quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
De flashback uit de film en Arnies kerstkindje.
Dat mag, ik mis haar als kiespijn, tanderosie, een worterkanaalbehandeling en een kaakfractuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef GTFransST het volgende:
Barbara richtte het pistool in haar droom op David.
Ik mis het personage nog steeds van Barbara, dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
ik mis haar als kiespijn, tanderosie, een worterkanaalbehandeling en een kaakfractuur.![]()
Janine, Stefano en Ludo op bezoek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even controversieel posten:
Ik ben zelf 1 maar idd wtfquote:
Tja in dit geval kreeg hij een seintje van Edwin, dus het moet wel kloppenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werkt
Ik zeg niks met dat einzeinz gebeuren, ik zeg niet dat het niet uitgezonden mag worden... Maar ik zeg wél dat ik vind dat die verhaallijnen voor Lucas er veel te onsubtiel worden ingeschreven.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
"2 zoenende mannen, ah vies, dat zend je toch niet uit, blablabla!!11!11"
Jezus wat een aanstellerij.![]()
Ze waren niet naakt en ze hebben niet veel laten zien, dus get over it.
Maar moet Lucas als "excuushomo" dan altijd alleen blijven?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg niks met dat einzeinz gebeuren, ik zeg niet dat het niet uitgezonden mag worden... Maar ik zeg wél dat ik vind dat die verhaallijnen voor Lucas er veel te onsubtiel worden ingeschreven.
Als ik zou zeggen dat Bing nog in GTST zit omdat Meerdijk een excuusneger moet hebben (Hebben ze het overigens bij Pownews ook uitgebreid over gehad, excuusnegers op TV, niet voor een functie maar puur voor de vorm), zou je hierover kunnen zeggen dat ze met Lucas een excuusnicht moeten hebben. Een nicht in de reeks die geen enkele flikker er toe doet (No pun intended), hysterisch is en eens in de zoveel maanden weer de homo-community aan de soap laat kluisteren.
Net zoals Aysen en Nuran werden aangekondigd als "De eerste Moslimameisjes in GTST" en dus eigenlijk als excuusmoslims in de serie werden aangekondigd.
Getver, Charlie mag gewoon wegblijvenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Woelli het volgende:
Keek net even een scene met Tamara Brinkman als Charlie.
Waarom hebben ze haar Lieke van Lexmond gewoon niet vervangen.
Charlie vertrok uit Meerdijk samen met Nick om een toekomst op te bouwen. Aangezien Nick nu zijn dood in scene is gezet, vraag ik me toch wel af wat er gebeurd is met Charlie en Valentijn.
valentijn ook... wat een schaapachtig kind...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Getver, Charlie mag gewoon wegblijven
Ik moet steeds naar zijn scheve neus kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
hij lijkt inderdaad meer op een marokkaan dan op een turk...
Snap sowieso niet dat vrouwen dit leuk vinden of zelfs geil worden van de herenliefde.quote:
Zou al een stuk schelen als hij zich niet gedroeg als een uithangbord voor de gayscene.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar moet Lucas als "excuushomo" dan altijd alleen blijven?
Want er is altijd weer ophef als hij een zogenaamde liefdesscène speelt ...
dat heeft hij toch zelf ook altijd gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, het is wel zielig voor Anton dat hij neergezet wordt als iemand die zijn pik achterna loopt.
Jawel, maar ik denk niet dat hij voor dat script gekozen heeft. Maar goed er moet toch weer iets met Anton gebeuren. The show must go on.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef maily het volgende:
[..]
dat heeft hij toch zelf ook altijd gedaan?
eindelijk laat Bianca zien dat ze hem aankan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |