Gezellig, wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo
Ik kom ook net binnenvallen
Niet echt, was heel laat op (zat GoT te kijken) en was een beetje afwezig vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezellig, wat leuks gedaan vandaag?
Wat een enorme vraag waar je mee begintquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee Benzin!
Ben je maagd-af trouwens?
Vroeg het me gewoon af, al heel langquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat een enorme vraag waar je mee begint
Gisteren met mijn broer, vriendin en haar dochter uit eten geweest. Daarna een milkshake gehaald en mijn broer heeft een laptop gekocht bij de mediamarktquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, was heel laat op (zat GoT te kijken) en was een beetje afwezig vandaag.
Alsof ik in een film zat of zo
Jij?
Klinkt als een interessante dag! Heb je meer gedaan dan ik. Ik moet zo nog gaan koken en ook nog een berg afwas wegwerkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren met mijn broer, vriendin en haar dochter uit eten geweest. Daarna een milkshake gehaald en mijn broer heeft een laptop gekocht bij de mediamarkt
Vandaag tripje Belgie, mijn broer had eerder verteld over een goede kleding outlet en ik wilde dat wel eens zelf zien. Dat viel achteraf wel mee, de prijzen waren normaal en de keuze erg breed. Toch wat meegenomen. Daarna zelf nog bij de MM geweest voor een stofzuiger die ze niet meer hadden
. Bij de BCC vervolgens een Hitachi stofzuiger gehaald, ik ben serieus benieuwd hoelang dit apparaat mee zal gaan
. Hij doet zijn werk goed tot dusver en er hoeft geen zak in
.
Berg afwas, herkenbaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante dag! Heb je meer gedaan dan ik. Ik moet zo nog gaan koken en ook nog een berg afwas wegwerken
lululululquote:
Haha!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berg afwas, herkenbaar. Ik heb hutspot gemaakt en er wat chilipoeder over gegooit, smaakte wel lekker
.
Het vrijgezelle leven proef ik vanaf hier alquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!!
Ik heb ook hutspot gemaakt trouwens. 2 dagen van gegeten!
Wat lul???quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berg afwas, herkenbaar. Ik heb hutspot gemaakt en er wat chilipoeder over gegooit, smaakte wel lekker
.
[..]
lulululul![]()
![]()
Hoihoiquote:
hihihiquote:
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het vrijgezelle leven proef ik vanaf hier al. De rest maak ik morgen wel klaar, geen zin om alles in 1 grote pan klaar te maken, dan word het zo papperig de volgende dag
.
Same hier, gaan en staan waar je wil, avondje wegblijven geen probleem en de telefoon gaat niet om het uur af met de vraag waar je blijftquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!
Hoef met niemand rekening te houden, behalve mijzelf
Ach dat heb ik toch nooitquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk om vrijgezel te zijn hoor!
Hoef met niemand rekening te houden, behalve mijzelf
Maar je mist een ongelofelijk lieve en leuke, stoere jongen waar je aan vast zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach dat heb ik toch nooit![]()
Maar ook geen psychotische klootzak waar ik aan vast zit.. wat wel weer fijn is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
Mn zus haar film komt morgen op tv.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar je mist een ongelofelijk lieve en leuke, stoere jongen waar je aan vast zit.Eerst zien uitvinden en geloven he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Pics van je zusquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zus, niet zusje, dus dan hoeft het volgens de FOK! regels niet. Helaas.
Je weet niet wat je mist hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst zien uitvinden en geloven he?!
Wacht wat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 6 zussen, we kunnen uitwisselen
ZESSSSSquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fucking hell, hoe ben jij je jeugd doorgekomen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om evie te helpen met haar onwetendheid.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo rate jij andere mannen voor Evie?
En 2 broersquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
ZESSSSSEN DAAR KOM JE NU MEE
Vandaarzeker goed opgevoed
Welk karakter?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pics zien er gewoon gemiddeld uit, mijn beste punten zitten in mijn karakter
Zien danquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pics zien er gewoon gemiddeld uit, mijn beste punten zitten in mijn karakter
Dan houd het op hequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiiiiice
Maar ik heb geen pics van mn zus.
Er zijn bepaalde zaken waar ik niet over uit zal laten, voor de rest gaat het nu allemaal goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fucking hell, hoe ben jij je jeugd doorgekomen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om evie te helpen met haar onwetendheid.
Voor evie sta ik altijd klaar, jwz.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]Evie bepaald liever zelf wat ze van mensen vindt.. maar muhaha is wel zeker een leuke vent.. weet alleen niet of ik op m val
Ze is een 6je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dank je
Ik vind je een leuke dame![]()
I know maar mn uberfijne trui krijg je nog niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dank je
Ik vind je een leuke dame![]()
Haha een 6jequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is een 6je.
Zie mij behulpzaam zijn.
Ik zal hem niet van je stelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
I know maar mn uberfijne trui krijg je nog niet hoor
Kerel.. jij weet mooie leuke vrouwen niet goed te ratenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is een 6je.
Zie mij behulpzaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |