quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha een 6je. Hiermee geef je aan dat je onwetend bent
Jezelf een leuke mooie vrouw noemen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Kerel.. jij weet mooie leuke vrouwen niet goed te raten
Wat zit je mijn plannen nou te dwarsbomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha een 6je. Hiermee geef je aan dat je onwetend bent
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]gelukkig ben ik niet de enige die het zegt haha
Dwarsbomen? Ik leg de vinger op je zere wondje hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zit je mijn plannen nou te dwarsbomen.
Een match zou 2 7s zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik ben een 7 volgens jou. Zie je de match?
Zelfkennis heet datquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jezelf een leuke mooie vrouw noemen.
Jij legt je vinger altijd heel ergens anders.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dwarsbomen? Ik leg de vinger op je zere wondje he
Daar waar jij hem heel vraag wil hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij legt je vinger altijd heel ergens anders.
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"quote:
Bromance.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar waar jij hem heel vraag wil hebben![]()
Dinsdag? Toen lag ik in het zwembad spieren te kwekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"
Ja maar niet een opschepperige opdringerige dude zonder inhoudquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt dinsdag toch wel naar Casanova Bootcamp op Veronica gekeken? "Vrouwen willen een man die bij ze op de heuvel staat, sterker nog, waar ze een beetje naar kunnen opkijken"
Sowieso lijkt het me een buttprogrammaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar niet een opschepperige opdringerige dude zonder inhoud
Ik had 2 van die 3 players "die ze het moesten lere" in zn gezicht geslagen en om die andere nog kunnen lachen,, maar voor de rest
Echt? Toen ik die 3 coaches zelf zag praten met meisjes in die kroeg had ik echt zoiets van wauw. Het gaf me het gevoel dat de meisjes waar ze mee praten, maar ook zijzelf veel lol hadden. Dat wil ik ook wel leren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had 2 van die 3 players "die ze het moesten lere" in zn gezicht geslagen en om die andere nog kunnen lachen,, maar voor de rest
2 van die losers zijn een stuk leuker dan die mislukte playersquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me een buttprogramma. Casanova bootcamp, de titel alleen al doet mijn wenkbrauwen fronzen van onnozelheid.
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Toen ik die 3 coaches zelf zag praten met meisjes in die kroeg had ik echt zoiets van wauw. Het gaf me het gevoel dat de meisjes waar ze mee praten, maar ook zijzelf veel lol hadden. Dat wil ik ook wel leren.
/fixed, dat is het in mijn optiek. Onwetend in de liefdequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
2 van die onwetende mannen zijn een stuk leuker dan die mislukte players
Waarom hadden die 3 jongens nog nooit succes gehad en die coaches wel dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPEven inside info
Misschien zijn de meeste vrouwen wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok die meisjes zijn dom en onwetend.. of moeten er om lachen en denken OMG LOSER ROT OPEven inside info
Sla het woordje of niet over hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom hadden die 3 jongens nog nooit succes gehad en die coaches wel dan?
Niet dat ik je inside info niet geloof natuurlijk, maar gewoon om het te snappen.
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla het woordje of niet over he
Heeft met charme te maken of zoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.
Ik heb het programma niet gekeken, ik kan alleen aannames makenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vraag me vooral gewoon af of een meisje kan verklaren waarom die drie jongens geen succes hebben. Dat zou alle (lieve) mannen in dit topic kunnen helpen om een meisje te vinden om die liefheid te kunnen delen.
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcoholquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft met charme te maken of zoiets.
Ik kan gewoon niet geloven dat mijn eigen vader een womanizer is en ik niet
Je vergeet het belangrijkste punt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het programma niet gekeken, ik kan alleen aannames maken
1. ze spreken nooit vrouwen aan
2. als ze dat doen dan klinken ze ontzettend zenuwachtig
3. of het gespreksonderwerp gaat over iets wat ze niet interesseert en de persoon blijft maar doorratelen
[..]
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcohol.
Misschien moet ik ook maar alkoholist wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3. of het gespreksonderwerp gaat over iets wat ze niet interesseert en de persoon blijft maar doorratelen
[..]
Pa van een kameraad van me had ook in no-time een andere vrouw. Die gast lag elke avond op de bank, reed beschonken rond en rook vaak naar de alcohol.
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Met PUA's omgaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?
Navond Reuquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Gaat het hier over vrouwen versieren?
Dat vond ik niet eigenlijk. Daarnaast zie ik vaak zat wel echt lelijke jongens met een (mooie) vriendin, dus die reden lijkt me bijna altijd onzin.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt.
- Ze zijn lelijk.
Blijven doorgaan met aanspreken ook al gaat het mis. Zoveel vrouwen, je kan ze nooit allemaal spreken in je levenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn correct. Die derde was een slechte gok. Wat is de oplossing?
Volgens Evie is dat geen goed idee:quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Genoeg mannen die als lelijk te boek staan met een goed sex leven...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt.
- Ze zijn lelijk.
Leeftijd vind ik wel een belangrijkequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
oh ik weet NOG een reden waarom ik op sommige mannen niet inga, behalve de boven genoemde
- leeftijd
- te glad / opdringerig
Je weet wat het is, dat scheelt al een boel.quote:
Volgens Evie ja, maar de meeste vrouwen worden nooit wakker en blijven in de zelfde truukjes trappenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens Evie is dat geen goed idee:
[..]
Wat nu?
Dat is uit eigenbeschermingquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens Evie is dat geen goed idee:
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet wat het is, dat scheelt al een boel.
Het moeilijkste is de ballen krijgen om een meisje aan te spreken, als je er achter komt hoe makkelijk dat eigenlijk is, is de rest peanuts.
Lairs??quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, er zijn wel lairs in Nederland, moet je ff wat googlen dan vind je er wel een of twee.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.
Maar dat ligt niet aan de vrouwen, dat ligt aan mij, ik ben nooit zo'n brugmanluller geweest
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo goed met m'n gespreksonderwerpen.
Maar dat ligt niet aan de vrouwen, dat ligt aan mij, ik ben nooit zo'n brugmanluller geweest
groepen pua's die elkaar helpen om beter te worden.quote:
Ik ben wel eens uitgegaan, maar dat heeft mij nooit geholpen beter te worden in het voeren met gesprekken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.
Ik vraag me af of dat PUA-wereldje iets is. Ik hoef echt geen jongen te worden die elke week 5 meisjes meeneemt naar huis. Ik wil geen trucjes leren om dat te doen. Ik wil gewoon groeien als persoon, een beter mens zijn en wat meer op mijn gemak rond meisjes. Dan komt er vanzelf wel een meisje dat me leuk vind. Dat is goed genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
technieken ontwikkelen, ik was er ook nooit goed in, maar na een tijdje consequent 2x per week uit te gaan en oefenen, op dates gaan om die te oefenen. Had ik het met een maand of 2 redelijk onder de knie, daarna kan je het gaan verfijnen.
Groeien als persoon. En wat nou als jouw echte persoon geen PUA is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat PUA-wereldje iets is. Ik hoef echt geen jongen te worden die elke week 5 meisjes meeneemt naar huis. Ik wil geen trucjes leren om dat te doen. Ik wil gewoon groeien als persoon, een beter mens zijn en wat meer op mijn gemak rond meisjes. Dan komt er vanzelf wel een meisje dat me leuk vind. Dat is goed genoeg voor mij.
misschien een keer naar een vereniging gaan, daar kom je mensen tegen met dezelfde interesse, dan is het eerste onderwerp alvast een makkelijke!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uitgegaan, maar dat heeft mij nooit geholpen beter te worden in het voeren met gesprekken.
Kijk, ik kan best wel gesprekken voeren, alleen het onderwerp vind ik een beetje lastig.
Het scheelt wel als de vrouw in kwestie een beetje meewerkt![]()
Lastig lastig...
Ja klopt! Ben sinds paar weken lid van een sportvereniging. Maar dat zijn van die kleine dingetjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien een keer naar een vereniging gaan, daar kom je mensen tegen met dezelfde interesse, dan is het eerste onderwerp alvast een makkelijke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |