Kom maar opquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef 1-0-8 het volgende:
*Hoopt stiekem op een anti-EU revolutie*
Feit: Heel grote demo in Madrid bij parlementsgebouwquote:
nu kunnen we het teminste nog proberen te claimenquote:
Oh, valt wel mee dus. Voor niks een topic geopendquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef karton2 het volgende:
De organisatoren hadden aangegeven dat het een vreedzame demonstratie zou worden zonder bestormingen etc. Alhoewel er altijd types tussenzitten die zoiets toch willen proberen.
Verder is het gewoon een demonstratie tegen de Spaanse regering zelf omdat er nieuwe verkiezingen worden geëist.
De EU blijft (vooralsnog) buitenschot.
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef cool15 het volgende:
ik niet, dan is (een deel van) ons geld echt weg, en ik denk trouwens niet dat de EU of het spaanse leger dat toe zou laten
Waar ze gebruikelijk vandaan komen op het interwebs... Nog niet al te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komen deze geruchten vandaan?
Gerucht: extreem rechtse groepen
Gerucht: Men zou parlementsgebouw willen bestormen (of heeft dit al geprobeerd)
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europeesquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het idee
zal wel niets aan de hand zijn
wat had je in gedachten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europees
mwoah lijkt me nou ook niet een hele agressieve sfeer. alhoewel dat zo om kan slaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef vosss het volgende:
Policia lijkt tamelijk ingesloten te zijn, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn omdat we het grote plaatje net niet zien.
Met zo een massa mensen is daar weinig voor nodig inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
mwoah lijkt me nou ook niet een hele agressieve sfeer. alhoewel dat zo om kan slaan natuurlijk.
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef SpecialK het volgende:
Wat is nou precies het grootste probleem. Moeten ze meer belasting betalen? Krijgen ze minder overheidssteun? What's up.
En dus door de EU...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaanquote:
Oh. Oke.. Aangifte doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.
Nee, terugstelen.quote:
Ik denk inderdaad dat eventuele revolutionairen in Spanje met angst en beven het ferme "FOEI" van Barosso en Van Rompuy tegemoet zullen zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef cool15 het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach en dan gaan ze weer stemmen en dan beslist de meerderheid waarschijnlijk gewoon weer niet precies wat deze extreme minderheidsgroepering wil.
Lekker blijven marcheren en frustreren. Daar los je vast alles mee op
Dat is het punt niet. Het gaat juist om non-democratie. De hele economische crisis waar deze demo direct verband mee heeft, heeft te maken met non-democratische beslissingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach en dan gaan ze weer stemmen en dan beslist de meerderheid waarschijnlijk gewoon weer niet precies wat deze extreme minderheidsgroepering wil.
Pertinente onzin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het gaat juist om non-democratie. De hele economische crisis waar deze demo direct verband mee heeft, heeft te maken met non-democratische beslissingen.
de EU kan er niets tegen doen als een lidstaat er uit wil stappen, kost die staat wat centen maar dan heb je ook wat (terug)quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef cool15 het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
nee maar ze hebben vast wel andere dingen om spanje mee te chanterenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
de EU kan er niets tegen doen als een lidstaat er uit wil stappen, kost die staat wat centen maar dan heb je ook wat (terug)
Europa heeft iig geen staand leger om het te voorkomen
Spanje heeft een beetje andere historie dan Nederland. Ze zullen Franco niet vergeten zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Grappig joh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
BREAKING! Volgens Al jazeera zijn er al 3 doden gevallen. 2 demonstranten en 1 politie agent
net zoals de 6 "doden" in Harenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
BREAKING! Volgens Al jazeera zijn er al 3 doden gevallen. 2 demonstranten en 1 politie agent
Ik wacht nog altijd op het exacte aantal doden dat is gevallen door een waterstofbom bij Harenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
Wel op een andere lokatie in de stad
En buiten dat is de regering niet meer dan een marionet van Brusselse eurocraten die feitelijk bepalen wat er in Spanje dient te gebeuren met het oog op de financiele situatie. En even heen simplistisch gezegd is die situatie mede veroorzaakt door een munt die ookal op zo'n geweldig democratiche wijze tot stand is gebrachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Neen de regering omzeilt het parlement!
Eén Europa zal alleen maar nationalisme in de hand werken. Maar dat snapt heertje Pechtold niet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:34 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
En buiten dat is de regering niet meer dan een marionet van Brusselse eurocraten die feitelijk bepalen wat er in Spanje dient te gebeuren met het oog op de financiele situatie. En even heen simplistisch gezegd is die situatie mede veroorzaakt door een munt die ookal op zo'n geweldig democratiche wijze tot stand is gebracht
Probleem was dat ze toen juist niet mochten stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Spanje heeft een beetje andere historie dan Nederland. Ze zullen Franco niet vergeten zijn!
Zie ook:quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Eén Europa zal alleen maar nationalisme in de hand werken. Maar dat snapt heertje Pechtold niet!
Juist!! En mogen ze stemmen en de regering heeft lak aan het parlement. Ik zie toch wel overeenkomsten!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Probleem was dat ze toen juist niet mochten stemmen.
Dank! zal deze doorlezen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zie ook:
Elite zwendelt ons federaal Europa in:
http://www.volkskrant.nl/(...)raal-Europa-in.dhtml
Juist Europese eenwording leidt tot oorlog:
http://www.thierrybaudet.(...)nalisme-en-vrede.pdf
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
zo'n demotje is daar trouwens de normaale gang van zaken. Ben er 4 keer geweest, was altijd wel een of ander protest bezig. (wel leuk hoor, in die menigte heeft niemand het door als je chicks betast)
Ik zit klaar met bier en chipsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef sonnyspek het volgende:
Stiekem hoopt bijna iedereen op rellen.
Inderdaad. Maak je borst maar nat zodra je nog een keer wilt gaan demonstreren. Honderden drones boven je hoofd, allemaal met gezichtsherkenning uiteraard zodat ze precies weten wie aanwezig was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef borbit het volgende:
Gelukkig hebben binnen een paar jaar genoeg drones overal. Dan kan dit soort ongehoorzaamheid geen doorgang meer vinden.
Precies! Ik blijf toch ook gewoon achter me pc zitten ondanks de rellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef 1-0-8 het volgende:
Rennen, ditdat. Meelopers. Als je ergens voor staat, blijf dan ook staan!
Stomme agenten gaan ertussen staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef xenobinol het volgende:
Ze zouden niet die agenten klappen moeten geven maar de banksters die de economie kapot gemaakt hebben
Yeah right.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef xenobinol het volgende:
Ze zouden niet die agenten klappen moeten geven maar de banksters die de economie kapot gemaakt hebben
Deze had ik al, wat is de andere?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef xenobinol het volgende:
Nog een livestream:
http://elpais.com/elpais/(...)5504.html?autoplay=1
Ze moeten dan ook wel even netjes vragen naar de bankiers die die agenten hun rommelhypotheek hebben aangesmeerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Stomme agenten gaan ertussen staan.
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind het wel fascinerend hoor. Ze ondernemen actie, terwijl wij hier een beetje lopen te emmeren om aan de financiele normen te voldoen.
zelfde beeldquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://rt.com/on-air/surround-congress-madrid-live/
Werkt alleen erg matig.
Wat er hier in Nederland op het beursplein zat was nogal stereotype hippie had ik het idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...
Zal tijd worden, ik blijf me erover verbazen dat het tot nu toe zo rustig is gebleven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...
Lekker veilig toch? Wie wil er nou met dit soort criminelen te maken hebben. Stel je voor man, heb je net een afrikaans land uitgehongerd, moet je door zo'n menigte heen lopen. Niet chill.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inderdaad. Maak je borst maar nat zodra je nog een keer wilt gaan demonstreren. Honderden drones boven je hoofd, allemaal met gezichtsherkenning uiteraard zodat ze precies weten wie aanwezig was.
Traangasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
lijkt meer op vuurwerk. Als het schoten was iedereen weggevlucht lijkt me.
Ik verstond "wij willen gratis pivo!"quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Resistor het volgende:
Wat scandeerden ze nou? Ik vertond alleen iets van 'Europa'
Kan niet zo he, daarom meer bewapende drones boven eigen grond gebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef tralalala het volgende:
Jezus, politie is wel heel erg zwaar in de minderheid.
denk het ook, wat heb jij voor eng pvv logo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk dat die anarchisten straks terugkomen.
Dan lijkt het me handiger dat ze Cerveza zeggen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik verstond "wij willen gratis pivo!"
Beter sturen ze Ricardo erheen, die heeft een veel betere stream!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.livestream.com/globalrevolution
Ja het is dus eigenlijk ook gewoon een communicatie probleem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan lijkt het me handiger dat ze Cerveza zeggen!
Eng? haha. Ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef borbit het volgende:
[..]
denk het ook, wat heb jij voor eng pvv logo?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yeah right.
Werkloos staan rellen is natuurlijk nuttiger dan jouw betalingsverkeer managen.zucht.
Realistisch en sociaal democratisch is iets andersquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eng? haha. Ik ben gewoon realistisch.
Daar gaan ze.
Dat gezeik op bankiers is zo passe, zoek 'n hobby.quote:
Ja? Volgens mij zie ik een groep van 8 ME-ers die van hot naar her moeten rennen om de boel een beetje te moeten beschermenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef kawotski het volgende:
Ik zit ff TVE te kijken.. Daar kunnen ze in Haren nog wat van leren..
Waarom?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Realistisch en sociaal democratisch is iets anders
Wat ik zie zit er meer structuur in en de spanjaarden rennen toch een stukje harder richting hun moeder..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij zie ik een groep van 8 ME-ers die van hot naar her moeten rennen om de boel een beetje te moeten beschermen
Het is niet rellen om het rellen. Ze willen verandering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef borbit het volgende:
altijd zo'n vreemde mix van mensen met hun handen omhoog, zittend op de grond. En een groep met maskers en vuurwerk bommen.
Eerste gewonden woorden weg gebracht, hulpdiensten worden hier niet aangevallen in ieder geval.
Radicaal omgooien...Zoals?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Freak188 het volgende:
Er staat in Spanje echt iets te gebeuren. Griekenland is lost, Spanje is next. De jongeren voelen dat aan. Ze kunnen nu kiezen voor een jarenlange bezuiniging om in de euro te blijven, of het roer radicaal omgooien.
Kan de EU zich met belangrijke zaken bezig gaan houden ipv reguleren van de kaasmarkt..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Confetti het volgende:
Het wordt er de komende jaren niet beter op. Ergens in Europa gaat er een zeker revolutie aka Egypte plaatsvinden.
Hopelijk worden er een paar bankiers omgelegd. Een stukje rechtvaardigheid doet wonderen voor het moraal.
Onder het juk van de euro uitkomen? Andere regelingen zodat niet een hele generatie naar de klote gaat doordat een paar financiele wizzkids de boel hebben lopen verkloten.quote:
En dan? Grote chaos? Anarchie? Dit is het systeem waar we het mee moeten doen nu, we moeten nu uit de EU gaan om het rustig te laten verlopen. Niet zomaar hen eruit gooien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Onder het juk van de euro uitkomen? Andere regelingen zodat niet een hele generatie naar de klote gaat doordat een paar financiele wizzkids de boel hebben lopen verkloten.
Global financial system as risky as before credit crunch, warns IMFquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gezeik op bankiers is zo passe, zoek 'n hobby.
Als ik rijk was zat ik in Marbella en dan kunnen die hippies het uitzoeken..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef borbit het volgende:
Als ik rijk was zou ik gratis full body armer uit gaan delen aan de demonstranten. Net als de robocops aanhebben.
Biertjuh!quote:
Alle schulden kwijtschelden en banken kapot laten gaan. Nu hebben banken meer macht dan staten, dat kan natuurlijk niet. Dat is niet democratisch.quote:
Reken er maar op dat we hier dezelfde toestanden krijgen als we uit de eurozone gaan. Dat zou de burger pas écht hard raken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En dan? Grote chaos? Anarchie? Dit is het systeem waar we het mee moeten doen nu, we moeten nu uit de EU gaan om het rustig te laten verlopen. Niet zomaar hen eruit gooien.
Gaap.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Global financial system as risky as before credit crunch, warns IMF
Nee hoor, Donner zei dat we oorlog kregen als we niet in de EU zouden meegaan..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we hier dezelfde toestanden krijgen als we uit de eurozone gaan. Dat zou de burger pas écht hard raken.
Weet jij het dan?quote:
Dan krijg je chaos, kan niet zomaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle schulden kwijtschelden en banken kapot laten gaan. Nu hebben banken meer macht dan staten, dat kan natuurlijk niet. Dat is niet democratisch.
Liever niet, werkloos zijn lijkt me niet wat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef SpecialK het volgende:
Hey maar, jongens. Volgende keer laten we, na wat hervormingen, die banken gewoon wel netjes omvallen lijkt me. Want 4 jaar van deze onzin was natuurlijk nergens voor nodig.
Nee, nu heb je geen chaosquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef sonnyspek het volgende:
Dan krijg je chaos, kan niet zomaar.
Hoezo je kan heus wel opnieuw beginnen. De angst is je grootste vijand...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Liever niet, werkloos zijn lijkt me niet wat.
Da's het voordeel van met scherp schieten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef my2cents het volgende:
Weet niet op hoeveel plekken het hommeles is maar op de stream die ik nu kijk, van elpais, moet ik zeggen dat ik het ontzettend knap vind van de ME hoe ze de boel in toom lijken (!) te houden.
Hah, waarom zou ik, ik zit prima bij de bank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hoezo je kan heus wel opnieuw beginnen. De angst is je grootste vijand...
Het is een demonstratie, geen ordinaire rel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef my2cents het volgende:
Weet niet op hoeveel plekken het hommeles is maar op de stream die ik nu kijk, van elpais, moet ik zeggen dat ik het ontzettend knap vind van de ME hoe ze de boel in toom lijken (!) te houden.
Hier niet, en in verhouding valt het wel mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, nu heb je geen chaos
Hoe ze de boeven beschermen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef my2cents het volgende:
Dat mag je eens vrolijk gaan onderbouwen. Alsof mensen banken nodig hebben voor investeringen. Alsof de overheid niet gewoon burger spaargeld kan garanderen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Liever niet, werkloos zijn lijkt me niet wat.
Met een Nederlandse ME zou het al een rel zijn..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Het is een demonstratie, geen ordinaire rel.
Crimineel! Dief!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, waarom zou ik, ik zit prima bij de bank.
Hoi hippie.quote:
Oh, jij denkt dat NL geen problemen krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hier niet, en in verhouding valt het wel mee.
Als de overheid een bank gaat worden is het nog steeds een bank, dus wat blaat je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag je eens vrolijk gaan onderbouwen. Alsof mensen banken nodig hebben voor investeringen. Alsof de overheid niet gewoon burger spaargeld kan garanderen.
Banken zijn bedrijven. Run je je bedrijf slecht verdien je het om failliet te gaan. De EU geeft mij ook geen bailout als ik als ZZP-er er aan onderdoor ga.
De ME zijn medeplichtig aan grootste misdaden. Ze beschermen de criminelen (de politici en dus de bankiers) tegen het volk, terwijl het volk beschermt zou moeten worden tegen die criminelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef my2cents het volgende:
Zag er heel mooi uit. Maar ze moeten wel, anders hebben ze aan 1 ambulance niet genoegquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef sonnyspek het volgende:
Respect voor die mensen die gewoon normaal doen tegen die hulpverleners.
Wat is dit voor vaag gebrabbel? De overheid kan tijdelijk voor bank spelen. Een bank die geen vreemde financiele risico's loopt in haar "bedrijfsvoering".quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als de overheid een bank gaat worden is het nog steeds een bank, dus wat blaat je?
Speculatie is per definitie casino-gedrag, en laat onze economie daar nou net op draaien, hell, elke economie in de wereld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is dit voor vaag gebrabbel? De overheid kan tijdelijk voor bank spelen. Een bank die geen vreemde financiele risico's loopt in haar "bedrijfsvoering".
Ik ben niet tegen banken. Ik ben tegen banken die er een casino van maken en dan als het slecht gaat schreeuwen dat ze geholpen moeten worden ivbm staatsveiligheid. Wat een onzin.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De ME zijn medeplichtig aan grootste misdaden. Ze beschermen de criminelen (de politici en dus de bankiers) tegen het volk, terwijl het volk beschermt zou moeten worden tegen die criminelen!
Dus jij wil zeggen dat die vreemde slecht onderbouwde schuld-producten van sub-prime hypotheken en ander gegein de basis is van onze economie? Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speculatie is per definitie casino-gedrag, en laat onze economie daar nou net op draaien, hell, elke economie in de wereld.
Wij van WC-eend...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speculatie is per definitie casino-gedrag, en laat onze economie daar nou net op draaien, hell, elke economie in de wereld.
Dus jij wilt woningen niet bij kapitaal en onderpand rekenen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat die vreemde slecht onderbouwde schuld-producten van sub-prime hypotheken en ander gegein de basis is van onze economie? Nee.
Investering in iemand met een goed bedrijfsplan is de basis van een economie. Hypotheken afsluiten op basis van realistische huizenprijzen zonder dat je er een extra 100k bij flikkert want je wil er ook een Audi Q5 bij... dat is de basis van onze economie.
Slechte kutproducten zijn een perversie en dienen met creative destruction, zoals kapitalisten dat zo mooi benoemen, teniet worden gedaan.
Je leest niet zo goed, he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus jij wilt woningen niet bij kapitaal en onderpand rekenen?
Haha ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef Resistor het volgende:
[..]
Zag er heel mooi uit. Maar ze moeten wel, anders hebben ze aan 1 ambulance niet genoeg
Als iemand ruimte heeft op z'n hypotheek en een Q5 wil, prima toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je leest niet zo goed, he.
Neem je tijd.
Dan ben jij onderdeel van de absolute tyfuskanker waar deze samenleving nu aan onderdoor gaat. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iemand ruimte heeft op z'n hypotheek en een Q5 wil, prima toch?
Heb laatst nog iets soortgelijks geregeld voor iemand.
Dat nog niet doet het hem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mijn weten ligt hij nog niet in de goot.
Wees er maar trots op dat jij de onderdeel bent van de grootste tumor uit de geschiedenis van de mensheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is echt geweldigquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De absolute 'tyfuskanker' van de samenleving zijn mensen als jij die anderen iets willen ontzeggen omdat ze het zelf onverstandig of onnodig achten. Leef en laat leven, mafkees.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan ben jij onderdeel van de absolute tyfuskanker waar deze samenleving nu aan onderdoor gaat. Gefeliciteerd.
Het heeft niets met 'onverstandig achten' of 'anderen iets willen ontzeggen' te maken, wijsneus. Als je dat niet kunt inzien, dan zegt dat heel veel over je geestelijke vermogens en over de graad van wereldvreemdheid die je bezit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De absolute 'tyfuskanker' van de samenleving zijn mensen als jij die anderen iets willen ontzeggen omdat ze het zelf onverstandig achten. Leef en laat leven, mafkees.
Want jij weet beter dan mij hoe de financiële situatie van die persoon in kwestie was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Het heeft niets met 'onverstandig achten' of 'anderen iets willen ontzeggen' te maken, wijsneus. Als je dat niet kunt inzien, dan zegt dat heel veel over je geestelijke vermogens en over de graad van wereldvreemdheid die je bezit.
Ik vind het prima dat mensen lekker zichzelf de grond in willen lenen, vrind. Maar zodra een bank er aan onderdoor gaat omdat het te veel van dit soort slechte leningen heeft uitgegeven dan dient zo'n bank netjes dood te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De absolute 'tyfuskanker' van de samenleving zijn mensen als jij die anderen iets willen ontzeggen omdat ze het zelf onverstandig achten. Leef en laat leven, mafkees.
Ik meen dat DSB niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat mensen lekker zichzelf de grond in willen lenen, vrind. Maar zodra een bank er aan onderdoor gaat omdat het te veel van dit soort slechte leningen heeft uitgegeven dan dient zo'n bank netjes dood te gaan.
Sterf maar lekker, bankje. Net zoals elk ander bedrijf.
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want jij weet beter dan mij hoe de financiële situatie van die persoon in kwestie was?
Nou 'oppernerd!', vertel mij eens, wat is jouw glorieuze toevoeging?quote:
De tyfus. Gast. Zet jezelf niet zo onmetelijk voor lulquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen dat DSB niet meer bestaat.
Dus dit. Maar helaas denken de banken daar anders over, en krijgen ze via een hele hoop belastinggeld alsnog hun centen terug. Over de rug van de groep mensen die toch al niets heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat mensen lekker zichzelf de grond in willen lenen, vrind. Maar zodra een bank er aan onderdoor gaat omdat het te veel van dit soort slechte leningen heeft uitgegeven dan dient zo'n bank netjes dood te gaan.
Sterf maar lekker, bankje. Net zoals elk ander bedrijf.
Als ie het kon betalen hoefde die niet te lenen nerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want jij weet beter dan mij hoe de financiële situatie van die persoon in kwestie was?
Yeah right, daarom ben jij ook een financieel genie zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Als ie het kon betalen hoefde die niet te lenen nerd.
En als de overheden van de EU nou netjes die lijn hadden doorgetrokken dan hadden we nu meer nieuwe banken gehad die geen casino's waren, hadden we geen rellen gehad in griekenland en spanje. Hadden we geen 100-den miljarden hoeven stoppen in het spekken van bankrekeningen van mensen die heel slecht werk hebben geleverd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen dat DSB niet meer bestaat.
In plaats van schelden kan je ook met iets fatsoenlijks komen, 'gast'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De tyfus. Gast. Zet jezelf niet zo onmetelijk voor lul
Jij wilt dat er geen hypotheken meer worden verstrekt? Geweldig, dan kan vrijwel niemand meer een woning kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Als ie het kon betalen hoefde die niet te lenen nerd.
Dat jij iets over fatsoen durft te zeggen. Potsierlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In plaats van schelden kan je ook met iets fatsoenlijks komen, 'gast'.
Shh, laat ze nou lekker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt dat er geen hypotheken meer worden verstrekt? Geweldig, dan kan vrijwel niemand meer een woning kopen.
ja de auto hequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt dat er geen hypotheken meer worden verstrekt? Geweldig, dan kan vrijwel niemand meer een woning kopen.
Je hebt dus geen argumenten, typisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat jij iets over fatsoen durft te zeggen. Potsierlijk.
Ik welquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef vosss het volgende:
Jongens kijken we wel nog naar de stream?
Kwestie van tijd, BNP Paribas, Société Générale en de Deutsche Bank zijn zo insovabel als de pest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En als de overheden van de EU nou netjes die lijn hadden doorgetrokken dan hadden we nu meer nieuwe banken gehad die geen casino's waren, hadden we geen rellen gehad in griekenland en spanje. Hadden we geen 100-den miljarden hoeven stoppen in het spekken van bankrekeningen van mensen die heel slecht werk hebben geleverd.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De ME zijn medeplichtig aan grootste misdaden. Ze beschermen de criminelen (de politici en dus de bankiers) tegen het volk, terwijl het volk beschermt zou moeten worden tegen die criminelen!
Ben het in zoverre met je eens dat een bank, net als elk ander privaat bedrijf, failliet moet gaan. Echter, wanneer banken massaal over de kop gaan en de kredietkraan in een klap dicht wordt gedraaid zijn de gevolgen voor de economie, voor ons allen, nogal rampzalig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En als de overheden van de EU nou netjes die lijn hadden doorgetrokken dan hadden we nu meer nieuwe banken gehad die geen casino's waren, hadden we geen rellen gehad in griekenland en spanje. Hadden we geen 100-den miljarden hoeven stoppen in het spekken van bankrekeningen van mensen die heel slecht werk hebben geleverd.
Daarom zijn wij er ook om genoeg belasting op te hoesten voor 'de mensen die het niet meer pikken' en thuis op de bank zitten te klagen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Sjabba het volgende:
Mensen pikken het niet meer als moderne slaaf....
"Kan iemand mij een jas lenen?"quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef SpecialK het volgende:
Wat staat er op dat gele bordje van hem?
En dan mij een 'gebrek aan argumenten' verwijten. Typisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn wij er ook om genoeg belasting op te hoesten voor 'de mensen die het niet meer pikken' en thuis op de bank zitten te klagen.
Hoe moet ik dat weten, ik spreek geen Spaansquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef ArnosL het volgende:
Wat staat er voor tekst op eigenlijk?
Wou je beweren dat mijn belasting niet naar sociale verzekeringen gaat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
En dan mij een 'gebrek aan argumenten' verwijten. Typisch.
Jij verwacht dat de banken uiteindelijk nog steeds gaan vallen? Zelfs met die 2 biljard die er aan staat te komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Masyl het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, BNP Paribas, Société Générale en de Deutsche Bank zijn zo insovabel als de pest.
Het liborschandaal is het tipje van de ijsberg, de rest komt de komende maanden wel naar boven.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Kan iemand mij een jas lenen?"
Nogal kortzichtig van je...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn wij er ook om genoeg belasting op te hoesten voor 'de mensen die het niet meer pikken' en thuis op de bank zitten te klagen.
We weten niet beter, daarom hebben we jullie ook, om op de pleinen te vechten met de ME met spandoeken.quote:
Helemaal mee eens. Daarom zei ik in mijn eerste post ook "volgende keer" met als clausule "na hervormingen". Het moet kunnen om een sector die zichzelf als puur kapitalistisch wil zien ook echt zo te behandelen zonder dat dat bij struikelen grote maatschappelijke schade geeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het in zoverre met je eens dat een bank, net als elk ander privaat bedrijf, failliet moet gaan. Echter, wanneer banken massaal over de kop gaan en de kredietkraan in een klap dicht wordt gedraaid zijn de gevolgen voor de economie, voor ons allen, nogal rampzalig.
Althans, dat was in 2008 het geval. Daarom moet de sector ook worden hervormd.
Belasting betalen is een goed argument om het hele volk in de reet te neuken smeerpijpquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je beweren dat mijn belasting niet naar sociale verzekeringen gaat?
Doe niet zo kinderachtig tegen mij. Ben jij er niet ziek van die je voor zo'n grote overheid alles moet betalen, daar komt een koningshuis en Europa bij. Die paar uitkeringen zijn een druppel. Maar door de VVD wordt dat heel anders uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We weten niet beter, daarom hebben we jullie ook, om op de pleinen te vechten met de ME met spandoeken.
Omdat maximum lonen quatsch zijn, omdat het Koningshuis geld oplevert en traditie is en veel mensen er waarde aan hechten, en Europa ons als handelsnatie nog steeds ten goede komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig tegen mij. Ben jij er niet ziek van die je voor zo'n grote overheid alles moet betalen, daar komt een koningshuis en Europa bij. Die paar uitkeringen zijn een druppel. Maar door de VVD wordt dat heel anders uitgelegd.
Wat is er voor de normale arbeider. Waarom zijn er minimum lonen en geen maximum lonen?
Bekijk ook eens de subsidies dan. Alleen de gemeente Amsterdam geeft jaarlijks al een half miljard aan subsidies uit aan de meest onnozele clubjes. Mooi voorbeeld daarvan is de 'Vereniging voor werkende Grieken'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig tegen mij. Ben jij er niet ziek van die je voor zo'n grote overheid alles moet betalen, daar komt een koningshuis en Europa bij. Die paar uitkeringen zijn een druppel. Maar door de VVD wordt dat heel anders uitgelegd.
Wat is er voor de normale arbeider. Waarom zijn er minimum lonen en geen maximum lonen?
Wat is er mis met sparen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zijn het eigenlijk beide metelkaar eens, maar dan via een ander opzicht..... niet druk over maken johquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wat is er mis met sparen?
Wat is er mis met huizen die betaalbaar zijn, ipv huizen die op een magische manier duurder worden.
Alles wordt over 3 dagen 'magische wijs' duurder, dankzij je geliefde overheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wat is er mis met sparen?
Wat is er mis met huizen die betaalbaar zijn, ipv huizen die op een magische manier duurder worden.
Want dat kon je zelf niet horen?.... of dacht je dat het vuurwerk was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens nieuwsuur heeft de politie een uur geleden met rubber kogels geschoten om het plein schoon te vegen.
Waarom denk je dat? De maximum lonen zou bedrijven beschermen tegen onevenredig nemen van risico's en zorgen dat er geen parasieten de balans te zwaar belasten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat maximum lonen quatsch zijn, omdat het Koningshuis geld oplevert en traditie is en veel mensen er waarde aan hechten, en Europa ons als handelsnatie nog steeds ten goede komt.
Daarom.
Je zit vastgeroest in een concept dat we kapitalisme noemen; je zit gevangen in een hokjesgeest en kan schijnbaar enkel denken in wij-en-zij. Weet je, eigenlijk is het heel zielig voor je. Het zegt ook iets over je intelligentie, inlevings- en aanpassingsvermogen. Want die conceptjes waar jij in leeft zijn zo lekker veilig en makkelijk. Met zo'n bekrompen geest mis je een hoop in het leven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We weten niet beter, daarom hebben we jullie ook, om op de pleinen te vechten met de ME met spandoeken.
En nog steeds geef je geen enkel argument.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je zit vastgeroest in een concept dat we kapitalisme noemen; je zit gevangen in een hokjesgeest en kan schijnbaar enkel denken in wij-en-zij. Weet je, eigenlijk is het heel zielig voor je. Het zegt ook iets over je intelligentie, inlevings- en aanpassingsvermogen. Want die conceptjes waar jij in leeft zijn zo lekker veilig en makkelijk. Met zo'n bekrompen geest mis je een hoop in het leven.
Maar wees jij maar lekker overtuigd van je eigen gelijk. Whatever
Mee eens, subsidies zijn zeer discutabel, maar wie verstrekt die dan? Diezelfde overheid, die willen hun subsidiegeld elk jaar "krijgen" dus moet het weggegeven worden. EN natuurlijk hun commissies in tact houden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bekijk ook eens de subsidies dan. Alleen de gemeente Amsterdam geeft jaarlijks al een half miljard aan subsidies uit aan de meest onnozele clubjes. Mooi voorbeeld daarvan is de 'Vereniging voor werkende Grieken'.
Daarbij levert het koningshuis Nederland erg veel geld op. Waarom denk je dat de Koningin naar een land gaat als Oman?
Wat is er mis met het overtuigd zijn van eigen gelijk??quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef 1-0-8 het volgende:
Maar wees jij maar lekker overtuigd van je eigen gelijk. Whatever
Niet alles, maar dat is een ander discussie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles wordt over 3 dagen 'magische wijs' duurder, dankzij je geliefde overheid.
Je geeft zelf alle argumenten al in die nietszeggende plempsels van je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds geef je geen enkel argument.
Hippiestyle pur sang.
Dat Bea geld oplevert is een feit, dat Europa onze handel ten goede komt is een feit, en maximum-lonen instellen in Nederland leidt tot een braindrain (andere landen zijn ons voorgegaan, dit is ook een feit).quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De maximum lonen zou bedrijven beschermen tegen onevenredig nemen van risico's en zorgen dat er geen parasieten de balans te zwaar belasten.
De zgn deals die Bea binnenhaalt zijn meestal niet commercieel maar strategisch.
En dat Europa als handelsnatie ons ten goede komt kan je zeker weten niet onderbouwen.
Je neemt dit aan omdat je niet beter weet.
Daarbij is het belangrijkste dat het niet om de centen gaat. Het gaat om het delen van de welvaart. En dat staat nu op het spel. Het geld wordt al jaren zeer oneerlijk verdeelt. Maar nu ook de zorg en sociale voorzieningen en zekerheden op het spel staan pikken de meeste het niet meer. En dat is terecht.
In dat geval zou je 't met me eens moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je geeft zelf alle argumenten al in die nietszeggende plempsels van je.
waar is dat feestjuh?!quote:
Ik kon dat niet horen. Ik hoorde de knallen wel, maar ik had verwacht dat er wel mensen zouden gaan rennen als er een mogelijkheid tot pijn krijgen was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Want dat kon je zelf niet horen?.... of dacht je dat het vuurwerk was?
Oja joh. wie heeft dat tot feit verklaart?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Bea geld oplevert is een feit, dat Europa onze handel ten goede komt is een feit, en maximum-lonen instellen in Nederland leidt tot een braindrain (andere landen zijn ons voorgegaan, dit is ook een feit).
De rekenkamers misschien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Oja joh. wie heeft dat tot feit verklaart?
Wij van wc eend adviseren wc eend.
Niet alle in Nederland verstrekte subsidies komen van Europa. Ben je wel een beetje op de hoogte van wat onze overheid allemaal doet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Mee eens, subsidies zijn zeer discutabel, maar wie verstrekt die dan? Diezelfde overheid, die willen hun subsidiegeld elk jaar "krijgen" dus moet het weggegeven worden. EN natuurlijk hun commissies in tact houden.
Wie zijn rekenkamer?quote:
Ja die doet teveel...quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Niet alle in Nederland verstrekte subsidies komen van Europa. Ben je wel een beetje op de hoogte van wat onze overheid allemaal doet?
Best wel een knap meisje eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef xenobinol het volgende:
Merthe gaat deze zomer ook zeker weten naar Spanje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan doe je 't toch lekker thuis beter op je Texas Instruments?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wie zijn rekenkamer?
Je weet dat er 3 soorten leugens zijn?
Of ik slik het als zoete koek en leef in de veronderstelling dat ik het toevallig nu wel goed heb met mijn huidige baan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan doe je 't toch lekker thuis beter op je Texas Instruments?
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Of ik slik het als zoete koek en leef in de veronderstelling dat ik het toevallig nu wel goed heb met mijn huidige baan.
Simpele zwart/wit vraag dan; Waarom eerst belasting heffen om die vervolgens via subsidies weer terug te geven?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
Ik ga er maar niet meer op in, het heeft toch geen zin.
Make-believerquote:
Nee.quote:
Om alles op een gelijk niveau te kunnen nivelleren, en daarna kijken bij welke ideologische organisaties het verschil uitgedeeld mag wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Simpele zwart/wit vraag dan; Waarom eerst belasting heffen om die vervolgens via subsidies weer terug te geven?
Dat is toch gewoon niet efficient.
Inderdaad.... het is best knap om zo'n feestje te organiserenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Best wel een knap meisje eigenlijk.
Helemaal gelijk in, daarom moeten we ook samen werken om de dikke vissen te vangen en deze te roosteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Je kan wel tegen het stroompje in gaan iedere keer, maar dan kom je nooit waar de dikke vissen zitten.
En ik kan zelf niet bepalen welke organisatie ik mijn geld gun?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Om alles op een gelijk niveau te kunnen nivelleren, en daarna kijken bij welke ideologische organisaties het verschil uitgedeeld mag worden
Nee, dat weten we niet. Er word heel geheimzinnig gedaan over wat ze kost.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Bea geld oplevert is een feit,
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken dat type mensen wel, wanneer ik weer een rekening van honderden euro's heb omdat m'n auto bekrast is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in, daarom moeten we ook samen werken om de dikke vissen te vangen en deze te roosteren.
Natuurlijk niet gekkie!, het herverdelen van geld mag niet in jouw persoonlijke belang zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
En ik kan zelf niet bepalen welke organisatie ik mijn geld gun?
Pfff... echte financiële specialisten doen hun shit op HP calculators en anders excelquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan doe je 't toch lekker thuis beter op je Texas Instruments?
Brrrr... Eng egoïstisch mannetje ben je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Je kan wel tegen het stroompje in gaan iedere keer, maar dan kom je nooit waar de dikke vissen zitten.
Of je gebruikt gewoon banksystemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pfff... echte financiële specialisten doen hun shit op HP calculators en anders excel![]()
Texas instruments is voor HBO en VMBO studentjes
quote:
Ik ga oldskool en ik doe Toshiba!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pfff... echte financiële specialisten doen hun shit op HP calculators en anders excel![]()
Texas instruments is voor HBO en VMBO studentjes
QFT.... maar de meeste mensen struisvogels zitten nog met hun hoofd in het zand.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef NotYou het volgende:
[..]Dat kan al niemand meer! Zo'n beetje sinds de banken door (vrijwel) aflossingsvrije hypotheken te verstrekken de markt volkomen van de realiteit los hebben gewrongen en alle tokkies die er nu in zitten toch echt niet voor minder weer willen verkopen. (Een ander moet maar opdraaien voor hun schuld en hun domheid. )
![]()
Die gebruiken ook een hoop excel macro's hoor, wil je niet weten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon banksystemen.
Hoe wil je anders subsidies verstrekken? Je kunt niet zomaar overal geld gaan lenen, dan gaat de rente omhoog en kom je in de problemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Simpele zwart/wit vraag dan; Waarom eerst belasting heffen om die vervolgens via subsidies weer terug te geven?
Dat is toch gewoon niet efficient.
Ik dacht al waar blijf je!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
QFT.... maar de meeste mensen struisvogels zitten nog met hun hoofd in het zand.
Zo'n eentje die nog met een lichtnet adapter moet werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ga oldskool en ik doe Toshiba!!
Ja, maar die mensen mocht je toch niet vertrouwen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Die gebruiken ook een hoop excel macro's hoor, wil je niet weten.
'Huisverkoper moet starterslening spekken'quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef NotYou het volgende:
[..]Dat kan al niemand meer! Zo'n beetje sinds de banken door (vrijwel) aflossingsvrije hypotheken te verstrekken de markt volkomen van de realiteit los hebben gewrongen en alle tokkies die er nu in zitten toch echt niet voor minder weer willen verkopen. (Een ander moet maar opdraaien voor hun schuld en hun domheid. )
![]()
Dus dan maak je een valse beschuldiging. Generaliserende opmerking. Vooroordeel of hoe je het wil noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken dat type mensen wel, wanneer ik weer een rekening van honderden euro's heb omdat m'n auto bekrast is.
Bedankt nog.
Welnee, ik doe gewoon m'n ding, betaal braaf m'n belasting, help mensen die om hulp vragen et voila.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dus dan maak je een valse beschuldiging. Generaliserende opmerking. Vooroordeel of hoe je het wil noemen.
O wacht ik weet het al; zwaktebod.
Maar geeft niet hoor, zwem jij maar hard, misschien kan je zo die dikke kont in zwemmen. Laat de rest maar op het droge spartelen. Wordt het leuker van.
Dat is een ideologische discussie waar je heel lang over kunt doorgaan en er niet met het grootste gemak uitkomt, wil je het alsnog doorzetten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen mocht je toch niet vertrouwen?
Lol wut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken dat type mensen wel, wanneer ik weer een rekening van honderden euro's heb omdat m'n auto bekrast is.
Bedankt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Mensen kunnen zelf prima kiezen wat ze steunen en wat niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoe wil je anders subsidies verstrekken? Je kunt niet zomaar overal geld gaan lenen, dan gaat de rente omhoog en kom je in de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |