SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 26-09-2012 12:24:43 ]
Naar een psychiatrische kliniek gestuurdquote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef vencodark het volgende:
Ik heb trouwens een periode niet gekeken. Wat is er met Amy gebeurd nadat ze dat geintje geflikt heeft met Nina?
Dat zal haar leren!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naar een psychiatrische kliniek gestuurd
Alsjeblieft niet nee. Waardeloos karakter en Ludo was veel te soft met haar.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Zolang ze maar niet weer terugkomt vind ik het best
Ludo is de laatste jaren sowieso veel te softquote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nee. Waardeloos karakter en Ludo was veel te soft met haar.
Ik kijk echt uit naar seizoen 7, de echte Ludo weer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nee. Waardeloos karakter en Ludo was veel te soft met haar.
...........en verwend...quote:
Die foto in de OP.quote:
Hier is er niets mis meequote:
Ze heeft een raar kleurtje op die foto. Komt misschien ook door de achtergrond.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier is er niets mis meeMaar ik zal kijken of ik 'm nog kan wijzigen
Het graf is inmiddels dubbel zo diep geworden door al dat gedraaiquote:Op woensdag 26 september 2012 12:32 schreef Frey het volgende:
Vanavond draait Herman Hogendoorn zich voor de zoveelste keer om in zijn graf.
Ik ben bang dat ze dit seizoen nog wel terug komt, in april ofzo een keer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Zolang ze maar niet weer terugkomt vind ik het best
van wanneer is dit fragment? ik kijk pas sinds eind 2008...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Hier ook geweldige muziek.![]()
Toen hadden ze ook nog spannende weekcliffs met daarna soms geweldige afleveringen op de maandagen.
Vrijdag 3 december en maandag 6 december 2004.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
van wanneer is dit fragment? ik kijk pas sinds eind 2008...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vaag allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 8 t/m 12 oktoberja, kunnen we lekker gaan speculeren... het blijft toch GTST he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vaag allemaal![]()
maar wat ik al eerder vroeg: zijn er afleveringen waar géén kaarsen in voorkomen???
Aflevering 1 sowiesoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
ja, kunnen we lekker gaan speculeren... het blijft toch GTST he...![]()
maar wat ik al eerder vroeg: zijn er afleveringen waar géén kaarsen in voorkomen???
Iddquote:
Het is zo'n lekker knuffelmarrokkaantjeturkjequote:Op woensdag 26 september 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
IddDe enige reden waarom ik nog kijk.
Na het huwelijk van Nuran en Bilul stop ik ermee.
hij lijkt inderdaad meer op een marokkaan dan op een turk...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is zo'n lekker knuffelmarrokkaantjeturkje
Nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Scarface88 het volgende:
Want Lucas en Edwin was nog niet controversieel genoeg natuurlijk?
Met melkpoeder, wel te verstaanquote:Op woensdag 26 september 2012 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet.
Het valt me mee dat de studio's nog niet zijn gebombardeerd.. Had op z'n minst een poederbrief verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef fotostarter het volgende:
Als ik de nieuwe spoilers lees danAch, dan doet hij tenminste iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Zie TT.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Had Nina ook niet een tweede naam?
En daarnaast noemt Laura hem ook constant Arnoudquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt ja werd bij haar huwelijk ook zo gezegd, en Noud werd Arnoud genoemd. Damn wat een faal
Ja en een derde. Stefanie Mariaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Had Nina ook niet een tweede naam?
quote:
Net of je naam op officiële documenten je bijnaam staat.quote:
Ah.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja en een derde. Stefanie Maria
[..]
[..]
Net of je naam op officiële documenten je bijnaam staat.
Dan zijn deze papieren niet geldig.
Ja, maar wat zijn ze dan van elkaarquote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus dan is het huwelijk van Noud en Nina incestueus, aangezien Noud ook een Alberts is
Maar Noud is weer geen Alberts.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus dan is het huwelijk van Noud en Nina incestueus, aangezien Noud ook een Alberts is
Dan nog is het niet echt normaalquote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, maar wat zijn ze dan van elkaar
Neven en nichten mogen officieel met elkaar trouwen in Nederland
Aan die lampquote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Huh waar is dit, bij bilal thuis ofzo?
Oh dat kan ook, ik zat maar half te kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aan die lamp![]()
![]()
te zien dacht ik op Lucas slaapkamer? Ik heb die ruimte nog nooit eerder gezien volgens mij
lucas zei toch; en dan kom je naar mij toe om dat te vertellen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aan die lamp![]()
![]()
te zien dacht ik op Lucas slaapkamer? Ik heb die ruimte nog nooit eerder gezien volgens mij
Ok tnxquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
lucas zei toch; en dan kom je naar mij toe om dat te vertellen?
jef is een geboren bemiddelaar...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Jef heeft ineens een nieuwe rol gekregen naast drankjes inschenken?
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat veel tekst ineens dalijk wordt ie schor
zijn haar zit ineens anders...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreeg
Ach ja die 10 regels kon ie vast wel even op de wc doornemen..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreeg
wij zien het allemaal niet, hihiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef IMShuuul het volgende:
Geen probleem met homo's maar dit hoef ik niet te zien...
Stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef IMShuuul het volgende:
Geen probleem met homo's maar dit hoef ik niet te zien...
Doe ik zeker jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Geniet jij er maar lekker van dan
En de eentonige muziek van Frons Servies maakt het ook niet veel beter.quote:
Jef wel ja. De professionalquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ach ja die 10 regels kon ie vast wel even op de wc doornemen..
2 echt niet slechte mannenlijven ik zie er niks verkeerds inquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad.
We zien niet eens wat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
Ik zweer het als ik die bilal tegen kom hij is nog lang niet jarig hij maakt alle turken in nederland ten schande als Homos smerige landverader hij is nog lang niet jarig ik zweer het je als ik hem tegen kom tv uitgezet toen dat ene gebeurde klote zooi
Troll is obv...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
Ik zweer het als ik die bilal tegen kom hij is nog lang niet jarig hij maakt alle turken in nederland ten schande als Homos smerige landverader hij is nog lang niet jarig ik zweer het je als ik hem tegen kom tv uitgezet toen dat ene gebeurde klote zooi
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef IMShuuul het volgende:
Wel weer typisch dat Lucas iets krijgt met een jongen die hij weer uit de kast heeft getrokken
piemels!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
ik djoek hem neer als ik hem zie ik zweer het je smerige nep turk kk landverader
Waarschijnlijk putten de schrijvers uit eigen ervaringen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werkt
Gebeurt vaker dan je verwachtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werkt
Wat is dat voor bewijs?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Hij Maakt Alle Turken In Nederland Ten Schande
Ik zou je doenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo isquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou je doenmet je nike petje
mooi manquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo is
Dat Lucas homo speelt wilt ook niet zeggen dat we nu denken dat alle Nederlandse mannen homo zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo is
Hoezo? Heet elke Turk Bilal dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dude... Serious?!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Veel kasthomo's onder de Turken dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Alle Turken die in Nederland wonen verwesteren gewoon. Homofilie is niet meer haram, in tegendeel, het is halal.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al elke Turk gaat met besneden Nederlanders van Bilquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo? Heet elke Turk Bilal dan?
Ik vind het goed dat ze willen stimuleren dat iedereen zelf mag weten maar dit komt verkeerd aan bij alle turken, en ook bij Nederlanders dus op deze manier vind ik het echt een kwalijke zaak, geef gewoon via school ongeacht afkomst infomatie erover maar ga niet dit via tv brengen wat aanstootgevend is en pijn doet bij anderen bevolkingsgroepen die niet zo los zijn als westerse normen, dit is alleen mijn mening ik ben hier weer weg, laterrr!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alle Turken die in Nederland wonen verwesteren gewoon. Homofilie is niet meer haram, in tegendeel, het is halal.
Wat loop je nou te zeiken man.. Vieze homo!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat ze willen stimuleren dat iedereen zelf mag weten maar dit komt verkeerd aan bij alle turken, en ook bij Nederlanders dus op deze manier vind ik het echt een kwalijke zaak, geef gewoon via school ongeacht afkomst infomatie erover maar ga niet dit via tv brengen wat aanstootgevend is en pijn doet bij anderen bevolkingsgroepen die niet zo los zijn als westerse normen, dit is alleen mijn mening ik ben hier weer weg, laterrr!
Ik blijf dit echt gaaf vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Hier ook geweldige muziek.![]()
Toen hadden ze ook nog spannende weekcliffs met daarna soms geweldige afleveringen op de maandagen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
De flashback uit de film en Arnies kerstkindje.
Dat mag, ik mis haar als kiespijn, tanderosie, een worterkanaalbehandeling en een kaakfractuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef GTFransST het volgende:
Barbara richtte het pistool in haar droom op David.
Ik mis het personage nog steeds van Barbara, dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
ik mis haar als kiespijn, tanderosie, een worterkanaalbehandeling en een kaakfractuur.![]()
Janine, Stefano en Ludo op bezoek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even controversieel posten:
Ik ben zelf 1 maar idd wtfquote:
Tja in dit geval kreeg hij een seintje van Edwin, dus het moet wel kloppenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zeg niks met dat einzeinz gebeuren, ik zeg niet dat het niet uitgezonden mag worden... Maar ik zeg wél dat ik vind dat die verhaallijnen voor Lucas er veel te onsubtiel worden ingeschreven.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
"2 zoenende mannen, ah vies, dat zend je toch niet uit, blablabla!!11!11"
Jezus wat een aanstellerij.![]()
Ze waren niet naakt en ze hebben niet veel laten zien, dus get over it.
Maar moet Lucas als "excuushomo" dan altijd alleen blijven?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg niks met dat einzeinz gebeuren, ik zeg niet dat het niet uitgezonden mag worden... Maar ik zeg wél dat ik vind dat die verhaallijnen voor Lucas er veel te onsubtiel worden ingeschreven.
Als ik zou zeggen dat Bing nog in GTST zit omdat Meerdijk een excuusneger moet hebben (Hebben ze het overigens bij Pownews ook uitgebreid over gehad, excuusnegers op TV, niet voor een functie maar puur voor de vorm), zou je hierover kunnen zeggen dat ze met Lucas een excuusnicht moeten hebben. Een nicht in de reeks die geen enkele flikker er toe doet (No pun intended), hysterisch is en eens in de zoveel maanden weer de homo-community aan de soap laat kluisteren.
Net zoals Aysen en Nuran werden aangekondigd als "De eerste Moslimameisjes in GTST" en dus eigenlijk als excuusmoslims in de serie werden aangekondigd.
Getver, Charlie mag gewoon wegblijvenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Woelli het volgende:
Keek net even een scene met Tamara Brinkman als Charlie.
Waarom hebben ze haar Lieke van Lexmond gewoon niet vervangen.
Charlie vertrok uit Meerdijk samen met Nick om een toekomst op te bouwen. Aangezien Nick nu zijn dood in scene is gezet, vraag ik me toch wel af wat er gebeurd is met Charlie en Valentijn.
valentijn ook... wat een schaapachtig kind...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Getver, Charlie mag gewoon wegblijven
Ik moet steeds naar zijn scheve neus kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
hij lijkt inderdaad meer op een marokkaan dan op een turk...
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.quote:
Zou al een stuk schelen als hij zich niet gedroeg als een uithangbord voor de gayscene.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar moet Lucas als "excuushomo" dan altijd alleen blijven?
Want er is altijd weer ophef als hij een zogenaamde liefdesscène speelt ...
dat heeft hij toch zelf ook altijd gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, het is wel zielig voor Anton dat hij neergezet wordt als iemand die zijn pik achterna loopt.
Jawel, maar ik denk niet dat hij voor dat script gekozen heeft. Maar goed er moet toch weer iets met Anton gebeuren. The show must go on.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef maily het volgende:
[..]
dat heeft hij toch zelf ook altijd gedaan?
eindelijk laat Bianca zien dat ze hem aankan!
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:06 schreef PeterKelder het volgende:
Vergelijk de Ludo in het bovenstaande filmpje eens met de huidige Ludo. Dat is een complete wereld van verschil, en niet in positieve zin voor de huidige
Ik vond dat Aukje Charlie zo leuk neer heeft gezet, veel leuker dan Lieke, alhoewel de meeste hier het niet met mij eens zullen zijn...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:55 schreef Frey het volgende:
In het begin vond ik de Fischers wel nog leuk met Aukje als Charlie en Patrick als Morris.
Er zijn er genoeg die het wel eens zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik vond dat Aukje Charlie zo leuk neer heeft gezet, veel leuker dan Lieke, alhoewel de meeste hier het niet met mij eens zullen zijn...
Ik weet dat een aantal acteurs en klein beetje voor het zeggen hebben qua verhaallijn. En ik denk dat Joep Sertons daar ook één van is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat hij voor dat script gekozen heeft. Maar goed er moet toch weer iets met Anton gebeuren. The show must go on.
Het verbaast me overigens niet dat hij naast de pot gepiest heeft. Op de werkplek gebeurt dat wel vaker, vooral bij artsen.
Ja echt welquote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja echt welVooral als het Bilal betreft!
100% eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Getver, Charlie mag gewoon wegblijven
Och Madam Paon gaat weer bepalen wat mij moeten vinden (en zeggen)? Zo niet dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 27 september 2012 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
"2 zoenende mannen, ah vies, dat zend je toch niet uit, blablabla!!11!11"
Jezus wat een aanstellerij.![]()
Ze waren niet naakt en ze hebben niet veel laten zien, dus get over it.
De Charlie recast was wel prima te doen. Lieke van Lexmondquote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Frey het volgende:
Vond het jammer toen Morris later ineens gerecast was.
Mannen vinden lesbo porno ook geil toch.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.
Wel heel vlak ervoor, AA&V valt hierna uit elkaar, wat De Garage betekent en dus het einde van Huize Alberts decor#1. Vlak hierna hadden zowel Robert en Laura een kort pittig kapsel en viel hun huwelijk voorgoed uit elkaar. Dit slechts binnen enkele weken tijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
Hier ook Aukje en Patrick als Charlie en Morris, nog vlak voor de grote verandering begin seizoen 10.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel heel vlak ervoor, AA&V valt hierna uit elkaar, wat De Garage betekent en dus het einde van Huize Alberts decor#1. Vlak hierna hadden zowel Robert en Laura een kort pittig kapsel en viel hun huwelijk voorgoed uit elkaar. Dit slechts binnen enkele weken tijd.
Moet je nagaan hoe snel het ging, ik weet ook zeker dat ik de box van seizoen 10 niet koop, hoewel het begin nog even als vanouds is, gaat het alleen maar om verhaallijnen die naar 'de grote verandering' zullen leiden.quote:
Dan zal ik tegen die tijd wel veel screenshots plaatsen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel het ging, ik weet ook zeker dat ik de box van seizoen 10 niet koop, hoewel het begin nog even als vanouds is, gaat het alleen maar om verhaallijnen die naar 'de grote verandering' zullen leiden.
Dit is volgens mij vlakbij het vervolg van de cliffhanger seizoen 9. De breuk van Laura en Robert + seizoen 9 leader wat best snel in seizoen 10 veranderde.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
Hier ook Aukje en Patrick als Charlie en Morris, nog vlak voor de grote verandering begin seizoen 10.
Jij bent toch bijna 30? Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och Madam Paon gaat weer bepalen wat mij moeten vinden (en zeggen)? Zo niet dan heb ik niks gezegd
Dat doe ik toch ook, jij faalt er echter (nog steeds) keer op keer in. Sowieso je initiële reactie, maar dat je nu direct weer geheel aan de inhoud voorbij gaat en direct ad hominem reageert, laat zien dat ik me misschien niet als een 30-jarige gedraag, maar nog altijd volwassener dan jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna 30? Gedraag je daar dan ook naar.
Weet je, ik heb niet steeds de behoefte om uit het niets persoonlijke opmerkingen richting jou te maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook, jij faalt er echter (nog steeds) keer op keer in. Sowieso je initiële reactie, maar dat je nu direct weer geheel aan de inhoud voorbij gaat en direct ad hominem reageert, laat zien dat ik me misschien niet als een 30-jarige gedraag, maar nog altijd volwassener dan jij.
En op verder persoonlijk gekrakeel ga ik niet in, als het over de inhoud gaat ben ik je man (figuurlijk gezien uiteraard).
Mooi, probeer dat vast te houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weet je, ik heb niet steeds de behoefte om uit het niets persoonlijke opmerkingen richting jou te maken.
Ik spreek jouw gedrag (en niet jou persoonlijk) enkel en alleen aan zodra jij andere users sommeert:quote:Doe jij dat dan ook niet.
Och dit hoort er af en toe bij om het op lange termijn gezellig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef LetsGame het volgende:
Wat een gezellig topic..
Overigens: Sylvia!![]()
Sylvia wordt echt een lief en leuk personage naarmate seizoen 6
Al was het niet gepland, blij te horen dat het topic er spannender door wordt dan het huidige gtst.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
Een opmerking over post #178 t/m #181:
Geweldig dit![]()
Dit is vele malen beter dan de huidige serie
Seizoen 7 wordt het seizoen van de tranen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef LetsGame het volgende:
Wat een gezellig topic..
Overigens: Sylvia!![]()
Sylvia wordt echt een lief en leuk personage naarmate seizoen 6
Het ging over die homoscènes. Niet over personages.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, probeer dat vast te houden.
[..]
Ik spreek jouw gedrag (en niet jou persoonlijk) enkel en alleen aan zodra jij andere users sommeert:
a) Ergens wel over te praten
b) Ergens niet over te praten
Zodra je dat niet doet, heb je van niemand (en zeker van mij) geen last.
Ditmaal wist ik het niet eens zeker, vandaar ook de opmerking "Zo niet, dan heb ik niks gezegd"
En het seizoen van de eerste afbraak, Seizoen 10 het seizoen van de tweede afbraak en seizoen 15 het seizoen van de definitieve afbraakquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 7 wordt het seizoen van de tranen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
Een opmerking over post #178 t/m #181:
Geweldig dit![]()
Dit is vele malen beter dan de huidige serie
Angela Schijf als Kim is trouwens ook niet misselijk! Vanaf het begin al een geweldige actrice! In mijn opinie zelfs veel beter dan Katja Schuurman!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och dit hoort er af en toe bij om het op lange termijn gezellig te houden.
Ontopic:
Eindelijk nog iemand die het vindt, jammer dat het in seizoen 7 alweer afgelopen is. Ik vond Sylvia iemand die helemaal op haar plek zat in de serie.
Zo gaat dat op een forum waarbij iedereen zelf bepaalt waar die wel en niet een opmerking over maakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het ging over die homoscènes. Niet over personages.
Bepaalde opmerkingen worden nooit gemaakt als het een scène met een man en een vrouw is
Ik ook en dit kan ik zelfs wel begrijpen, maar in een vrij land heb je het recht intolerant te zijn (binnen bepaalde grenzen waaronder je mening zeggen valt). Uiteraard heb jij het recht daar je mening weer over te geven, maar niet om van mensen te eisen dat ze hun mogelijk intolerante mening voor zich houden. Als je dat niet deed nogmaals, dan heb ik niks gezegd.quote:en aan intolerantie heb ik gewoon een hekel.
Ik vond dat ze in seizoen 6 nog een beetje monotoon sprak soms, dit werd al snel beter. Die scene toen Jef haar vastpakte (volgens Kim aanrandde) is overigens goed gespeeld. Zoveel ervaring had ze toen nog niet namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Angela Schijf als Kim is trouwens ook niet misselijk! Vanaf het begin al een geweldige actrice! In mijn opinie zelfs veel beter dan Katja Schuurman!![]()
![]()
Bilal en Lucas in bedquote:
Awh.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Bilal en Lucas in bed, na de seks. Bilal lijkt verward en heeft de hotelkamer verlaten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goed ik weet het schat
ik vind ze mooi, en prima bij haar passen...quote:
Mee eens!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind die Yvonne echt stom! Met haar stomme kinderstemmetje
Aha, gelukkig weet ik niet waar hij de hand in heeft, en dat wil ik graag zou houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet dat een aantal acteurs en klein beetje voor het zeggen hebben qua verhaallijn. En ik denk dat Joep Sertons daar ook één van is.
Ja, maar een man wil elk gaatje vullen. Daar is hij op/voor gemaakt. Mannen hebben meer dat 'harem-gevoel' en zeg nou zelf, vrouwen klitten van nature aan elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mannen vinden lesbo porno ook geil toch.
I like the way you thinkquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar een man wil elk gaatje vullen. Daar is hij op/voor gemaakt. Mannen hebben meer dat 'harem-gevoel' en zeg nou zelf, vrouwen klitten van nature aan elkaar.
vandaar dat Bilal zo in de war is...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar een man wil elk gaatje vullen. Daar is hij op/voor gemaakt. Mannen hebben meer dat 'harem-gevoel'
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
vandaar dat Bilal zo in de war is...
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Maar Lucas is dan ook weer niet voor één gat te vangen als het om de liefde gaat.
Nee, homoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, homo
Edit; even een komma ertussen, stond zo raar
Ik zou ook in de war zijn hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
vandaar dat Bilal zo in de war is...
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar Lucas is dan ook weer niet voor één gat te vangen
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij shoppen.
Vroeger jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij.
Want het is een mediageil gozertjequote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vroeger jaHij heeft eerst gezegt dat hij bi is, toen hij net bekend werd. Dat is al snel ''homo'' geworden. Uit de kast komen De aandacht blijven krijgen in stapjes zeg maar.
Jaloers?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want het is een mediageil gozertje![]()
Ja dat wil niet veel zeggen. Gerard Joling had ook regelmatig seks met Tatjana Simic toen ze beide jong waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij.
Ja, honderd jaar geleden. hihi..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen. Gerard Joling had ook regelmatig seks met Tatjana Simic toen ze beide jong waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Krijgen we dat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke homo zegt in begin dat die biseksueel is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?
onwaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Elke homo zegt in begin dat die biseksueel is.
quote:
Ik vind het echt een sympathieke gozerquote:Sinan Eroglu trots op homo-rol in GTST
AMSTERDAM - Sinan Eroglu (25) speelt de rol van Bilal Demir in GTST, een moslim de nog uit de kast moet komen. "Ik hield rekening met een stortvloed aan negatieve reacties van allochtonen."
In het AD zegt Eroglu vooral complimenten te krijgen.
"Een homoseksuele relatie tussen twee mannen is één ding, maar spraakmakender wordt het als het om een verhouding gaat tussen een autochtone man en een met zijn seksuele identiteit worstelende moslim. Ik zie het als een uitdaging om Bilal zo geloofwaardig mogelijk neer te zetten."
Volgens Eroglu vinden mensen dat hij met deze controversiële rol respect afdwingt en een bijdrage levert aan de homo-emancipatie en -acceptatie in Nederland."
"Het waren best kwetsbare situaties en scènes die Ferry en ik speelden, terwijl het hele productieteam stond mee te kijken. Het vergde de nodige concentratie en veel inlevingsvermogen om alles zo realistisch mogelijk over te laten komen. Maar heel diep gingen we nu ook weer niet. Toen één van die zoenscènes klaar was, zijn we, alsof er niets was gebeurd, gewoon lekker gaan lunchen met z’n allen."
Mogelijkheden
Eroglu is blij met de mogelijkheden die hij krijgt dankzij GTST. "Ik word nu gevraagd voor rollen in series en films en verder heb ik ontzettend veel geleerd over acteren voor de camera’s." Sinds kort is hij ook te zien in de musical Ik, Driss.
"Eerst een homoseksuele moslim spelen, nu een Turk die zijn geluk in Nederland beproeft en straks een ras-Amsterdammer in de nieuwe televisieserie Lieve Liza. Die variatie maakt mijn beroep zo mooi: een bijzonder vak waarop ik echt verliefd ben."
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Lady-Morgana het volgende:
Previewheel zedig... en het zal wel volgens Turkse traditie zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en hij kan ook nog eens goed acteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt een sympathieke gozerJammer dat het een gastrol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef LaLouchi het volgende:
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok. Zat al in de shortie te zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh ok. Zat al in de shortie te zoeken
hij is homo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Paaaaaartyquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestje
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is echt homo, klaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.
Algehele penisnijd, vermoed ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
Heb je een tijdje gemist ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
ah das waar ook..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Aysen kreeg geen promotie ofzo door Jack. Daarom is ze boos.
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.quote:
Jack gaat sowieso al..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.
Precies dit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.
de naam van Houten ook niet waardig, slappe zak dat ie isquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De kleinzoon van Herman Hogendoorn die vertelt dat er niks aan te doen is
Een echte Hogendoorn had dit nooit laten gebeuren..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De kleinzoon van Herman Hogendoorn die vertelt dat er niks aan te doen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Meestal zijn het inderdaad bi-vrouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Meestal zijn het inderdaad bi-vrouwen.
Alle focus op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:
Wat een vreselijke vormeloze trouwjurk had nuran aan zeg..
Als ze met Rik gaat draagt ze opeens hetzelfde als Ninaquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneu dat ze zo'n mooie vrouw achter een hoofddoekje verstoppen..
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomstquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel inderdaad dat er op een bepaald moment in de serie ze wat meer afstand gaat nemen van dr geloof en dat dr hoofddoek dan ook af gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomst
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
De enige die DAT doet ben je zelf.. en het is te schande, niet ten schandequote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Veel minder. Ze heeft mooi haarquote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Klopt. Dom, dom, dom.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef LetsGame het volgende:
Ik las net de reviews op Bol.com van de GTST boxen en soms worden de boxen echt door hele domme mensen gereviewd. Zo is er iemand die seizoen 3 maar een "tussenseizoen" vond met weinig spanning en vond dat het alleen gekocht zou moeten worden voor in de collectie. Ook kreeg seizoen 2 1 ster, omdat iemand een beschadigde box bezat.Seizoen 5 kreeg ook meteen maar 1 ster vanwege het ontbreken van afl 929. Wat is dit toch jammer.
Shortie:Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap wel waarom Wil niet in de leader zit. Ze kwam alleen voor aan het begin van het seizoen.
EDIT: grapje, ik was vergeten dat ze nog rotzooide met Martin begin '96 en naar het bruiloft van Rik en Anita kwam tijdens de cliffhangerweek![]()
Toch snap ik nog steeds waarom ze geen vast personage is.
Al zou ze een vuilniszak dragen was het nog een prachtige damequote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Precies de reden waarom moslima's er verplicht een moeten dragen, om zichzelf minder aantrekkelijk te maken voor andere mannenquote:
Nu heb ik er ook op gekliktquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |