Troll is obv...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
Ik zweer het als ik die bilal tegen kom hij is nog lang niet jarig hij maakt alle turken in nederland ten schande als Homos smerige landverader hij is nog lang niet jarig ik zweer het je als ik hem tegen kom tv uitgezet toen dat ene gebeurde klote zooi
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef IMShuuul het volgende:
Wel weer typisch dat Lucas iets krijgt met een jongen die hij weer uit de kast heeft getrokken
piemels!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
ik djoek hem neer als ik hem zie ik zweer het je smerige nep turk kk landverader
Waarschijnlijk putten de schrijvers uit eigen ervaringen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werkt
Gebeurt vaker dan je verwachtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar erger ik me nog wel het meeste aan bij Lucas, hij vindt iemand leuk en dus weet hij diegene homo te krijgen. Alsof het zo in werkelijkheid werkt
Wat is dat voor bewijs?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Hij Maakt Alle Turken In Nederland Ten Schande
Ik zou je doenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
bewijs ?
[ afbeelding ]
Hij Maakt Alle Turken In Nederland Ten Schande
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo isquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou je doenmet je nike petje
mooi manquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo is
Dat Lucas homo speelt wilt ook niet zeggen dat we nu denken dat alle Nederlandse mannen homo zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat ik geen troll ben ik ben woest nederlanders zien dit op tv weten niks vanturken af dus denken dat alle turken homo zijn terwijl aantal homos van nederlandse komaf duizend keer zo hoog zijn en nu lijkt net alsof elke turk homo is
Hoezo? Heet elke Turk Bilal dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dude... Serious?!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Veel kasthomo's onder de Turken dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Alle Turken die in Nederland wonen verwesteren gewoon. Homofilie is niet meer haram, in tegendeel, het is halal.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al elke Turk gaat met besneden Nederlanders van Bilquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo? Heet elke Turk Bilal dan?
Ik vind het goed dat ze willen stimuleren dat iedereen zelf mag weten maar dit komt verkeerd aan bij alle turken, en ook bij Nederlanders dus op deze manier vind ik het echt een kwalijke zaak, geef gewoon via school ongeacht afkomst infomatie erover maar ga niet dit via tv brengen wat aanstootgevend is en pijn doet bij anderen bevolkingsgroepen die niet zo los zijn als westerse normen, dit is alleen mijn mening ik ben hier weer weg, laterrr!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alle Turken die in Nederland wonen verwesteren gewoon. Homofilie is niet meer haram, in tegendeel, het is halal.
Wat loop je nou te zeiken man.. Vieze homo!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat ze willen stimuleren dat iedereen zelf mag weten maar dit komt verkeerd aan bij alle turken, en ook bij Nederlanders dus op deze manier vind ik het echt een kwalijke zaak, geef gewoon via school ongeacht afkomst infomatie erover maar ga niet dit via tv brengen wat aanstootgevend is en pijn doet bij anderen bevolkingsgroepen die niet zo los zijn als westerse normen, dit is alleen mijn mening ik ben hier weer weg, laterrr!
Ik blijf dit echt gaaf vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Hier ook geweldige muziek.![]()
Toen hadden ze ook nog spannende weekcliffs met daarna soms geweldige afleveringen op de maandagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |