?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Meestal zijn het inderdaad bi-vrouwen.
Alle focus op haar mooie ogenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:
Wat een vreselijke vormeloze trouwjurk had nuran aan zeg..
Als ze met Rik gaat draagt ze opeens hetzelfde als Ninaquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneu dat ze zo'n mooie vrouw achter een hoofddoekje verstoppen..
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomstquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel inderdaad dat er op een bepaald moment in de serie ze wat meer afstand gaat nemen van dr geloof en dat dr hoofddoek dan ook af gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hoofddoekje zal heus wel eens afgaan in de toekomst
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
De enige die DAT doet ben je zelf.. en het is te schande, niet ten schandequote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Hij Maakt Alle Turken In Nederland Ten Schande
Veel minder. Ze heeft mooi haarquote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Klopt. Dom, dom, dom.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef LetsGame het volgende:
Ik las net de reviews op Bol.com van de GTST boxen en soms worden de boxen echt door hele domme mensen gereviewd. Zo is er iemand die seizoen 3 maar een "tussenseizoen" vond met weinig spanning en vond dat het alleen gekocht zou moeten worden voor in de collectie. Ook kreeg seizoen 2 1 ster, omdat iemand een beschadigde box bezat.Seizoen 5 kreeg ook meteen maar 1 ster vanwege het ontbreken van afl 929. Wat is dit toch jammer.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
Shortie:Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap wel waarom Wil niet in de leader zit. Ze kwam alleen voor aan het begin van het seizoen.
EDIT: grapje, ik was vergeten dat ze nog rotzooide met Martin begin '96 en naar het bruiloft van Rik en Anita kwam tijdens de cliffhangerweek![]()
Toch snap ik nog steeds waarom ze geen vast personage is.
Al zou ze een vuilniszak dragen was het nog een prachtige damequote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Met hoofddoek is ze niet mooi meer?
Precies de reden waarom moslima's er verplicht een moeten dragen, om zichzelf minder aantrekkelijk te maken voor andere mannenquote:
Nu heb ik er ook op gekliktquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Finally, iets wat ik niet zag aankomen. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |