quote:
ach als Bert het niet doet dan moet ze toch naar de KIquote:
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef slangpie het volgende:
ik zeg dat het bert wordtideaal hoor zo'n eigen veearts
Henrieke gisteravond nog wel even gesproken, wou (mocht) natuurlijk niets loslaten
Ze mogen waarschijnlijk komende tijd niet samen in het openbaar verschijnen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze mogen waarschijnlijk komende tijd niet samen in het openbaar verschijnen.
nope. nouja, ik heb haar niet de hele avond in de gaten gehouden, wel steeds mensen om haar heen want ze is beroemd hequote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar ze was daar dus niet met een van de 3 en ze stond ook niet wild te zoenen met een wildvreemde andere boer ofzo?
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef slangpie het volgende:
[..]
nope. nouja, ik heb haar niet de hele avond in de gaten gehouden, wel steeds mensen om haar heen want ze is beroemd he
ze is voor mijn gevoel er niet breder op geworden...
Zou ook wel heel snel zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??
neuh, afgevallenquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze nu nog niet zwanger lijkt of??
staat ook: niet breder op gewordenquote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja, snap anders gewoon niet waarom ze anders nu ineens breder zou zijn.
Volgens mij bedoelt ze dat ze niet snapt waarom je dat zou benoemen, behalve als je zelf al zat te kijken of ze al zwanger zou zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef slangpie het volgende:
[..]
staat ook: niet breder op geworden
Rotkind!quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef alors het volgende:
Lieve BZV vrinden, hierbij meld ik mij af voor de uitzending van vanavond ivm een verjaardag.
Veel plezier!
oh op die manierquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze niet snapt waarom je dat zou benoemen, behalve als je zelf al zat te kijken of ze al zwanger zou zijn
ga binnen zitten?quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Rotkind!
En ik zit hier nog met barstende koppijn door weer en wind te Fok!ken!Ik praat niet meer met jou.
ik denk dat ik dat al weetquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Aad zich deze week weer zal gedragen
ditquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Aad zich deze week weer zal gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |