WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipseltje, wat is dat nou?
Wat heb je voor reden bedacht om het niet nu te doen?
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Fuck dit klinkt bijna schattig.
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS IE NEE ZEGT OF BEZET IS OF HIJ MIJ VRESELIJK IRRITANT VOND WEET JE. Zoveel onzekerheden.
Je bent ook wel een snoeshaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niks er van, je bent en blijft een (fijne) bitchRetteketet!
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet al aan wie ik gekoppeld wil worden, kan dat ook?
Je staat er bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil ook op de wachtlijst heloef
quote:
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna. Ik zou je er bijna van knuffelen.
Maar dat is eng.
Dat is het leven Flips.
Hij kan ook niet ruiken dat je hem leuk vindt als je niks laat merken.
Omdat ik weet wie ze wil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan.
[..]
Ja dat mag ook, maakt het voor mij een stuk makkelijker.
[..]
Je staat er bij.
[..]
[..]
Ja mijn eerste succesverhaal is al een feit.
[..]
Waarom kom ik niet voor haar in aanmerking?
Haha WT.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook wel een snoeshaan.
Nou goed dan. Dan krijg je vrijdag een knuffel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan wel een knuffel gebruiken met dit soort dingen
Ja weet ik ook wel.Alleen straks verpest ik alles enzo en zie ik hem nooit meer...
Zonde wel.quote:
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Heloef, koppel met snelheid. Dan kunnen we met alle stelletjes nog een kerstborrel doen.
Als ik een dame blij kan maken met kerst als een soort chaperon wil ik ook mijn steentje wel bijdragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Liefde laat zich niet haasten mijn beste.
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Hey Xfx, wat doe jij eigenlijk qua werk?
Oh?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Benzin heb ik misschien nog wel iemand voor, ze is wel een beetje vreemd maar wel aardig enzo
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ambtenaar, ik hou mij bezig met de BAG. http://bag.vrom.nl/
Ga ik het niet helemaal zitten specificeren wat ik dan precies allemaal doe. Kernwoorden zijn bouwdossiers, oppervlaktes, gebouwen en bijbehorende adresseringen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]Ze heeft wel een lieve uitstralingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.Ze is misschien wel wat jong?
[..]Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]Gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft normaal wel een bril, maar goed.
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, wel wat jong, hoe oud is ze?
Heloef heeft haar voor mij gereserveerd ja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast...
pass the dutchie to the left hand side!
asl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |