Niet alles, maar dat is een ander discussie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles wordt over 3 dagen 'magische wijs' duurder, dankzij je geliefde overheid.
Je geeft zelf alle argumenten al in die nietszeggende plempsels van je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds geef je geen enkel argument.
Hippiestyle pur sang.
Dat Bea geld oplevert is een feit, dat Europa onze handel ten goede komt is een feit, en maximum-lonen instellen in Nederland leidt tot een braindrain (andere landen zijn ons voorgegaan, dit is ook een feit).quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De maximum lonen zou bedrijven beschermen tegen onevenredig nemen van risico's en zorgen dat er geen parasieten de balans te zwaar belasten.
De zgn deals die Bea binnenhaalt zijn meestal niet commercieel maar strategisch.
En dat Europa als handelsnatie ons ten goede komt kan je zeker weten niet onderbouwen.
Je neemt dit aan omdat je niet beter weet.
Daarbij is het belangrijkste dat het niet om de centen gaat. Het gaat om het delen van de welvaart. En dat staat nu op het spel. Het geld wordt al jaren zeer oneerlijk verdeelt. Maar nu ook de zorg en sociale voorzieningen en zekerheden op het spel staan pikken de meeste het niet meer. En dat is terecht.
In dat geval zou je 't met me eens moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je geeft zelf alle argumenten al in die nietszeggende plempsels van je.
waar is dat feestjuh?!quote:
Ik kon dat niet horen. Ik hoorde de knallen wel, maar ik had verwacht dat er wel mensen zouden gaan rennen als er een mogelijkheid tot pijn krijgen was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Want dat kon je zelf niet horen?.... of dacht je dat het vuurwerk was?
Oja joh. wie heeft dat tot feit verklaart?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Bea geld oplevert is een feit, dat Europa onze handel ten goede komt is een feit, en maximum-lonen instellen in Nederland leidt tot een braindrain (andere landen zijn ons voorgegaan, dit is ook een feit).
De rekenkamers misschien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Oja joh. wie heeft dat tot feit verklaart?
Wij van wc eend adviseren wc eend.
Niet alle in Nederland verstrekte subsidies komen van Europa. Ben je wel een beetje op de hoogte van wat onze overheid allemaal doet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Mee eens, subsidies zijn zeer discutabel, maar wie verstrekt die dan? Diezelfde overheid, die willen hun subsidiegeld elk jaar "krijgen" dus moet het weggegeven worden. EN natuurlijk hun commissies in tact houden.
Wie zijn rekenkamer?quote:
Ja die doet teveel...quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Niet alle in Nederland verstrekte subsidies komen van Europa. Ben je wel een beetje op de hoogte van wat onze overheid allemaal doet?
Best wel een knap meisje eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef xenobinol het volgende:
Merthe gaat deze zomer ook zeker weten naar Spanje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan doe je 't toch lekker thuis beter op je Texas Instruments?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wie zijn rekenkamer?
Je weet dat er 3 soorten leugens zijn?
Of ik slik het als zoete koek en leef in de veronderstelling dat ik het toevallig nu wel goed heb met mijn huidige baan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan doe je 't toch lekker thuis beter op je Texas Instruments?
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Of ik slik het als zoete koek en leef in de veronderstelling dat ik het toevallig nu wel goed heb met mijn huidige baan.
Simpele zwart/wit vraag dan; Waarom eerst belasting heffen om die vervolgens via subsidies weer terug te geven?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
Ik ga er maar niet meer op in, het heeft toch geen zin.
Make-believerquote:
Nee.quote:
Om alles op een gelijk niveau te kunnen nivelleren, en daarna kijken bij welke ideologische organisaties het verschil uitgedeeld mag wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Simpele zwart/wit vraag dan; Waarom eerst belasting heffen om die vervolgens via subsidies weer terug te geven?
Dat is toch gewoon niet efficient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |