Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
Ik doe ook oinken hoor! Zou alleen niet meer weten wie Tom is
Ooooh! Jaaquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!
Dat er nog mannen bestaan met zulk soort oorbellen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Tom! Meej da roze shirt en da oorbelleke! Die van de schuurfiste!
Derde gok:quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Tweede gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet (als zij nog durft)
Henk & Fiona
Martin & Swaen
Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 't anders flink waaien.
Onk onk.
"Jeannet werkt in de psychiatrie en dat verklaart haar constante, Aad-vermijdende blik van totale doodsangst."quote:
Ben het ook met je eens.quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet (maar die wil niet)
Henk & Fiona
Martin & Swaen
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Swaen. Die vind ik net iets te familiair doen tegen die kinderen. "JE RIJDT ALS EEN BEJAARDE!" tegen die dochter op de pony
.
Ik vond al die opmerkingen een beetje overdrevenquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Rosa_blanca het volgende:
serieus? Ik vond het echt vet awkard.. "heb je je haar net gewassen?" .. huh? Zo zou ik ook doen haha, ik hou echt niet van kids.. Maar ik weet niet of zij dan wel goed past daar? Mss is dan die zwaan beter? Die deed wel heel spontaan.. maar k hou niet echt van de manier waarop zij over die kinderen praat.
Ja dat laatste denk ik ook, plus die camera op je toeter. Vermoedelijk gaan er ook een hoop dames ongemerkt 'heel leuk doen'.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat gewassen haar vond ik ook gek. En er ook meteen aan zitten. Het zullen de zenuwen wel zijn geweest.
Ik ga mee met dit rijtje, alleen twijfel ik over Martin, zou hij echt Swaen kiezen? Op het eerste gezicht misschien wel, maar ik denk dat hij ons nog kan verbazenquote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Henk & Fiona
Martin & Swaen
die is voor mij 90% zeker. makkelijk hoor zo'n dierenarts aan huis.quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Henk & Fiona
Martin & Swaen
Lekker hard aan dat haar trekken, zodat dat kind naar beneden klettert....en dan fluisterend "zorg dat die rijke pa van je voor mij kiest, rotkind....en je haar stinkt" ...om zich dan op het moment dat Martin kijkt liefdevol over het kind te ontfermen en het kind zo voor haar veels te volle lichaam houden als een soort schild dat Martin die kolossale dijen niet ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat gewassen haar vond ik ook gek. En er ook meteen aan zitten. Het zullen de zenuwen wel zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |