Kom maar opquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef 1-0-8 het volgende:
*Hoopt stiekem op een anti-EU revolutie*
Feit: Heel grote demo in Madrid bij parlementsgebouwquote:
nu kunnen we het teminste nog proberen te claimenquote:
Oh, valt wel mee dus. Voor niks een topic geopendquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef karton2 het volgende:
De organisatoren hadden aangegeven dat het een vreedzame demonstratie zou worden zonder bestormingen etc. Alhoewel er altijd types tussenzitten die zoiets toch willen proberen.
Verder is het gewoon een demonstratie tegen de Spaanse regering zelf omdat er nieuwe verkiezingen worden geëist.
De EU blijft (vooralsnog) buitenschot.
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef cool15 het volgende:
ik niet, dan is (een deel van) ons geld echt weg, en ik denk trouwens niet dat de EU of het spaanse leger dat toe zou laten
Waar ze gebruikelijk vandaan komen op het interwebs... Nog niet al te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komen deze geruchten vandaan?
Gerucht: extreem rechtse groepen
Gerucht: Men zou parlementsgebouw willen bestormen (of heeft dit al geprobeerd)
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europeesquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de EU heeft er niet echt iets van te zeggen maar het leger zal idd wel bozig worden van het idee
zal wel niets aan de hand zijn
wat had je in gedachten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
anti eu revolutie en niks doen? lijkt me niet echt europees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |