaak hebt"
In al die keren is er ooit maar een meisje geweest die zei dat het gay kon overkomen, waarna het meisje welke ik leuk vind, vol mij verdedigde"
edit: tijdens t glimlachen moet je niet van die kleine glimmende oogjes hebben op aan je baardje plukken... das creepyquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het klassieke pua spul werkt prima, maar ik zou je eigenlijk eens moeten zien om je te kunnen helpen.
Maar kleding/uiterlijk is belangrijk, het moet bij elkaar passen, je moet verzorgd zijn (ongeschoren mag, maar geen vlasbaardje oid), altijd glimlachen, niet dronken zijn, etc, etc.
Dat zeg ik ook niet, laat ik het anders zeggen, ik heb nog nooit iemand ontmoet die wij niet in een aantal maanden succesvol maakten bij vrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik dus geen kneus he
tenzij je een "Hèhèhé" lachje hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: tijdens t glimlachen moet je niet van die kleine glimmende oogjes hebben op aan je baardje plukken... das creepy
Het klassieke spul werkt niet voor mij omdat ik al snel uitgepraat ben. Ik ben al meer dan 15 jaar ermee bezig dat te verbeteren en veel meer zit er gewoon niet in volgens mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het klassieke pua spul werkt prima, maar ik zou je eigenlijk eens moeten zien om je te kunnen helpen.
Maar kleding/uiterlijk is belangrijk, het moet bij elkaar passen, je moet verzorgd zijn (ongeschoren mag, maar geen vlasbaardje oid), altijd glimlachen, niet dronken zijn, etc, etc.
Daar gaat het al mis, je moet altijd glimlachen, zelfs als je alleen loopt. Ze willen dan weten waarom je lacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het klassieke spul werkt niet voor mij omdat ik al snel uitgepraat ben. Ik ben al meer dan 15 jaar ermee bezig dat te verbeteren en veel meer zit er gewoon niet in volgens mij.
Omdat mijn hoofd niet wil meewerken (of ik gewoon de blokkade niet zie, kan natuurlijk altijd).
Ik heb geen vlasbaardje
En ik glimlach volgens mij bijna nooit, behalve als ik iets grappig vind
Heb je toevallig de film Intouchables gezien? Hoe die kerel glimlacht, fakkin aanstekelijk is dat gewoonquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het klassieke spul werkt niet voor mij omdat ik al snel uitgepraat ben. Ik ben al meer dan 15 jaar ermee bezig dat te verbeteren en veel meer zit er gewoon niet in volgens mij.
Omdat mijn hoofd niet wil meewerken (of ik gewoon de blokkade niet zie, kan natuurlijk altijd).
Ik heb geen vlasbaardje
Ben jij van dat Veronica programma?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, laat ik het anders zeggen, ik heb nog nooit iemand ontmoet die wij niet in een aantal maanden succesvol maakten bij vrouwen.
ik ken een jongen, gebocheld en met een "vervormd hoofd" (sorry weet niet hoe ik t netter lan zeggen) slechthorend en een spraakgebrek... zeg maar alles tegen... maar hij is gewoon grappig en heeft toch altijd gewoon meiden om zich heen. denk dat t vooral met zelfvertrouwen te maken heeft, niet eens direct met uiterlijk of gladde praatjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen vlasbaardje
Nee, ik moet niet met mn kop op tv, wil het niet bij mn werk in de buurt hebben. Overigens deed ik het in Ierland, niet hier in Nederland.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij van dat Veronica programma?
Ik ben nu 34quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, je moet altijd glimlachen, zelfs als je alleen loopt. Ze willen dan weten waarom je lacht.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Nee, die film niet gezienquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toevallig de film Intouchables gezien? Hoe die kerel glimlacht, fakkin aanstekelijk is dat gewoon. Dan bedoel ik de neger
Begin daar eens mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nu 34
En glimlachen doe ik alleen maar als ik ergens plezier in heb (of pijn erbij heb).
Koffie, Koffie, Koffie toch. Een glimlach zo'n krachtig wapen zijn. Als je glimlacht naar een meisje en ze begint te blozen of kijkt glimlachend weg dan weet je dat je het alleen hoeft af te maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen vlasbaardje
Een aanrader als je van drama/comedy houdquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die film niet gezien
Dat is het dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken een jongen, gebocheld en met een "vervormd hoofd" (sorry weet niet hoe ik t netter lan zeggen) slechthorend en een spraakgebrek... zeg maar alles tegen... maar hij is gewoon grappig en heeft toch altijd gewoon meiden om zich heen. denk dat t vooral met zelfvertrouwen te maken heeft, niet eens direct met uiterlijk of gladde praatjes.
voor mij is t meestal net die ene scherpe opmerking waardoor iemand mn aandacht heeft
glimlachen en beetje ontspannen over komen is toch wel echt t begin iddquote:
Ik houd alleen niet van drama en zeker niet van comedy (uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een aanrader als je van drama/comedy houd. Hele luchtige film.
Dat is alleen in het begin zo, binnen een paar dagen wordt dat natuurlijk, het voelt ook fijn om te glimlachenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo'n verplichte grijns op m'n gezicht
Maar alsnog bedankt voor de tip.
Ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
glimlachen en beetje ontspannen over komen is toch wel echt t begin idd
Deze film is een aanrader, ook als je niet van die genres houdt, is een waargebeurd verhaal, zit veel emotie in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd alleen niet van drama en zeker niet van comedy (uitzonderingen daargelaten).
Ja, nog kouder!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ook naar Rusland daar lacht niemand.
Ik ben erbij in Leiden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
MK, het is jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders had ik je een paar keer op stap genomen en wat basis dingen geleerd. Misschien een keer op een meet
Ik niet, ga zuipen met mn Italië maatjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben erbij in Leiden?
Truste, succes morgen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de honden uitlaten en mn bed in, morgen weer vroeg op en weer examendag, dus lekker slapen! truste alvast
jep... vanaf vrijag al.... ben behoorlijk gaar inmiddels (last van mn rug ook van t auto rijden enzo) maar morgen avond zit t er (hopelijk) op!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Truste, succes morgen!
(examen op zondag?)
Waar woon jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef PeuRac het volgende:
MK, het is jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders had ik je een paar keer op stap genomen en wat basis dingen geleerd. Misschien een keer op een meet
Success morgen!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de honden uitlaten en mn bed in, morgen weer vroeg op en weer examendag, dus lekker slapen! truste alvast
waarvoor doe je examen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep... vanaf vrijag al.... ben behoorlijk gaar inmiddels (last van mn rug ook van t auto rijden enzo) maar morgen avond zit t er (hopelijk) op!
in de Achterhoek op dit moment, wil wel snel naar Utrecht verhuizen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon jij als ik vragen mag?
http://ru.wikipedia.org/w(...)B8.D0.BC.D0.B0.D1.82quote:
tnx!quote:
kynologisch instructeur (instructeur op een hondenschool)quote:
Ik voel je pijn.quote:
Trusten Snarfjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
WTtje, ben je bekend met de Wytchwood Brewery?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://ru.wikipedia.org/w(...)B8.D0.BC.D0.B0.D1.82
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland#Klimaat
In juli is het daar gemiddeld gezien warmer.
Dan wonen we wel al wat dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de Achterhoek op dit moment, wil wel snel naar Utrecht verhuizen.
Ok, is goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, ga zuipen met mn Italië maatjes.
Succes!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tnx!
[..]
kynologisch instructeur (instructeur op een hondenschool)
maar ik ben echt weg nu, tot morgenavond !
In het zuiden is het meestal warmer zelfs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland#Klimaat
In juli is het daar gemiddeld gezien warmer.
Hier nog eenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wonen we wel al wat dichter bij elkaar
De naam doet me denken aan Fable, maar voor de rest nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje, ben je bekend met de Wytchwood Brewery?
Waar is dat dan ergens?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks te beleven waar jij woont
Nou ja, je zit met een dik landklimaat, dus ook in het zuiden zal het vaak kouder zijn in de winter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het zuiden is het meestal warmer zelfs.
Al af, ik wacht op het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo verder met GoT kijken
Bij de zwarte zee valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je zit met een dik landklimaat, dus ook in het zuiden zal het vaak kouder zijn in de winter.
Wytchwood zit ook in Fable ja, klopt. scherp.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De naam doet me denken aan Fable, maar voor de rest nee.
Volgens mij ligt niets van Rusland aan de Zwarte Zee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de zwarte zee valt dat wel mee.
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joysa woont in Limburg, een kleine sneer
Ik woon zelf in Den Bosch.
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.
Was ook meer een grapje natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Limburg kan best okay zijn, in November zit ik er weer.
Jazeker welquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij ligt niets van Rusland aan de Zwarte Zee?
Hoogrecord-laagrecord meer dan 100 graden
`quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoor
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die haat tegen limburgers en friezen niet hoor
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker welTussen Oekraïene en Kazagstan in.
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja. Het altijd knusse Astrachan enzo. Daar zal het wel warm zijn, net zoals bij de "overkant" bij maffiastad odesa.
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in St.Petersburg, heeft een huis daaro, ze komt er ook oorspronkelijk vandaan. Duurt dr 24u om thuis te komen.
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vliegt toch best wat op St. Petersburg of eventueel Helsinki? Of bedoel je vanuit de zwarte zee?
Die locs uit rusland met het licht aan de bovenkant dat zijn echt machtige apparatenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto, vliegtuig gaat ze niet meer in op die route (lang verhaal) en de trein is lastig met de baby.
Gezellige drukke stadquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan willen hebben dat er nu niet is?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta mijn bedje vrijwillig af hoor, kun je de dag erop de trein terug pakken
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha is een lieve eerlijke en bovenal leuke jongeman. Ik zou het aanbod aannemen.
Niet alleen muziekquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Whoa ongelooflijk hoeveel leuker muziek wordt met alcohol hè
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorLeuke dag gehad, morgen weer
En u?
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Komen de Sex'ers nu ook naar Leiden toe?
Wat heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie dag geweest. Geshopt met een vriendin, filmpje gekeken.
[..]
Welke vriendin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
quote:
Captain America, Thor, een map, tabbladeren, avondeten en iets dat jullie niet aangaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?
Bonusvraag! Welke film heb je gekeken?
Koppelen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene die ik aan jou wil koppelen.
Waarom die vraag over de Sex SC mensen eigenlijk?
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koppelen?
En gewoon nieuwsgierig hoorOmdat die meet niet doorgaat kunnen de gegadigden van daar wellicht naar Leiden komen
Ow dat vind ik tof *:quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Het is zo'n goed mens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk altijd welkom.
Ja, ik ken een single meid die ontzettend lief en gezellig is. Meestal ook wel direct. Nog steeds single omdat ze weinig nieuwe mensen leert kennen. Dus ik ging even checken of ze wellicht interesse had in jou.
Aan die lesbienne?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo'n goed mens.
Ik wou jou ook eigenlijk koppelen een paar maanden geleden.
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat vind ik tof *:
Komt ze ook volgende week?
Mijn huis is niet volquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan die lesbienne?
[..]
Ik heb dan ook het beste voor met jullie beiden.
Ik geloof het niet. Ze kan eigenlijk ook niet blijven slapen want mijn huis is al vol.
Nee nee, aan mijn collega Saskia.quote:
Owjee faxie, ik weet niet of ze zo rolt. Ze heeft mij zojuist een slet genoemd.quote:
Ahhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nee, aan mijn collega Saskia.
Maar toen kreeg ze net een vriend, dus tsja.
Et tu faxie? Et tu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Waarom dacht je dat Saskia en ik bij elkaar zouden passen?
Ahhhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is zo verschrikkelijk lief, behulpzaam en vrolijk.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Et tu faxie? Et tu?Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je vast.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
Dan heeft ze vast en zeker nu een vriendje die net zo lief en behulpzaam is als ik?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehee. Jammer. Ach, het is de gedachte die telt, niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou je vast.
Hij is Indo
Hij is kleiner dan haar
Mijn gevoel voor matching was feilloos. Alleen hij was eerder.![]()
Maar hij is verder wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |