Ga ik doen. Volgende keer begin ik met "hoi!"quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dan heb je in elk geval iets om over te kletsen, waar je zeker van bent dat ze het geen stom onderwerp vind! gewoon eens een onschuldig praatje maken
Je moet wel onthouden wat ze zeggen en inhoudelijk doorvragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Meestal laat ik hun gewoon kletsen lol
Dan zijn het vast hele goede vragen die je stelt. Op mijn open vragen antwoorden meisjes vaak maar met een zin, op mijn gesloten met een woord.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haar laten praten, met een vraag of 3-4, kan je haar zeker een uur laten praten
ghehehe das al een heeeeeeeeeeeeeeel goed beginquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik doen. Volgende keer begin ik met "hoi!"
Ja, das een lastige. M'n geheugen onthoudt alleen maar steekwoordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet wel onthouden wat ze zeggen en inhoudelijk doorvragen.
Ach ik weet niet eens hoe oud ze is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das al een heeeeeeeeeeeeeeel goed begin![]()
die dingen leer je als pua, welke je naar eigen inzicht kan inzetten. Je wordt niet meteen een Mystery als je wat pua dingen leertquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, het punt is dat ik geen PUA hoef te zijn. Voor mij is het goed genoeg als ik gewoon net ietsje socialer, leuker en opener zou zijn en iets meer op mijn gemak bij meisjes. Het is goed genoeg om dan gewoon stuntelig een vriendinnetje te krijgen. Ik hoef heul geen PUA te worden, dat is mijn punt.
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje meequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das een lastige. M'n geheugen onthoudt alleen maar steekwoorden
Het IS een spel, altijd, ook voor haarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de truukjes leren kan nooit kwaad Benzin. Je moet het ook een beetje als een spel zien
Ik denk dat dat eerder schattig zou zijn, en daar vallen vrouwen niet opquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje mee
tsja, ik zou moeten zien hoe je het vraagt en wat je dan vraagt. Ik stel meestal echt hele simpele vragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan zijn het vast hele goede vragen die je stelt. Op mijn open vragen antwoorden meisjes vaak maar met een zin, op mijn gesloten met een woord.
ik vind schattig vaak wél leuk.... (al zou ik een notitieblok eerder nerdy/weird vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder schattig zou zijn, en daar vallen vrouwen niet op
ik maak notities in mijn telefoon, ik zeg altijd dat ik een vriend help die ruzie heeft met z'n vriendin oid, dat ik daarom af en toe wat typquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, wat is de grootste gemene delerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind schattig vaak wél leuk.... (al zou ik een notitieblok eerder nerdy/weird vinden)
schattig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel meestal echt hele simpele vragen.
hoi, hoe oud ben je?? (weet je meteen een belangrijk iets van dr ghehe)quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgende keer begin ik wel gewoon met hoi lol
Precies, maar Snarf maakte ook maar een grapquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
schattig?
nee. dan kom je verschrikkelijk raar over.
ghehehe dat doet t vast goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak notities in mijn telefoon, ik zeg altijd dat ik een vriend help die ruzie heeft met z'n vriendin oid, dat ik daarom af en toe wat typ
Komt dat niet ook een beetje raar over??quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoi, hoe oud ben je?? (weet je meteen een belangrijk iets van dr ghehe)
Euy Kaneeltje!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi piepelepoi. Hoe is het hier?
jawel, zeker als je een notitieblok en een papagaai meeneemtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt dat niet ook een beetje raar over??
Dan niet met de trein gaan, anders kan hij gestolen worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja dan zit er niets anders op.... pen en een notitieblokje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |