vandaar dat Bilal zo in de war is...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar een man wil elk gaatje vullen. Daar is hij op/voor gemaakt. Mannen hebben meer dat 'harem-gevoel'
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
vandaar dat Bilal zo in de war is...
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Maar Lucas is dan ook weer niet voor één gat te vangen als het om de liefde gaat.
Nee, homoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, homo
Edit; even een komma ertussen, stond zo raar
Ik zou ook in de war zijn hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
vandaar dat Bilal zo in de war is...
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar Lucas is dan ook weer niet voor één gat te vangen
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij shoppen.
Vroeger jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij.
Want het is een mediageil gozertjequote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vroeger jaHij heeft eerst gezegt dat hij bi is, toen hij net bekend werd. Dat is al snel ''homo'' geworden. Uit de kast komen De aandacht blijven krijgen in stapjes zeg maar.
Jaloers?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want het is een mediageil gozertje![]()
Ja dat wil niet veel zeggen. Gerard Joling had ook regelmatig seks met Tatjana Simic toen ze beide jong waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De acteur achter Lucas is bi hoor hij ging vroeger met een vriendin van mij.
Ja, honderd jaar geleden. hihi..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen. Gerard Joling had ook regelmatig seks met Tatjana Simic toen ze beide jong waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Krijgen we dat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke homo zegt in begin dat die biseksueel is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ferry Doedens is in het echt biseksueel toch?
onwaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Elke homo zegt in begin dat die biseksueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vind het echt een sympathieke gozerquote:Sinan Eroglu trots op homo-rol in GTST
AMSTERDAM - Sinan Eroglu (25) speelt de rol van Bilal Demir in GTST, een moslim de nog uit de kast moet komen. "Ik hield rekening met een stortvloed aan negatieve reacties van allochtonen."
In het AD zegt Eroglu vooral complimenten te krijgen.
"Een homoseksuele relatie tussen twee mannen is één ding, maar spraakmakender wordt het als het om een verhouding gaat tussen een autochtone man en een met zijn seksuele identiteit worstelende moslim. Ik zie het als een uitdaging om Bilal zo geloofwaardig mogelijk neer te zetten."
Volgens Eroglu vinden mensen dat hij met deze controversiële rol respect afdwingt en een bijdrage levert aan de homo-emancipatie en -acceptatie in Nederland."
"Het waren best kwetsbare situaties en scènes die Ferry en ik speelden, terwijl het hele productieteam stond mee te kijken. Het vergde de nodige concentratie en veel inlevingsvermogen om alles zo realistisch mogelijk over te laten komen. Maar heel diep gingen we nu ook weer niet. Toen één van die zoenscènes klaar was, zijn we, alsof er niets was gebeurd, gewoon lekker gaan lunchen met z’n allen."
Mogelijkheden
Eroglu is blij met de mogelijkheden die hij krijgt dankzij GTST. "Ik word nu gevraagd voor rollen in series en films en verder heb ik ontzettend veel geleerd over acteren voor de camera’s." Sinds kort is hij ook te zien in de musical Ik, Driss.
"Eerst een homoseksuele moslim spelen, nu een Turk die zijn geluk in Nederland beproeft en straks een ras-Amsterdammer in de nieuwe televisieserie Lieve Liza. Die variatie maakt mijn beroep zo mooi: een bijzonder vak waarop ik echt verliefd ben."
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Lady-Morgana het volgende:
Previewheel zedig... en het zal wel volgens Turkse traditie zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en hij kan ook nog eens goed acteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt een sympathieke gozerJammer dat het een gastrol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef LaLouchi het volgende:
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok. Zat al in de shortie te zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh ok. Zat al in de shortie te zoeken
hij is homo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Paaaaaartyquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestje
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.
Hij is echt homo, klaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.
Algehele penisnijd, vermoed ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
Heb je een tijdje gemist ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
ah das waar ook..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Aysen kreeg geen promotie ofzo door Jack. Daarom is ze boos.
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.quote:
Jack gaat sowieso al..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.
Precies dit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Net als Jack, Bing, Nina, Lucas, Nuran, Noud en Maxime.
de naam van Houten ook niet waardig, slappe zak dat ie isquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De kleinzoon van Herman Hogendoorn die vertelt dat er niks aan te doen is
Een echte Hogendoorn had dit nooit laten gebeuren..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De kleinzoon van Herman Hogendoorn die vertelt dat er niks aan te doen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Meestal zijn het inderdaad bi-vrouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Meestal zijn het inderdaad bi-vrouwen.
Alle focus op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:
Wat een vreselijke vormeloze trouwjurk had nuran aan zeg..
Als ze met Rik gaat draagt ze opeens hetzelfde als Ninaquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneu dat ze zo'n mooie vrouw achter een hoofddoekje verstoppen..
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomstquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel inderdaad dat er op een bepaald moment in de serie ze wat meer afstand gaat nemen van dr geloof en dat dr hoofddoek dan ook af gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomst
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
De enige die DAT doet ben je zelf.. en het is te schande, niet ten schandequote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Hij Maakt Alle Turken In Nederland Ten Schande
Veel minder. Ze heeft mooi haarquote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Klopt. Dom, dom, dom.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef LetsGame het volgende:
Ik las net de reviews op Bol.com van de GTST boxen en soms worden de boxen echt door hele domme mensen gereviewd. Zo is er iemand die seizoen 3 maar een "tussenseizoen" vond met weinig spanning en vond dat het alleen gekocht zou moeten worden voor in de collectie. Ook kreeg seizoen 2 1 ster, omdat iemand een beschadigde box bezat.Seizoen 5 kreeg ook meteen maar 1 ster vanwege het ontbreken van afl 929. Wat is dit toch jammer.
Shortie:Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap wel waarom Wil niet in de leader zit. Ze kwam alleen voor aan het begin van het seizoen.
EDIT: grapje, ik was vergeten dat ze nog rotzooide met Martin begin '96 en naar het bruiloft van Rik en Anita kwam tijdens de cliffhangerweek![]()
Toch snap ik nog steeds waarom ze geen vast personage is.
Al zou ze een vuilniszak dragen was het nog een prachtige damequote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Precies de reden waarom moslima's er verplicht een moeten dragen, om zichzelf minder aantrekkelijk te maken voor andere mannenquote:
Nu heb ik er ook op gekliktquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |