quote:
Ik vind het echt een sympathieke gozerquote:Sinan Eroglu trots op homo-rol in GTST
AMSTERDAM - Sinan Eroglu (25) speelt de rol van Bilal Demir in GTST, een moslim de nog uit de kast moet komen. "Ik hield rekening met een stortvloed aan negatieve reacties van allochtonen."
In het AD zegt Eroglu vooral complimenten te krijgen.
"Een homoseksuele relatie tussen twee mannen is één ding, maar spraakmakender wordt het als het om een verhouding gaat tussen een autochtone man en een met zijn seksuele identiteit worstelende moslim. Ik zie het als een uitdaging om Bilal zo geloofwaardig mogelijk neer te zetten."
Volgens Eroglu vinden mensen dat hij met deze controversiële rol respect afdwingt en een bijdrage levert aan de homo-emancipatie en -acceptatie in Nederland."
"Het waren best kwetsbare situaties en scènes die Ferry en ik speelden, terwijl het hele productieteam stond mee te kijken. Het vergde de nodige concentratie en veel inlevingsvermogen om alles zo realistisch mogelijk over te laten komen. Maar heel diep gingen we nu ook weer niet. Toen één van die zoenscènes klaar was, zijn we, alsof er niets was gebeurd, gewoon lekker gaan lunchen met z’n allen."
Mogelijkheden
Eroglu is blij met de mogelijkheden die hij krijgt dankzij GTST. "Ik word nu gevraagd voor rollen in series en films en verder heb ik ontzettend veel geleerd over acteren voor de camera’s." Sinds kort is hij ook te zien in de musical Ik, Driss.
"Eerst een homoseksuele moslim spelen, nu een Turk die zijn geluk in Nederland beproeft en straks een ras-Amsterdammer in de nieuwe televisieserie Lieve Liza. Die variatie maakt mijn beroep zo mooi: een bijzonder vak waarop ik echt verliefd ben."
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Lady-Morgana het volgende:
Previewheel zedig... en het zal wel volgens Turkse traditie zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en hij kan ook nog eens goed acteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt een sympathieke gozerJammer dat het een gastrol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef LaLouchi het volgende:
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok. Zat al in de shortie te zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
in het "morgen in gtst"-filmpje... dus dat zie je vanaaf...
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh ok. Zat al in de shortie te zoeken
hij is homo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Paaaaaartyquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ik kon toevallig de preview kijken vandaag, normaal moet ik gewoon werken, maar was lekker vrij vandaag. Komt goed uit, want vanavond heb ik een feestje
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.
Hij is echt homo, klaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Poppejans het volgende:
En Ferry Doedens is bi, laatst ging het gerucht toch dat hij wat had met Everon?! (Bing), en Everon wou daar helemaal niet op reageren oid
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen ja. Sorry.
Algehele penisnijd, vermoed ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
Heb je een tijdje gemist ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
Sinds wanneer heeft Ayse iets tegen Jack
ah das waar ook..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Aysen kreeg geen promotie ofzo door Jack. Daarom is ze boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |