SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Als ik homo zou zijn zou ik denk ik zo willen zijn als Jurjen. Je kan je hem zo voorstellen met een kapiteinspet, op een schip met uitsluitend jonge mannelijke matrozen.![]()
Echt iets voor een psycho, speciaal een kamer verbouwd inclusief een kledingkast voor iedere vrouw met een spiegel aan de binnenkant.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Apotheose het volgende:
Ja ok, Aad had wel een hele kamer verbouwd. True.٩๏̯͡๏)۶![]()
En toch denk ik dat Aad deels ook slachtoffer is van knipplakwerk en dat hij het programma te serieus neemt of dat hij gewoon totaal niet weet hoe je indruk maakt op anderen.
Bovendien zeggen die vrouwen ook wel steeds dat ze het naar hun zin hebben.![]()
Aad laat die vrouwen zeker nooit meer los. Vandaar die compleet nieuwe kamer
Aad neemt zichzelf te serieus.... tot je 45ste bij je ouders wonen, dan pas op jezelf gaan en denken dat je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:12 schreef Markeerstift het volgende:
En toch denk ik dat Aad deels ook slachtoffer is van knipplakwerk en dat hij het programma te serieus neemt of dat hij gewoon totaal niet weet hoe je indruk maakt op anderen.
Bovendien zeggen die vrouwen ook wel steeds dat ze het naar hun zin hebben.
Hij is nu gewoon op het punt waar anderen op hun 21ste zijn.
Met als minpuntjes dat hij er veel ouder uitziet dan hij is, en weinig heeft om zo arrogant over te doen als hij doet.![]()
Even de gegevens combineren: Aad komt straks zelfs in Opsporing Verzocht omdat er een Ina Vermist is. Later worden in zijn tuin ergens onder een setje visspullen resten opgegraven van een Onbekende vrouw met schotwonden wier DNA getest zal worden. Dan blijkt het Linda te zijn. Ina wordt nooit gevonden want die heeft Aad tot saté verwerkt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet Aad?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
ow is dat echt waar? Dacht dat dat voor de grap hier werd genoemdquote:Op maandag 24 september 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aad neemt zichzelf te serieus.... tot je 45ste bij je ouders wonen, dan pas op jezelf gaan en denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
Hij is nu gewoon op het punt waar anderen op hun 21ste zijn.
Met als minpuntjes dat hij er veel ouder uitziet dan hij is, en weinig heeft om zo arrogant over te doen als hij doet.Damn... hoe krijg je het voor elkaar...
Fixedquote:Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef JohnDDD het volgende:
Even de gegevens combineren: Aad komt straks zelfs in Opsporing Verzocht omdat er een Ina Vermist is. Later worden in zijn tuin ergens onder een setje visspullen resten opgegraven van een Onbekende vrouw met schotwonden wier DNA getest zal worden. Dan blijkt het Linda te zijn. Ina wordt nooit gevonden want die heeft Aad tot saté verwerkt laten verwerken.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
die tv programma's zijn ook de favo programma's van mijn moederquote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet Aad?Dat maakt je nog geen psychopaat.
![]()
Mijn lief heeft de boer zoekt vrouw app op z'n telefoon en hij zei het gisteren tijdens het programma, en zulke grapjes maakt hij nietquote:Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow is dat echt waar? Dacht dat dat voor de grap hier werd genoemdDamn... hoe krijg je het voor elkaar...
Zal hem vanavond nog even vragen of het serieus was, maar ik ben er vrij zeker van.![]()
Tsja, wie zal de medeplichtige zijn? Ik zit nog steeds te wachten op het homovriendje dat Aad straks gaat presenteren als beste vriend omdat "de geschikte vrouw" uit te zoekenquote:Aad zit zo diep in de kast!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Haar favoriete hobby is ook de schietvereniging?quote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
die tv programma's zijn ook de favo programma's van mijn moederDat maakt je nog geen psychopaat.
![]()
Nee, is het de combinatie van tv programma's en hobby's die je dan psychopaat maakt? Ik denk dat dat vrij standaard programma's zijn die mensen van die leeftijd kijken. Programma's waarin dingen worden opgespoord: daders, vaders en vermiste familieleden. In dezelfde lijn krijg je dan fictie programma's zoals Baantjer, Dexter enzovoort. Het zorgt er bij mijn ouders eerder voor dat ze denken dat NL een gevaarlijk land is dan dat ze zelf bedenken hoe ze een misdaad moeten plegenquote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar favoriete hobby is ook de schietvereniging?![]()
En schietvereniging is ook niet zo vreemd?![]()
Jij bent degene die hier de psychopaatlink neerzet bij de quote van mijn post... ik zeg alleen dat het me niet verbaast.quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nee, is het de combinatie van tv programma's en hobby's die je dan psychopaat maakt? Ik denk dat dat vrij standaard programma's zijn die mensen van die leeftijd kijken. Programma's waarin dingen worden opgespoord: daders, vaders en vermiste familieleden. In dezelfde lijn krijg je dan fictie programma's zoals Baantjer, Dexter enzovoort. Het zorgt er bij mijn ouders eerder voor dat ze denken dat NL een gevaarlijk land is dan dat ze zelf bedenken hoe ze een misdaad moeten plegen![]()
En schietvereniging is ook niet zo vreemd?
Ga je me nou ook nog verwijten dat jij daardoor denkt dat ik bedoel dat hij een psychopaat is.
Ik heb niets anders gedaan dan die favoriete TV-programma's en z'n hobby's quoten en daar als commentaar ondergezet dat het me niet verbaast van Aad....![]()
Dat klopt deels wel wat je zegt. Maar hij wordt hier vaak wel psychopaat genoemd en allerlei dingen worden in die negatieve hoek geplaatst. Je ziet aan de reacties daarop dat er wel meteen in de 'aad is een psychopaat/moordenaarhoek' gedacht wordt dus ik ben niet de enige die een soortgelijke conclusie trekt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier de psychopaatlink neerzet bij de quote van mijn post... ik zeg alleen dat het me niet verbaast.
Ga je me nou ook nog verwijten dat jij daardoor denkt dat ik bedoel dat hij een psychopaat is.
Ik heb niets anders gedaan dan die favoriete TV-programma's en z'n hobby's quoten en daar als commentaar ondergezet dat het me niet verbaast van Aad....
Ben dan wel benieuwd waarom het je niet verbaast?![]()
Joh, niemand denkt ECHT dat Aad een of andere serial killer is hoor.
Het leuke van BZV is dat je de karakters lekker kunt uitvergroten, meer is het niet.Gourmetten of steengrillen?![]()
Niet?quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Joh, niemand denkt ECHT dat Aad een of andere serial killer is hoor."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
I know maar soms wordt het allemaal wat vergezocht om iemand maar in een hokje te duwen. waarvan ik ook weet dat veel dat sarcastisch bedoelen, maar bij sommigen twijfel ik daarover Zoals dat ego verhaal met 1.74m van laatst. Maar I rest my casequote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Het leuke van BZV is dat je de karakters lekker kunt uitvergroten, meer is het niet.![]()
![]()
Nee, maar ik denk wel dat Aad rustig met z'n geweer naar buiten gaat als hij denkt dat er wat aan de hand is tussen z'n gewassen...quote:![]()
Dat doe je vooral zelf.... er wordt een grapje gemaakt en je zit er gelijk bovenop... die 1.74 werd ook gelijk op gehapt door iemand die nog kleiner was, zo worden dingen groter dan ze zijn (behalve Aad, dat blijft gewoon een sneu mannetje met een Napoleoncomplex).quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
I know maar soms wordt het allemaal wat vergezocht om iemand maar in een hokje te duwen. waarvan ik ook weet dat veel dat sarcastisch bedoelen, maar bij sommigen twijfel ik daarover Zoals dat ego verhaal met 1.74m van laatst. Maar I rest my case![]()
Toch bekruipt me dit seizoen een soort unheimisch gevoel. Hoezeer wij in deze topics ook zoeken naar bizarre en rare dingetjes, de boeren zijn...zeker vergeleken met voorgaande seizoenen...te gewoontjes.
Ik mis ze gewoon, die rare knakkers en knakkerinnen.
Boer Jan, met onderbroek op z'n hoofd en schele Siepie die wat miste?
Boer Marcel, de zoetgevooisde Limbo met kinderwens in onderbroek?
Boerin Annemarie, roodbont of zwartbont?! Adriaan hhhhhhhhhhhja?
Boer 'eh, tsja, euhh, hmmmm, haha, moeilijk te zeggen' Wietse?
Boer Peter en zijn vriendin DIE HET HILLEMOAL VERREKES GEZELLIG VIND, KEIGOAF?
Boer Richard, 'ik sie ik sie wat jij niet siet und es ist ein lekker ding!?'
Boer Jos, 'oh Dycke, je bent zo mooi. zo puurrrr....bedankt dat je bent wie je bent.'
Boer Henk, 'ja ik denk dat de verhoudingen op 40/30/30% liggen!' ?
We hebben nu alleen Aad als rare kwiebus!
Gourmetten of steengrillen?![]()
Haha, alles wat hier wordt gezegd serieus nemen..........Dan kun je beter naar een Libelleforum gaan of zo!![]()
Ja dat is het echt! Ik had me erg verheugd op gisterenavond, bij de logeerweek komen er meestal wel wat apen uit de mouw. Maar het was echt een saaie aflevering, weinig genante gebeurtenissen. Maar misschien komt dat nog als ze er wat langer zijn. En misschien ontpoppen nog wat vrouwen zich als rare snuiters (Ina, Swaen, Linda, Jurjen?). Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
Toch bekruipt me dit seizoen een soort unheimisch gevoel. Hoezeer wij in deze topics ook zoeken naar bizarre en rare dingetjes, de boeren zijn...zeker vergeleken met voorgaande seizoenen...te gewoontjes.
Boer Jos, 'oh Dycke, je bent zo mooi. zo puurrrr....bedankt dat je bent wie je bent.'
We hebben nu alleen Aad als rare kwiebus!![]()
Dat zijn natuurlijk sowieso al rare uilskuikens.quote:Op maandag 24 september 2012 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Of misschien komt het gewoon omdat er geen Brabo's of Limbo's meedoen dit jaar.
De volgende keer moeten ze eigenlijk de boeren met de minste brieven mee laten doen. Ik volg veel liever die Doede, of die twee gefrustreerde broertjes die ongetwijfeld vinden dat al die vrouwen veel te lelijk zijn. Dat zou echt fucking TOP-tv worden.Gourmetten of steengrillen?![]()
Mja dat doe ik nou ook weer niet. Ik denk dat het komt doordat wat Silenus zegt, er zitten geen overduidelijke typetjes in en er wordt te ver gezocht. Ik erger me meer aan het vergezochte dan aan dat het wordt gezegdquote:Op maandag 24 september 2012 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, alles wat hier wordt gezegd serieus nemen..........Dan kun je beter naar een Libelleforum gaan of zo!![]()
Hou oewe bakkus en vreet die bak leeg, daar kan je wat mee. Met deze boeren niet waardoor de opmerkingen erover een beetje sneu overkomen soms.![]()
Ik vind het juist leuk dat deze figuren allemaal op een meer subtiele (of in het geval van Aad, sinistere) manier weird zijn. Alleen Martin en Henk vind ik wel saai.
Van types als Swaen ga ik een beetje over m'n nek.![]()
Wacht maar jongens, als Aad volgende week met de dames aan de orgiedeeën gaat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Oh?quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
We hebben nu alleen Aad als rare kwiebus!.
Joh, volgend jaar staan Aad, Willem en Henrieke in je lijstje.quote:Op maandag 24 september 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
We hebben nu alleen Aad als rare kwiebus!
Het is nog te vroeg.![]()
maar worden er volgende week alweer boeren naar huis gestuurd? Way too snel man...just give a second thought
Bedanktquote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk sowieso al rare uilskuikens.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Linda heeft echt een Gereformeerd Vrijgemaakt gezicht.Ze is wel lief enzo maar zal vast wel moeten wennen aan die katholieke bloemenboer.
Verder vraag ik me af hoe geïnteresseerd Henrieke is in die geëmancipeerde Barrie...Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Ik las 'hoeren'quote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef Apotheose het volgende:
maar worden er volgende week alweer boeren naar huis gestuurd? Way too snel man...
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik snap echt niet waarom die jonge gast meedoet.
Terwijl ze beter iemand anders aan de vrouw zouden kunnen helpen.
Hij hoort in een ander programma thuis, bv dat datingprogramma van die kale. Weet niet of die er nog is.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Vergeet boer Gerrit niet, eigenlijk had hij al voor Inge gekozen, maar wilde toch nog even weten hoe het was om met Eva te zoenen..quote:Op maandag 24 september 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
We hebben nu alleen Aad als rare kwiebus!![]()
![]()
De dames van Aad - zou een boek/film kunnen zijn - zijn wel interessante objecten voor een psycholoog: een borderliner (linda), een depressivo (jeannet) en een neuroot (ina). De eerste twee worden door Aad binnen een week compleet kapot gemaakt, en dat vinden ze nog fijn ook, want ze waarderen zijn leiderschap en duidelijkheid![]()
Ina is te veel concurrentie voor Aad zelf, dus ik vermoed dat linda en jeannet om de week bij Aad mogen logeren.![]()
Dan vind ik Klaas toch wel leuker om te zien.quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Kiyoaki het volgende:
Als ik homo zou zijn zou ik denk ik zo willen zijn als Jurjen. Je kan je hem zo voorstellen met een kapiteinspet, op een schip met uitsluitend jonge mannelijke matrozen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Je hoeft het niet te vragen, het betreffende bericht van de bzv app:quote:Op maandag 24 september 2012 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn lief heeft de boer zoekt vrouw app op z'n telefoon en hij zei het gisteren tijdens het programma, en zulke grapjes maakt hij niet
Zal hem vanavond nog even vragen of het serieus was, maar ik ben er vrij zeker van.quote:Aad woont op steenworp afstand van zijn ouderlijk huis.
Hij woont sinds 2009 in zijn huidige huis. Tot die tijd woonde hij 45 jaar op de boerderij van zijn ouders. Hij woonde met zijn vader, na het overlijden van zijn moeder, in het ene huis op het erf en zijn broer in het andere huis.![]()
En boer Henk met z'n percentagesquote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Vergeet boer Gerrit niet, eigenlijk had hij al voor Inge gekozen, maar wilde toch nog even weten hoe het was om met Eva te zoenen...
Edit: oh, die stond er al tussen.
Ik vind José ook het best bij hem passen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:52 schreef Leandra het volgende:
José is bij Martin de enige zonder kinderen, en dat zou nog wel eens in haar voordeel kunnen werken; geen gemiep over de eigen kinderen boven die van de ander stellen enzo.![]()
Vond het ook een saaie aflevering. Aad gedroeg zich, voor zijn doen, best keurig. Zijn vrouwen daarentegen... Dat gaat echt nog wel knallen, hoor! Die kunnen elkaar niet uitstaan en moeten nu al moeite doen om enigszins beleefd tegen elkaar te doen. En dan kijk ik naar Aad en denk: 'hoe wanhopig zijn jullie eigenlijk?'
En ik vind de jongste boer (Henk?) echt uitermate saai en zijn vrouwen ook! Vond het eerst nog wel tof van hem dat hij niet gegaan is voor de 3 mooiste meiden. Maar na gisteravond heb ik wel zoiets van: ze zijn niet bijzonder mooi en eigenlijk hebben ze ook geen reet te melden. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook voor Henk.
En Bert? Hij past, denk ik, wel het beste bij 'ik blijf krampachtig doen alsof ik het allemaal zo leuk vind'-Henriëtte, maar écht, ik gruwel zó van z'n mond!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
..... inderdaad, overigens gruwel ik van alles van Bert.quote:Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind José ook het best bij hem passen.![]()
Vond het ook een saaie aflevering. Aad gedroeg zich, voor zijn doen, best keurig. Zijn vrouwen daarentegen... Dat gaat echt nog wel knallen, hoor! Die kunnen elkaar niet uitstaan en moeten nu al moeite doen om enigszins beleefd tegen elkaar te doen. En dan kijk ik naar Aad en denk: 'hoe wanhopig zijn jullie eigenlijk?'
En ik vind de jongste boer (Henk?) echt uitermate saai en zijn vrouwen ook! Vond het eerst nog wel tof van hem dat hij niet gegaan is voor de 3 mooiste meiden. Maar na gisteravond heb ik wel zoiets van: ze zijn niet bijzonder mooi en eigenlijk hebben ze ook geen reet te melden. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook voor Henk.
En Bert? Hij past, denk ik, wel het beste bij 'ik blijf krampachtig doen alsof ik het allemaal zo leuk vind'-Henriëtte, maar écht, ik gruwel zó van z'n mond![b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Bert heeft waarschijnlijk een hazenlip gehad vroeger en is daaraan geopereerd? Zo ziet 'ie eruit iig.Niet meer actief op Fok!![]()
Jullie toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noemen jullie het programma thuis ook Boer zoekt hoer?.
Mijn beeld van Tink als keurige dame stort in.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noemen jullie het programma thuis ook Boer zoekt hoer?Nee, toch niet.
That's all folks!![]()
Nou meer dat hij vroeger van de honingpot aan het snoepen was en er toen achterkwam dat er een zwerm wespen in zat.quote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Bert heeft waarschijnlijk een hazenlip gehad vroeger en is daaraan geopereerd? Zo ziet 'ie eruit iig.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Bij Rick-Jan lijkt het alsof hij zijn synchroonzwem-neusklemmetje net heeft verwijderd.That's all folks!![]()
Haha, hij is weer mooi. Er was toch ook zo'n site die de afleveringen als een soort infographic samenvatte? Was ook hilarisch.quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Apotheose het volgende:
http://giel.vara.nl/BZV-i(...)98cc4e0d373e43003fec
boer zoekt vrouw in 60 sec
Ik vind de vrouwen van Henk zo inwisselbaar met elkaar en dat geldt eigenlijk ook voor de mannen van Willem. Dat maakt het kijken een beetje saai, het maakt gewoon niet echt uit wie ze kiezen. Bij Martin hoop ik dat hij voor Wilma gaat, volgens mij is dat wel echt een vrolijke en lieve vrouw, dat gun ik hem wel. Henrieke had ik echt leukere jongens gegund.*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie toch niet?.
Mijn beeld van Tink als keurige dame stort in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Tsja, ze kiest natuurlijk zelf voor deze stille hilbillies. De leuke stemt ze weg.quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Naamah het volgende:
Henrieke had ik echt leukere jongens gegund.Gourmetten of steengrillen?![]()
Dan zou het eerder "hoer" zoekt vrouw zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noemen jullie het programma thuis ook Boer zoekt hoer?
quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noemen jullie het programma thuis ook Boer zoekt hoer?Inderdaad altijd al, vanaf het eerste seizoen! Denk er niet eens meer bij na, gewoon zo van oh ja, vanavond komt boer zoekt hoer.
![]()
Beetje net als dat ik Eigen huis en tuin altijd Eigen hut en kut noemde.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Apotheose het volgende:
boer zoekt vrouw in 60 secSteeds dat "ze konden het vinden" waar wij het ook al over hadden.
![]()
Ze konden het vindenquote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Apotheose het volgende:
boer zoekt vrouw in 60 sec![]()
![]()
Ja dat is wel een goede samenvatting. Wat een binnenkomer zeg. Maar goed, zou zelf waarschijnlijk hetzelfde zeggen of een afgezaagd grapje over het weer ofzo
We zijn eigenlijk best hard.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Naamah het volgende:
[..]
Haha, hij is weer mooi. Er was toch ook zo'n site die de afleveringen als een soort infographic samenvatte? Was ook hilarisch.De Recensiekoning (doen alleen geen infographics meer)
Fuck the EBU![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Apotheose het volgende:
boer zoekt vrouw in 60 sec
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Oh ik vond onk onk gewoon een leuk geluidje.Als ik een slechte grap hoor of maak (en dat gebeurt vaak. Heel vaak) dan is dat echt zo'n 'huhuhuh onk onk' grap. Ehm. Dus. Ik denk dat ik 'm er maar uit ga halen. In m'n hoofd doet de hele wereld onk onk. Maar da's dus nie zoooo.
Ik heb er nu 'dijenkletsers' van gemaakt.![]()
Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
Ik doe ook oinken hoor! Zou alleen niet meer weten wie Tom is![]()
Ik krijg nare associaties bij "schuurfiste". Dat lijkt me meer iets waar Jurjen van houdt.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote]Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Viking84 het volgende:
José. Ik ben fan. Ik vond dat ze ook heel leuk deed tegen het dochtertje
.
[/quote]
serieus? Ik vond het echt vet awkard.. "heb je je haar net gewassen?" .. huh? Zo zou ik ook doen haha, ik hou echt niet van kids.. Maar ik weet niet of zij dan wel goed past daar? Mss is dan die zwaan beter? Die deed wel heel spontaan.. maar k hou niet echt van de manier waarop zij over die kinderen praat.![]()
Ooooh! Jaaquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!![]()
![]()
Swaen. Die vind ik net iets te familiair doen tegen die kinderen. "JE RIJDT ALS EEN BEJAARDE!" tegen die dochter op de pony
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat er nog mannen bestaan met zulk soort oorbellen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!Alsof je meteen wil duidelijk maken dat je een tokkie bent.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Derde gok:quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Tweede gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet (als zij nog durft)
Henk & Fiona
Martin & Swaen
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet (maar die wil niet)
Henk & Fiona
Martin & Swaen![]()
Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 't anders flink waaien.
Onk onk.That's all folks!![]()
"Jeannet werkt in de psychiatrie en dat verklaart haar constante, Aad-vermijdende blik van totale doodsangst."quote:
![]()
![]()
Ben het ook met je eens.quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Henk & Fiona
Martin & SwaenGaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Swaen. Die vind ik net iets te familiair doen tegen die kinderen. "JE RIJDT ALS EEN BEJAARDE!" tegen die dochter op de pony
.
Ik vond al die opmerkingen een beetje overdrevenquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Rosa_blanca het volgende:
serieus? Ik vond het echt vet awkard.. "heb je je haar net gewassen?" .. huh? Zo zou ik ook doen haha, ik hou echt niet van kids.. Maar ik weet niet of zij dan wel goed past daar? Mss is dan die zwaan beter? Die deed wel heel spontaan.. maar k hou niet echt van de manier waarop zij over die kinderen praat.Zowel dat van het paardrijden als dat 'gewassen haar'
Ja dat gewassen haar vond ik ook gek. En er ook meteen aan zitten. Het zullen de zenuwen wel zijn geweest.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja dat laatste denk ik ook, plus die camera op je toeter. Vermoedelijk gaan er ook een hoop dames ongemerkt 'heel leuk doen'.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat gewassen haar vond ik ook gek. En er ook meteen aan zitten. Het zullen de zenuwen wel zijn geweest.
Ik ga mee met dit rijtje, alleen twijfel ik over Martin, zou hij echt Swaen kiezen? Op het eerste gezicht misschien wel, maar ik denk dat hij ons nog kan verbazenquote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Henk & Fiona
Martin & Swaen
die is voor mij 90% zeker. makkelijk hoor zo'n dierenarts aan huis.quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Henk & Fiona
Martin & Swaennerovetsrethca![]()
Lekker hard aan dat haar trekken, zodat dat kind naar beneden klettert....en dan fluisterend "zorg dat die rijke pa van je voor mij kiest, rotkind....en je haar stinkt" ...om zich dan op het moment dat Martin kijkt liefdevol over het kind te ontfermen en het kind zo voor haar veels te volle lichaam houden als een soort schild dat Martin die kolossale dijen niet ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
.....maar Jose heeft wel een prachtige uitstraling en gezicht...en ze lijkt me de leukste ne liefste. Jose past het neste bij hem, echt eem moederlijk type lijkt me. Swaen ofzo ks me iets te veel op de voorgrond...iets te aanwezig....en die met dat donkere haar is meer een soort "nood-oppas" voor de kids,![]()
Henrieke en Bert op citytrip. Dat zal een spannende boel worden, zeg.
Soms, heel soms, krijg ik bij het lachje van Henrieke een 'hjjaaaa' gevoel, als ze voor de twintigste keer lacht in een kwartierHet wordt een pietsie simpel!
wat is die kleine iets dikkere man van willem een mafklapper zegooooooh ik geniet hier zooow van
nerovetsrethca![]()
"Ik vind het een cadeau!"quote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef slangpie het volgende:
wat is die kleine iets dikkere man van willem een mafklapper zegooooooh ik geniet hier zooow van
![]()
Mwah dat huis waar ze zitten ziet er (zo snel gezien) wel erg tof uit
Ergens naar Zuid-Europa in de bloedverzengende hitte en dan gewoon z'n bodywarmer aanhouden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef Fascination het volgende:
Henrieke en Bert op citytrip. Dat zal een spannende boel worden, zeg.![]()
![]()
Oh God ik moet nu onwillekeurig denken aan de citytrip van Annemarie en Adriaan!quote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef Fascination het volgende:
Henrieke en Bert op citytrip. Dat zal een spannende boel worden, zeg.Gaat voor de BHFH-award 2005!
En dan een baal stro voor de lokale verwaarloosde ezel gooienquote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens naar Zuid-Europa in de bloedverzengende hitte en dan gewoon z'n bodywarmer aanhouden.A mind with a heart of it's own![]()
En niks anders...quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens naar Zuid-Europa in de bloedverzengende hitte en dan gewoon z'n bodywarmer aanhouden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nou ja misschien een rubberen handschoen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Oh God ik moet nu onwillekeurig denken aan de citytrip van Annemarie en Adriaan!Ik denk dat het bij Henrieke en Bert misschien nog wel een beetje schattig kan worden.
Dat doen wel meer mensen, zo'n beetje eenrichtingsverkeer van boven naar beneden met als een soort vriendelijkheid geëtaleerde vrijpostigheden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Ik denk dat het bij Henrieke en Bert misschien nog wel een beetje schattig kan worden.
Samen in een te klein bed
![]()
"De zon schijnt op me, ik voel me gelukkig..." Ik moest kotsen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik vind het een cadeau!"![]()
Mwah dat huis waar ze zitten ziet er (zo snel gezien) wel erg tof uit"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Volgens mij kan die Linda van Aad als, God behoede het, de kassière van de AH de zegeltjes vergeet volledige doordraaien en een mooie collectie slachtoffers maken.The more debt, the better![]()
ja mooiquote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Steeds dat "ze konden het vinden" waar wij het ook al over hadden.
En mooi stukje Cee. Vooral: "Dan blijkt Ina ineens een moeilijke eter te zijn. Ze vindt saté prima, maar dan zonder saté-saus. Net zoals bloemkoolschotel heerlijk is zonder bloemkool en chocolademelk alleen maar te pruimen is zonder chocolade."
Iddquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
"Jeannet werkt in de psychiatrie en dat verklaart haar constante, Aad-vermijdende blik van totale doodsangst."
.
Ik zit net die filmpjes van de tweeling te kijken op de Bzv site.. wat een figuren zegjammer dat we hen niet volgen met logeerweek enzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Wat een stel inderdaad met hun meisjes(koeien)!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit net die filmpjes van de tweeling te kijken op de Bzv site.. wat een figuren zegjammer dat we hen niet volgen met logeerweek enzo.
![]()
![]()
Die van Giel he? Ik heb exact hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef slangpie het volgende:
waarom doe ik in gedachten de bzv in 1 minuut stem na als ik Cee's weblog lees?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef Teslynd het volgende:
Heb een klein deel gezien. Niemand is zo erg als telkens beweerd wordt.![]()
![]()
Die Hans leek me ook wel een grapjurk. Zonde dat we hem niet volgen. Hij had volgens mij wel wat smeuïgheid in de uitzendingen kunnen brengen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Stop the world, I want to get out.![]()
En die knakker van een Frans uut Twente die vond dat zijn loge ´een paar mooie palen onder de pisbak´ had.quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Vergeet boer Gerrit niet, eigenlijk had hij al voor Inge gekozen, maar wilde toch nog even weten hoe het was om met Eva te zoenen..
Opinions are like assholes, everybody's got one.![]()
Swaen doet me sterk denken aan Astrid van boer Wim 2 seizoenen terug. Ook zo'n iets te kordate vrouw die de boel wel eens even zal regelen daar. (Zo'n tuutuutuutuut Truus de Mier.) Dan kun je tien keer een manege hebben, maar je gaat niet de eerste dag langs de kant van de bak roepen dat de dochter van de gastheer rijdt als een bejaarde. Dan voel je één en ander niet haarfijn aan.
Na deze lompe binnenkomer kan ze de komende week eigenlijk alleen nog maar meevallen. Vooralsnog ....*rillll*Opinions are like assholes, everybody's got one.![]()
Net pas de aflevering gezien, maar ik ben echt voor Bert bij Henrieke! Of Barry, maar die Rickjan is raar![]()
![]()
Echt zooo mee eens! Dat zou zoveel leuker zijnquote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
De volgende keer moeten ze eigenlijk de boeren met de minste brieven mee laten doen. Ik volg veel liever die Doede, of die twee gefrustreerde broertjes die ongetwijfeld vinden dat al die vrouwen veel te lelijk zijn. Dat zou echt fucking TOP-tv worden.Maar gelukkig hebben Jan & Martin hun webserie, ik vind die twee echt hi-la-risch
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Dat jullie Bert allemaal zo aanprijzen!
Ik vind het geen slechte vent hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie daar zo een twee drie de vonken nog niet afspatten.The love you take is equal to the love you make.![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)inbiken/default.aspxquote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Oh God ik moet nu onwillekeurig denken aan de citytrip van Annemarie en Adriaan!
Hahahaha.
En deze natuurlijk
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 17:25:49 ]![]()
Qua handschrift?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het best knap dat zo'n Bert een leesbare brief heeft opgestuurd.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik mis boerin annemariequote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)inbiken/default.aspx
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Nee, geen vonken, maar een smeulend vuurtje dat blijft smeulen zie ik er wel in.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het geen slechte vent hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie daar zo een twee drie de vonken nog niet afspatten.
Ik denk dat beiden een verstandige keus voor de lange termijn zouden kunnen zijn, en ik gok dat ze het zelf ook meer op die manier benaderen.
Liever lang smeulen dan kort vonken, het zijn geen bougies.![]()
Als je het nou verklapt, dan weet ik precies wie je bent. Heb ik je helemaal doorgrond.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of steengrillen of gourmetten?
Moeilijke keuzes....That's all folks!![]()
Het ergste is ook nog dat ik echt Annemarie heet....quote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je het nou verklapt, dan weet ik precies wie je bent. Heb ik je helemaal doorgrond.![]()
Dus jij doet/deed ook altijd aan dates met die pittige dilemma's.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het ergste is ook nog dat ik echt Annemarie heet....![]()
Ik deel de naam met een boer die nu meedoet, alleen ga ik niet in het bijzonder voor weduwes.That's all folks!![]()
Kak, hij was te doorzichtig. En ik voel me aangesproken. Een hoi terug voor jou, Annemarie!That's all folks!![]()
Ik liep net langs de bladen bij de supermarkt en zag een kop met "Boerin Annemarie zwanger" of "moeder Annemarie", iemand al gebladerd?
Die is van april 2011. Ervan uitgaande dat ze het al die tijd 'leuk' hebben gehad, zou het zou het zou het? En dan is de vraag:quote:Op woensdag 26 september 2012 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)emarie-verliefd.html
Roze of blauwe muisjes?![]()
Het is dat ik nu m'n pyjama zit, anders was ik er even langs gegaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik liep net langs de bladen bij de supermarkt en zag een kop met "Boerin Annemarie zwanger" of "moeder Annemarie", iemand al gebladerd?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is van april 2011. Ervan uitgaande dat ze het al die tijd 'leuk' hebben gehad, zou het zou het zou het? En dan is de vraag:
Roze of blauwe muisjes?![]()
keizersnee of natuurlijke bevalling?
borst of flesvoeding?
speen of duim?know'm sayin?
word? word.![]()
is de vader
jong of oud belegen?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
hhhjaaa wat leuk voor Annemarie! Maar uhh wie is de vader?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
De zwangerschap is bevestigd aan RTL Boulevard:quote:Annemarie uit Boer Zoekt Vrouw zwanger
Annemarie uit het vorige seizoen van Boer Zoekt Vrouw is zwanger, zo is bevestigd aan RTL Boulevard.
Annemarie ging in 2011 op zoek naar de liefde via het KRO-programma. Dat avontuur leidde niet meteen tot een relatie, maar kort na de opnames vond Annemarie dan toch haar droomvent. Wie dat is, weet Annemarie goed geheim te houden. Sinds haar deelname aan Boer Zoekt Vrouw wil ze namelijk niets meer met het programma te maken te hebben.
De kaasmaker zou al half december uitgerekend zijn. Annemarie was de tweede boerin ooit die door het KRO-programma werd gevolgd.![]()
Net even snel gebladerd in de AH.
10 dec uitgerekend, ze kent hem 1,5 jaar, hij komt uit Gelderland en is ook into kaas.
Ze stond uitzonderlijk onflatteus op de voorpagina, ik dacht dat het een mannelijke schaatser oid was.![]()
En ze had erg geleden onder de commentaren die ze nav BZV had gekregen, autist, lesbisch etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 26-09-2012 19:57:26 ]![]()
Nou ja, zo ziet ze er ook gewoon uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef mootie het volgende:
Ze stond uitzonderlijk onflatteus op de voorpagina, ik dacht dat het een mannelijke schaatser oid was.A mind with a heart of it's own![]()
Mijn God wat een eikel die Adriaanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijkGaat voor de BHFH-award 2005!
Die bedoel ik ja! Ik kwam maar niet op hun namenquote:Op woensdag 26 september 2012 01:57 schreef Smikke het volgende:
Swaen doet me sterk denken aan Astrid van boer Wim 2 seizoenen terug. Ook zo'n iets te kordate vrouw die de boel wel eens even zal regelen daar. (Zo'n tuutuutuutuut Truus de Mier.) Dan kun je tien keer een manege hebben, maar je gaat niet de eerste dag langs de kant van de bak roepen dat de dochter van de gastheer rijdt als een bejaarde. Dan voel je één en ander niet haarfijn aan.
Na deze lompe binnenkomer kan ze de komende week eigenlijk alleen nog maar meevallen. Vooralsnog ....*rillll*
Maar tis precies hetzelfde type ja...![]()
![]()
frans zanderinkquote:Op woensdag 26 september 2012 01:42 schreef Smikke het volgende:
[..]
En die knakker van een Frans uut Twente die vond dat zijn loge ´een paar mooie palen onder de pisbak´ had.den hef wa lange poot'n onder 'n pisbak
nerovetsrethca![]()
Annemarie uit BZV in verwachtingquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef takkfyrir het volgende:
De zwangerschap is bevestigd aan RTL Boulevard:
[..].
Zo, zij laat er ook geen gras kaas over groeien dan. Maar wel leuk, het is d'r gegund.Shine bright like a diamond.![]()
hjaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef June. het volgende:
Zo, zij laat er ook geen gras kaas over groeien dan. Maar wel leuk, het is d'r gegund.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ja idd, hork. Ze had toen gewoon voor Johannes moeten gaan, dat is best een chille gast irl heb ik gehoord, had ze iig nog een leuke citytrip gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mijn God wat een eikel die Adriaanknow'm sayin?
word? word.![]()
Ze had voor Harry moeten gaan, maar blijkbaar is het toch nog goedgekomenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, hork. Ze had toen gewoon voor Johannes moeten gaan, dat is best een chille gast irl heb ik gehoord, had ze iig nog een leuke citytrip gehad.![]()
![]()
Dit was awkward.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijk"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wacht maar af, Henrieke heeft binnen 1 á 2 jaar baby's van Bertquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het geen slechte vent hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie daar zo een twee drie de vonken nog niet afspatten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De reactie van Johannes op de zwangerschap van Annemarie: "Hja"
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Oh wat erg was dit! Ik was echt vergeten hoe verschrikkelijk ongemakkelijk dit was, m'n tenen staan er nog krom van! Huuuuuuu!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijkChick on a mission![]()
Leuk voor Annemarie... dat ze zwanger is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef mootie het volgende:
Net even snel gebladerd in de AH.
10 dec uitgerekend, ze kent hem 1,5 jaar, hij komt uit Gelderland en is ook into kaas.
Ze stond uitzonderlijk onflatteus op de voorpagina, ik dacht dat het een mannelijke schaatser oid was.![]()
En ze had erg geleden onder de commentaren die ze nav BZV had gekregen, autist, lesbisch etc.
Dat ze zo geleden heeft onder de commentaren is minder![]()
![]()
Ik stond echt heel vlug te scannen, met 2 broden in mijn handen. En ze is er zelfs voor naar een psycholoog geweest als ik het goed begreep.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk voor Annemarie... dat ze zwanger is.
Dat ze zo geleden heeft onder de commentaren is minder![]()
Ah gos, das echt vervelend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stond echt heel vlug te scannen, met 2 broden in mijn handen. En ze is er zelfs voor naar een psycholoog geweest als ik het goed begreep.
Ik ben bang dat ze ook op voorhand niet heeft ingeschat hoe het programma op internet speelde...
En ik geloof niet eens dat ze zo beroerd is neergezet door het programma, maar wel dat bepaalde zaken op sommige fora wat uitvergroot werden.... hjjjaaa![]()
Allebei. Ze is er er selectief neergezet. Zelf hadden ze het niet door omdat ze op bepaalde momenten wel helemaal zo is. Maar dat is dan voor die bepaalde momenten. Ze schijnt erg veelzijdig te zijn en dat werd juist helemaal niet gebracht.
Aangezien er twee boerendeelnemers erg kwaad zijn op de KRO/BZV, hebben we nu even een tamme serie. Ze moeten nog even uitzoeken hoe je de smaak maakt zonder mensen aan het procederen te brengen.Lekker opgefokt: de tweede boerin ooit. Zijn we nu niet bezig met al helemaal het zesde seizoen?quote:Annemarie was de tweede boerin ooit die door het KRO-programma werd gevolgd.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik geloof niet eens dat ze zo beroerd is neergezet door het programma, maar wel dat bepaalde zaken op sommige fora wat uitvergroot werden.... hjjjaaadat zullen flinke koters worden!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wacht maar af, Henrieke heeft binnen 1 á 2 jaar baby's van Bert
Oh god, ook al ken ik het fragment ik kan niet verder kijken dan "Hallo?" "Hoi...." "Was wel gezellig toch?"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk als ik het zie
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Maar hier hoeft ze zich niet voor te schamen. Die gast doet echt belachelijk asociaal en moet zich schamen. Als je het niet ziet zitten zeg je dat in een normaal gesprek met haar, niet op deze manier.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oh god, ook al ken ik het fragment ik kan niet verder kijken dan "Hallo?" "Hoi...." "Was wel gezellig toch?"
Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk als ik het zie![]()
Ik schaam me ook voor zijn gedrag en de zeer ongemakkelijke situatie die er uit voorkomt natuurlijk. Allicht dat zij er niks aan kan doen dat die gast op zo'n uitermate botte manier reageert.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar hier hoeft ze zich niet voor te schamen. Die gast doet echt belachelijk asociaal en moet zich schamen. Als je het niet ziet zitten zeg je dat in een normaal gesprek met haar, niet op deze manier.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Waarom was ie zo pissed dan? Ik heb dat seizoen ook niet gevolgd trouwens
Echt?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:02 schreef Teslynd het volgende:
Marcel.
Ze willen niets meer met BZV te maken hebben, dus ook geen leuke terugkomdagen.
Ik denk meer omdat hij zich zo door ksenia in de zeil heeft laten nemen dan door god hij neergezet is.quote:
Die glibberigheid kun je er niet overheen monteren.![]()
Ik moest wel net meteen denken aan dat momentje poserend in boxerquote:Op donderdag 27 september 2012 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat hij zich zo door ksenia in de zeil heeft laten nemen dan door god hij neergezet is.
Die glibberigheid kun je er niet overheen monteren.
Ik denk dat je uiteindelijk ook in het moment zit, ineens was hij de man met meerdere vrouwen, maakt een grapje en staat er niet bij stil dat ook dát uitgezonden wordt...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen... Hij weet toch dat daar een camera is?!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat je daar niet bij stilstaat kan ik nog begrijpen, dat je het vervolgens gaat kwalijk nemen dat het uitgezonden is vind ik wel heel naïef.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je uiteindelijk ook in het moment zit, ineens was hij de man met meerdere vrouwen, maakt een grapje en staat er niet bij stil dat ook dát uitgezonden wordt...
Of zou hij gedacht hebben dat de KRO te preuts is om zulke beelden uit te zenden?![]()
Ik denk dat hij baalt als een stekker en dan maar gewoon de schuld bij de makers legt, omdat hij anders zelf voor joker staat. Maar ondertussen weet hij wel beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je daar niet bij stilstaat kan ik nog begrijpen, dat je het vervolgens gaat kwalijk nemen dat het uitgezonden is vind ik wel heel naïef.
Of zou hij gedacht hebben dat de KRO te preuts is om zulke beelden uit te zenden?![]()
Al vraag ik me af wat ze van te voren vertellen over het filmen, wordt er besproken of/wat er geknipt wordt, of laten ze de deelnemers zo spontaan 'de wei in'
Geen idee wat ze uitleggen, maar er zijn al een stuk of wat seizoenen geweest, dus je kunt je zowel qua "hoever gaan ze met uitzenden" als qua "hoe reageert men in de media en op internet" voorbereiden.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij baalt als een stekker en dan maar gewoon de schuld bij de makers legt, omdat hij anders zelf voor joker staat. Maar ondertussen weet hij wel beter.![]()
Al vraag ik me af wat ze van te voren vertellen over het filmen, wordt er besproken of/wat er geknipt wordt, of laten ze de deelnemers zo spontaan 'de wei in'
Als je ervoor kiest om dat niet te doen en maar te zien wat er over je heen komt, dan kan het zijn dat dat onverwachts een gierkar blijkt te zijn.![]()
Ja daar heb je idd gelijk in, wat dat betreft moet je het wel weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee wat ze uitleggen, maar er zijn al een stuk of wat seizoenen geweest, dus je kunt je zowel qua "hoever gaan ze met uitzenden" als qua "hoe reageert men in de media en op internet" voorbereiden.
Als je ervoor kiest om dat niet te doen en maar te zien wat er over je heen komt, dan kan het zijn dat dat onverwachts een gierkar blijkt te zijn.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het over dat ene shot in boxer gaat, zo erg was dat nou toch ook weer niet? Ja, misschien omdat wij er in het topic veel meer van maakten dan het was, maar het viel allemaal wel mee, toch?*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Jawel hoor, dat was heel erg. Heel Nederland had het er over. En dat was niet het enige waar hij raar uit de verf kwam. Bij Annemarie kan ik me nog voorstellen dat het toch wel veel zo gemonteerd is dat zij er raar uit kwam, maar ik denk dat Marcel het toch vooral aan zichzelf te danken heeft.
Al waren de dilemma's van Annemarie (kroket of frikandel/gourmetten of steengrillen) natuurlijk ook niet in scene gezeg ,maar echt door haar bedacht.![]()
Ik vraag me af in hoeverre de kandidaten dingen teruglezen op het internet. Als een Anita de dingen terug zou lezen die ik over haar had geschreven, dan zou ze niet vrolijk worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Naamah het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het over dat ene shot in boxer gaat, zo erg was dat nou toch ook weer niet? Ja, misschien omdat wij er in het topic veel meer van maakten dan het was, maar het viel allemaal wel mee, toch?![]()
![]()
in that case... Hoi boerenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de kandidaten dingen teruglezen op het internet. Als een Anita de dingen terug zou lezen die ik over haar had geschreven, dan zou ze niet vrolijk worden.Welkom hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even voor de zekerheid in een spoiler gezet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat laatste zinnetje, heel treffend 'lijkt'. Lijkt idd, maar gebeurt vast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even voor de zekerheid in een spoiler gezet.
Een vriend van me blijkt Bert gewoon te kennen!(Hij is ook vee-arts)
Hij stond bekend omdat z'n handen echt grote kolenschoppen waren, hij een echte 'vreemde vogel' (aka Twentse stille boer) was en ooit een koe zo diep had getoucheerd dat de ingewanden werden beschadigd.
Schitterend, wat een oermens.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
en ooit een koe zo diep had getoucheerd dat de ingewanden werden beschadigd.![]()
Past wel bij Henrieke, ook al een oermens, lekker hoekig en robuust.quote:
http://boerzoektvrouw.kro(...)de_buik/default.aspx
![]()
![]()
Ik vind ze echt zó grappig en aandoenlijk. En: er is er nog één! Broer Erik
Ik heb weer gelachen!
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De reactie van Johannes op de zwangerschap van Annemarie: "Hja".
Misschien moeten we hier toch maar wat minder gemeen gaan posten.
Lukt vast niet hier, maar goed.
Wel lullig voor Annemarie en Marcel.
Hij stond bekend omdat z'n handen echt grote kolenschoppen waren, hij een echte 'vreemde vogel' (aka Twentse stille boer) was en ooit een koe zo diep had getoucheerd dat de ingewanden werden beschadigd.
Schitterend, wat een oermens.![]()
![]()
was dat die boer van xenia (die poolse) of haal ik er nu een paar door elkaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:02 schreef Teslynd het volgende:
Marcel.
Ze willen niets meer met BZV te maken hebben, dus ook geen leuke terugkomdagen.![]()
Klopt!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
was dat die boer van xenia (die poolse) of haal ik er nu een paar door elkaar?![]()
Heerlijk stel! Dat plastic tafelkleedquote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef Naamah het volgende:
![]()
![]()
Ik heb weer gelachen!
![]()
![]()
Vraag me sowieso of hoeveel 'gescript' is. Dat 'boxer-moment' levert goede tv op, maar zou dat 100% procent toeval zijn geweest dat er net een camera in de kamer bij de vrouwen was? Als ze gaan omkleden/slapen kan ik me voorstellen dat de camera(ploeg) al weg is. Bovendien als het niet gescript is, hoe lang blijft die cameraploeg dan wachten of Marcel een nachtzoentje komt geven?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij baalt als een stekker en dan maar gewoon de schuld bij de makers legt, omdat hij anders zelf voor joker staat. Maar ondertussen weet hij wel beter.![]()
Denk zelf dat dat welterusten wensen wel gescript is (ook qua timing), maar dat hij dat in boxer doet zal niet zijn afgesproken. Misschien kwam het juist door het feit dat dat nog ff opgenomen 'moest' worden dat het behoorlijk onnatuurlijk overkwam.- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -![]()
Klinkt als Herman Finkers op de planken.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef Naamah het volgende:
![]()
![]()
Ik heb weer gelachen!
Ik heb deze web-serie door dit topic ontdekt en vind het veel leuker dan de reguliere uitzendingen. Wat een stel muppets, op een leuke manierquote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef marcodej het volgende:
Die stemmetjes"Dag mamaaa!" "Meisje! Meisje!"
Chick on a mission![]()
Zo jammer dat ze niet zoveel brieven hebben gekregen. Deze tweeling had het seizoen veel leuker gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef marcodej het volgende:
Die stemmetjes"Dag mamaaa!" "Meisje! Meisje!"
![]()
![]()
bodywarmerBertquote:Op donderdag 27 september 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
![]()
Henrieke valt voor Bert als een baksteen van een muurtjeBodywarmerBert en de Blozende Boerin hebben spoedig mini-Bertjes/Henriekjes rondhollen
![]()
![]()
Zouden ze nou écht zo zijn, of zouden ze het er ook wel een beetje om doen? In het eerste geval zijn ze leuk, maar in het tweede geval nog leuker, dan hebben ze ook gewoon echt mooie humorquote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb deze web-serie door dit topic ontdekt en vind het veel leuker dan de reguliere uitzendingen. Wat een stel muppets, op een leuke manier
"Heb je het kunnen vinden?" blijkt echt een bron van inspiratie, ik zag net nog een column hierover:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/09/27/kunnen-vinden/![]()
Hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef piglet het volgende:
"Heb je het kunnen vinden?" blijkt echt een bron van inspiratie, ik zag net nog een column hierover:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/09/27/kunnen-vinden/
Kan iemand dat filmpje op de boer zoekt vrouw site al zien over de woordenwisseling tussen aad en jeanet?![]()
Ja, ik heb het gezien!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Kan iemand dat filmpje op de boer zoekt vrouw site al zien over de woordenwisseling tussen aad en jeanet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag die preview gister ergens op tv, er lijkt iig wat te gaan gebeuren, maar ik sluit niet aan dat het heel goed in gemonteerd allemaal waardoor het heel wat lijkt maar niks is. Dat zou niet de eerste keer zijn.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik wil in ieder geval vuurwerk zondag! Niet driemaal op rij een voortkabbelende boerenfluitjes-uitzending.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef alors het volgende:
Ik zag die preview gister ergens op tv, er lijkt iig wat te gaan gebeuren, maar ik sluit niet aan dat het heel goed in gemonteerd allemaal waardoor het heel wat lijkt maar niks is. Dat zou niet de eerste keer zijn.
Ik zag dat Aad het bijna te kwAad kreeg toen hij over zijn nichtjes begon. En ik maar denken dat Frank een huilebalk was.![]()
Niet zo goed in taal als ze zelf denkt. De zin "Heb je het een beetje kunnen vinden?" staat voor "Heb je het goed/makkelijk/moeilijk/ietsanders* kunnen vinden?".quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef piglet het volgende:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/09/27/kunnen-vinden/
doorhalen wat niet van toepassing is![]()
Bert is nogal populair, ik vertrouw hem voor geen meterDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Hij is dierenarts, dat is goed volkquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef rubbereend het volgende:
Bert is nogal populair, ik vertrouw hem voor geen meter
Chick on a mission![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hij is dierenarts, dat is goed volk
DeLuna vindt me dik ;(
ik zeg dat het bert wordtideaal hoor zo'n eigen veearts
Henrieke gisteravond nog wel even gesproken, wou (mocht) natuurlijk niets loslaten
nerovetsrethca![]()
Hehe, natuurlijk, waar anders.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
We weten iig al dat 'ie goed kan fistfucken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef slangpie het volgende:
Henrieke gisteravond nog wel even gesproken, wou (mocht) natuurlijk niets loslatenNiet meer actief op Fok!![]()
Benieuwd hoeveel er vertrekken in de uitzending vanavond. Er moeten nog best veel afleveringen komen.
That's all folks!![]()
quote:
Gaan er vanavond al mensen vertrekken dan? Of misschien 2 of 3?Gaat voor de BHFH-award 2005!
ach als Bert het niet doet dan moet ze toch naar de KIquote:Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef slangpie het volgende:
Henrieke gisteravond nog wel even gesproken, wou (mocht) natuurlijk niets loslaten
A mind with a heart of it's own![]()
Ze mogen waarschijnlijk komende tijd niet samen in het openbaar verschijnen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?![]()
Niets over vertellen en niet samen verschijnen en niet op andere manieren laten weten wie de gelukkige is, op straffe van hoge boetes.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze mogen waarschijnlijk komende tijd niet samen in het openbaar verschijnen.
nope. nouja, ik heb haar niet de hele avond in de gaten gehouden, wel steeds mensen om haar heen want ze is beroemd hequote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?
ze is voor mijn gevoel er niet breder op geworden...nerovetsrethca![]()
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef slangpie het volgende:
[..]
nope. nouja, ik heb haar niet de hele avond in de gaten gehouden, wel steeds mensen om haar heen want ze is beroemd he
ze is voor mijn gevoel er niet breder op geworden...![]()
Zou ook wel heel snel zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
neuh, afgevallenquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??
nerovetsrethca![]()
staat ook: niet breder op gewordenquote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja, snap anders gewoon niet waarom ze anders nu ineens breder zou zijn.
nerovetsrethca![]()
Volgens mij bedoelt ze dat ze niet snapt waarom je dat zou benoemen, behalve als je zelf al zat te kijken of ze al zwanger zou zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef slangpie het volgende:
[..]
staat ook: niet breder op geworden
My salvation lies in your love..![]()
Lieve BZV vrinden, hierbij meld ik mij af voor de uitzending van vanavond ivm een verjaardag.
Veel plezier!
know'm sayin?
word? word.![]()
![]()
Rotkind!quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef alors het volgende:
Lieve BZV vrinden, hierbij meld ik mij af voor de uitzending van vanavond ivm een verjaardag.
Veel plezier!
En ik zit hier nog met barstende koppijn door weer en wind te Fok!ken!Ik praat niet meer met jou.
![]()
oh op die manierquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze niet snapt waarom je dat zou benoemen, behalve als je zelf al zat te kijken of ze al zwanger zou zijn
nerovetsrethca![]()
ga binnen zitten?quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Rotkind!
En ik zit hier nog met barstende koppijn door weer en wind te Fok!ken!Ik praat niet meer met jou.
nerovetsrethca![]()
ik denk dat ik dat al weetquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Aad zich deze week weer zal gedragen![]()
![]()
ditquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Aad zich deze week weer zal gedragen
Grote Almachtige Cee, vergeeft gij mij alstublieft, ik kan het niet helpen!quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Rotkind!
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef alors het volgende:
Veel plezier!Jammer, maar veel plezier!
![]()
De dames vallen me dan weer tegen in overall..quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
Beetje magere koeien als ik dat zo zieAls iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Oké, omdat jij het bent. Have fun!quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Grote Almachtige Cee, vergeeft gij mij alstublieft, ik kan het niet helpen!![]()
![]()
Ha, bij een vrouw zit je toch ook niet in één keer aan dr borsten!?
My salvation lies in your love..![]()
waarom nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef BananaPancake het volgende:
Ha, bij een vrouw zit je toch ook niet in één keer aan dr borsten!?![]()
![]()
En je had ook al hoofdpijn..quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat een drukke dessins op de vierkante meter, ik moet echt een aspirientje nu.![]()
Nou het was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat een drukke dessins op de vierkante meter, ik moet echt een aspirientje nu.
Dan krijg je in plaats van een hoef een knietje op een ongemakkelijke plaatsquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat een drukke dessins op de vierkante meter, ik moet echt een aspirientje nu.
Ingeschakeld. Al wat gemist?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Je moet bij vrouwen niet direct aan borsten zitten. Wijze les van Henkquote:Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: