Aan die lampquote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Huh waar is dit, bij bilal thuis ofzo?
Oh dat kan ook, ik zat maar half te kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aan die lamp![]()
![]()
te zien dacht ik op Lucas slaapkamer? Ik heb die ruimte nog nooit eerder gezien volgens mij
lucas zei toch; en dan kom je naar mij toe om dat te vertellen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aan die lamp![]()
![]()
te zien dacht ik op Lucas slaapkamer? Ik heb die ruimte nog nooit eerder gezien volgens mij
Ok tnxquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
lucas zei toch; en dan kom je naar mij toe om dat te vertellen?
jef is een geboren bemiddelaar...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Jef heeft ineens een nieuwe rol gekregen naast drankjes inschenken?
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat veel tekst ineens dalijk wordt ie schor
zijn haar zit ineens anders...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreeg
Ach ja die 10 regels kon ie vast wel even op de wc doornemen..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij schrok vast toen hij weer een script in zijn handen kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |