Kom maar opquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef 1-0-8 het volgende:
*Hoopt stiekem op een anti-EU revolutie*
Feit: Heel grote demo in Madrid bij parlementsgebouwquote:
nu kunnen we het teminste nog proberen te claimenquote:
Oh, valt wel mee dus. Voor niks een topic geopendquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef karton2 het volgende:
De organisatoren hadden aangegeven dat het een vreedzame demonstratie zou worden zonder bestormingen etc. Alhoewel er altijd types tussenzitten die zoiets toch willen proberen.
Verder is het gewoon een demonstratie tegen de Spaanse regering zelf omdat er nieuwe verkiezingen worden geëist.
De EU blijft (vooralsnog) buitenschot.
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef cool15 het volgende:
ik niet, dan is (een deel van) ons geld echt weg, en ik denk trouwens niet dat de EU of het spaanse leger dat toe zou laten
Waar ze gebruikelijk vandaan komen op het interwebs... Nog niet al te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komen deze geruchten vandaan?
Gerucht: extreem rechtse groepen
Gerucht: Men zou parlementsgebouw willen bestormen (of heeft dit al geprobeerd)
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europeesquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het idee
zal wel niets aan de hand zijn
wat had je in gedachten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europees
mwoah lijkt me nou ook niet een hele agressieve sfeer. alhoewel dat zo om kan slaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef vosss het volgende:
Policia lijkt tamelijk ingesloten te zijn, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn omdat we het grote plaatje net niet zien.
Met zo een massa mensen is daar weinig voor nodig inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
mwoah lijkt me nou ook niet een hele agressieve sfeer. alhoewel dat zo om kan slaan natuurlijk.
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef SpecialK het volgende:
Wat is nou precies het grootste probleem. Moeten ze meer belasting betalen? Krijgen ze minder overheidssteun? What's up.
En dus door de EU...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaanquote:
Oh. Oke.. Aangifte doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is gestolen door Goldman Sachs.
Nee, terugstelen.quote:
Ik denk inderdaad dat eventuele revolutionairen in Spanje met angst en beven het ferme "FOEI" van Barosso en Van Rompuy tegemoet zullen zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef cool15 het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach en dan gaan ze weer stemmen en dan beslist de meerderheid waarschijnlijk gewoon weer niet precies wat deze extreme minderheidsgroepering wil.
Lekker blijven marcheren en frustreren. Daar los je vast alles mee op
Dat is het punt niet. Het gaat juist om non-democratie. De hele economische crisis waar deze demo direct verband mee heeft, heeft te maken met non-democratische beslissingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach en dan gaan ze weer stemmen en dan beslist de meerderheid waarschijnlijk gewoon weer niet precies wat deze extreme minderheidsgroepering wil.
Pertinente onzin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het gaat juist om non-democratie. De hele economische crisis waar deze demo direct verband mee heeft, heeft te maken met non-democratische beslissingen.
de EU kan er niets tegen doen als een lidstaat er uit wil stappen, kost die staat wat centen maar dan heb je ook wat (terug)quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef cool15 het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik denk niet dat ze het zomaar zouden laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
nee maar ze hebben vast wel andere dingen om spanje mee te chanterenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
de EU kan er niets tegen doen als een lidstaat er uit wil stappen, kost die staat wat centen maar dan heb je ook wat (terug)
Europa heeft iig geen staand leger om het te voorkomen
Spanje heeft een beetje andere historie dan Nederland. Ze zullen Franco niet vergeten zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |