Grappig joh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
BREAKING! Volgens Al jazeera zijn er al 3 doden gevallen. 2 demonstranten en 1 politie agent
net zoals de 6 "doden" in Harenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
BREAKING! Volgens Al jazeera zijn er al 3 doden gevallen. 2 demonstranten en 1 politie agent
Ik wacht nog altijd op het exacte aantal doden dat is gevallen door een waterstofbom bij Harenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef borbit het volgende:
Wel op een andere lokatie in de stad
En buiten dat is de regering niet meer dan een marionet van Brusselse eurocraten die feitelijk bepalen wat er in Spanje dient te gebeuren met het oog op de financiele situatie. En even heen simplistisch gezegd is die situatie mede veroorzaakt door een munt die ookal op zo'n geweldig democratiche wijze tot stand is gebrachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Neen de regering omzeilt het parlement!
Eén Europa zal alleen maar nationalisme in de hand werken. Maar dat snapt heertje Pechtold niet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:34 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
En buiten dat is de regering niet meer dan een marionet van Brusselse eurocraten die feitelijk bepalen wat er in Spanje dient te gebeuren met het oog op de financiele situatie. En even heen simplistisch gezegd is die situatie mede veroorzaakt door een munt die ookal op zo'n geweldig democratiche wijze tot stand is gebracht
Probleem was dat ze toen juist niet mochten stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Spanje heeft een beetje andere historie dan Nederland. Ze zullen Franco niet vergeten zijn!
Zie ook:quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Eén Europa zal alleen maar nationalisme in de hand werken. Maar dat snapt heertje Pechtold niet!
Juist!! En mogen ze stemmen en de regering heeft lak aan het parlement. Ik zie toch wel overeenkomsten!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Probleem was dat ze toen juist niet mochten stemmen.
Dank! zal deze doorlezen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zie ook:
Elite zwendelt ons federaal Europa in:
http://www.volkskrant.nl/(...)raal-Europa-in.dhtml
Juist Europese eenwording leidt tot oorlog:
http://www.thierrybaudet.(...)nalisme-en-vrede.pdf
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
zo'n demotje is daar trouwens de normaale gang van zaken. Ben er 4 keer geweest, was altijd wel een of ander protest bezig. (wel leuk hoor, in die menigte heeft niemand het door als je chicks betast)
Ik zit klaar met bier en chipsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef sonnyspek het volgende:
Stiekem hoopt bijna iedereen op rellen.
Inderdaad. Maak je borst maar nat zodra je nog een keer wilt gaan demonstreren. Honderden drones boven je hoofd, allemaal met gezichtsherkenning uiteraard zodat ze precies weten wie aanwezig was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef borbit het volgende:
Gelukkig hebben binnen een paar jaar genoeg drones overal. Dan kan dit soort ongehoorzaamheid geen doorgang meer vinden.
Precies! Ik blijf toch ook gewoon achter me pc zitten ondanks de rellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef 1-0-8 het volgende:
Rennen, ditdat. Meelopers. Als je ergens voor staat, blijf dan ook staan!
Stomme agenten gaan ertussen staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef xenobinol het volgende:
Ze zouden niet die agenten klappen moeten geven maar de banksters die de economie kapot gemaakt hebben
Yeah right.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef xenobinol het volgende:
Ze zouden niet die agenten klappen moeten geven maar de banksters die de economie kapot gemaakt hebben
Deze had ik al, wat is de andere?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef xenobinol het volgende:
Nog een livestream:
http://elpais.com/elpais/(...)5504.html?autoplay=1
Ze moeten dan ook wel even netjes vragen naar de bankiers die die agenten hun rommelhypotheek hebben aangesmeerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Stomme agenten gaan ertussen staan.
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind het wel fascinerend hoor. Ze ondernemen actie, terwijl wij hier een beetje lopen te emmeren om aan de financiele normen te voldoen.
zelfde beeldquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://rt.com/on-air/surround-congress-madrid-live/
Werkt alleen erg matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |