Ik wil ook op de wachtlijst heloefquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Heloef, kan ik mij inschrijven bij je koppelbureau?
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet al aan wie ik gekoppeld wil worden, kan dat ook?
Is het een Fokker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapperquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow lief dat je aan mij gekoppelt wil worden![]()
Wat een baas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heloef kan vast wel bemiddelen of een date opzetten
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Oh ja KaneelJeweethet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babel is baziger dan ik dacht.
Het is de B tot A tot de B-E-L.Jij wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word engelsmanquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat er in mijn quote gekoppelD en toch zet je gekoppelt neer. Wat een afknapper![]()
![]()
Laat maar zitten heloef.
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spottenquote:
Ja, ééntje maar.quote:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan wie wil je gekoppeld worden?
quote:
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ééntje maar. [ afbeelding ]
[..]
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat. Maar dan nog, ik ben jong dus waar maak ik mij druk om.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een Fokker. En tof Flippiee, dat je het vertrouwen en aantrekkelijke in mannen toch nog weet te spotten
Is 32 ook goed?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Een 30 jarige, donkerblonde man met stoppeltjes.
Ach, ook al romantiseert ze in het geniep, als ze maar happy isquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer haar meer open te laten zijn. Implicaties snappen is moeilijk voor mannen.
Een vriendje moet genoeg zijn hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ééntje maar. [ afbeelding ]
Heb vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik generaliseer mannen niet, maar het is wel lastig om te geloven dat iets de goede kant op kan gaan als het daarvoor altijd fout gaat.
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft hij eindelijk stoppels na 3 maanden?
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.quote:
Arme twiquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat kei goed telkens met zijn stoppels. Hij krijgt ook al borsthaartjes.
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Pokon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
AZ verliest bijna nooit thuis, dus komt goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ die nog niet zo heel hard gaan, hopelijk morgen beter
Heeft hij al meer borsthaartjes dan ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
De lengte is een belangrijker punt. Size matters.
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?quote:
Nee, zou dat het proces versnellen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je er zangzaad overheen te strooien in zijn slaap ofzo?
Daar kon je van die machtige rookbommen mee maken i.c.m. een sponsquote:
Omschrijving?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een prachtexemplaar in de aanbieding. Interesse?
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?quote:
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.quote:
Wij zijn wel zo'n beetje het grootste succesnummer van de topicreeks, dat wel. Staat goed op je CV, Hitch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Maar Heloef, ik zou Twi en Myr gewoon koppelen. Beetje een gelopen zaak maar dan heb je wel prima advertentiemateriaal.
Nee want nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Nieuwe afspraak is in de maak?
[..]
20 jaren oud. Vrolijk. Lief. Zorgzaam. Knuffelig.
Flipseltje, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal er een maand of 6 over moeten slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |