Och dit hoort er af en toe bij om het op lange termijn gezellig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef LetsGame het volgende:
Wat een gezellig topic..
Overigens: Sylvia!![]()
Sylvia wordt echt een lief en leuk personage naarmate seizoen 6
Al was het niet gepland, blij te horen dat het topic er spannender door wordt dan het huidige gtst.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
Een opmerking over post #178 t/m #181:
Geweldig dit![]()
Dit is vele malen beter dan de huidige serie
Seizoen 7 wordt het seizoen van de tranen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef LetsGame het volgende:
Wat een gezellig topic..
Overigens: Sylvia!![]()
Sylvia wordt echt een lief en leuk personage naarmate seizoen 6
Het ging over die homoscènes. Niet over personages.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, probeer dat vast te houden.
[..]
Ik spreek jouw gedrag (en niet jou persoonlijk) enkel en alleen aan zodra jij andere users sommeert:
a) Ergens wel over te praten
b) Ergens niet over te praten
Zodra je dat niet doet, heb je van niemand (en zeker van mij) geen last.
Ditmaal wist ik het niet eens zeker, vandaar ook de opmerking "Zo niet, dan heb ik niks gezegd"
En het seizoen van de eerste afbraak, Seizoen 10 het seizoen van de tweede afbraak en seizoen 15 het seizoen van de definitieve afbraakquote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 7 wordt het seizoen van de tranen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
Een opmerking over post #178 t/m #181:
Geweldig dit![]()
Dit is vele malen beter dan de huidige serie
Angela Schijf als Kim is trouwens ook niet misselijk! Vanaf het begin al een geweldige actrice! In mijn opinie zelfs veel beter dan Katja Schuurman!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och dit hoort er af en toe bij om het op lange termijn gezellig te houden.
Ontopic:
Eindelijk nog iemand die het vindt, jammer dat het in seizoen 7 alweer afgelopen is. Ik vond Sylvia iemand die helemaal op haar plek zat in de serie.
Zo gaat dat op een forum waarbij iedereen zelf bepaalt waar die wel en niet een opmerking over maakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het ging over die homoscènes. Niet over personages.
Bepaalde opmerkingen worden nooit gemaakt als het een scène met een man en een vrouw is
Ik ook en dit kan ik zelfs wel begrijpen, maar in een vrij land heb je het recht intolerant te zijn (binnen bepaalde grenzen waaronder je mening zeggen valt). Uiteraard heb jij het recht daar je mening weer over te geven, maar niet om van mensen te eisen dat ze hun mogelijk intolerante mening voor zich houden. Als je dat niet deed nogmaals, dan heb ik niks gezegd.quote:en aan intolerantie heb ik gewoon een hekel.
Ik vond dat ze in seizoen 6 nog een beetje monotoon sprak soms, dit werd al snel beter. Die scene toen Jef haar vastpakte (volgens Kim aanrandde) is overigens goed gespeeld. Zoveel ervaring had ze toen nog niet namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Angela Schijf als Kim is trouwens ook niet misselijk! Vanaf het begin al een geweldige actrice! In mijn opinie zelfs veel beter dan Katja Schuurman!![]()
![]()
Bilal en Lucas in bedquote:
Awh.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Bilal en Lucas in bed, na de seks. Bilal lijkt verward en heeft de hotelkamer verlaten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goed ik weet het schat
ik vind ze mooi, en prima bij haar passen...quote:
Mee eens!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind die Yvonne echt stom! Met haar stomme kinderstemmetje
Aha, gelukkig weet ik niet waar hij de hand in heeft, en dat wil ik graag zou houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet dat een aantal acteurs en klein beetje voor het zeggen hebben qua verhaallijn. En ik denk dat Joep Sertons daar ook één van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |