Wat er hier in Nederland op het beursplein zat was nogal stereotype hippie had ik het idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...
Zal tijd worden, ik blijf me erover verbazen dat het tot nu toe zo rustig is gebleven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan niet lang duren of we zien dit overal in Europa... En vorig jaar iedereen de 'Occupy gekkies' nog uitlachen...
Lekker veilig toch? Wie wil er nou met dit soort criminelen te maken hebben. Stel je voor man, heb je net een afrikaans land uitgehongerd, moet je door zo'n menigte heen lopen. Niet chill.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inderdaad. Maak je borst maar nat zodra je nog een keer wilt gaan demonstreren. Honderden drones boven je hoofd, allemaal met gezichtsherkenning uiteraard zodat ze precies weten wie aanwezig was.
Traangasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
lijkt meer op vuurwerk. Als het schoten was iedereen weggevlucht lijkt me.
Ik verstond "wij willen gratis pivo!"quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Resistor het volgende:
Wat scandeerden ze nou? Ik vertond alleen iets van 'Europa'
Kan niet zo he, daarom meer bewapende drones boven eigen grond gebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef tralalala het volgende:
Jezus, politie is wel heel erg zwaar in de minderheid.
denk het ook, wat heb jij voor eng pvv logo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk dat die anarchisten straks terugkomen.
Dan lijkt het me handiger dat ze Cerveza zeggen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik verstond "wij willen gratis pivo!"
Beter sturen ze Ricardo erheen, die heeft een veel betere stream!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.livestream.com/globalrevolution
Ja het is dus eigenlijk ook gewoon een communicatie probleem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan lijkt het me handiger dat ze Cerveza zeggen!
Eng? haha. Ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef borbit het volgende:
[..]
denk het ook, wat heb jij voor eng pvv logo?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yeah right.
Werkloos staan rellen is natuurlijk nuttiger dan jouw betalingsverkeer managen.zucht.
Realistisch en sociaal democratisch is iets andersquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eng? haha. Ik ben gewoon realistisch.
Daar gaan ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |