Die is van april 2011. Ervan uitgaande dat ze het al die tijd 'leuk' hebben gehad, zou het zou het zou het? En dan is de vraag:quote:Op woensdag 26 september 2012 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)emarie-verliefd.html
Het is dat ik nu m'n pyjama zit, anders was ik er even langs gegaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik liep net langs de bladen bij de supermarkt en zag een kop met "Boerin Annemarie zwanger" of "moeder Annemarie", iemand al gebladerd?
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is van april 2011. Ervan uitgaande dat ze het al die tijd 'leuk' hebben gehad, zou het zou het zou het? En dan is de vraag:
Roze of blauwe muisjes?
quote:Annemarie uit Boer Zoekt Vrouw zwanger
Annemarie uit het vorige seizoen van Boer Zoekt Vrouw is zwanger, zo is bevestigd aan RTL Boulevard.
Annemarie ging in 2011 op zoek naar de liefde via het KRO-programma. Dat avontuur leidde niet meteen tot een relatie, maar kort na de opnames vond Annemarie dan toch haar droomvent. Wie dat is, weet Annemarie goed geheim te houden. Sinds haar deelname aan Boer Zoekt Vrouw wil ze namelijk niets meer met het programma te maken te hebben.
De kaasmaker zou al half december uitgerekend zijn. Annemarie was de tweede boerin ooit die door het KRO-programma werd gevolgd.
Nou ja, zo ziet ze er ook gewoon uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef mootie het volgende:
Ze stond uitzonderlijk onflatteus op de voorpagina, ik dacht dat het een mannelijke schaatser oid was.
Mijn God wat een eikel die Adriaanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)inbiken/default.aspx
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Die bedoel ik ja! Ik kwam maar niet op hun namenquote:Op woensdag 26 september 2012 01:57 schreef Smikke het volgende:
Swaen doet me sterk denken aan Astrid van boer Wim 2 seizoenen terug. Ook zo'n iets te kordate vrouw die de boel wel eens even zal regelen daar. (Zo'n tuutuutuutuut Truus de Mier.) Dan kun je tien keer een manege hebben, maar je gaat niet de eerste dag langs de kant van de bak roepen dat de dochter van de gastheer rijdt als een bejaarde. Dan voel je één en ander niet haarfijn aan.
Na deze lompe binnenkomer kan ze de komende week eigenlijk alleen nog maar meevallen. Vooralsnog ....*rillll*
frans zanderinkquote:Op woensdag 26 september 2012 01:42 schreef Smikke het volgende:
[..]
En die knakker van een Frans uut Twente die vond dat zijn loge ´een paar mooie palen onder de pisbak´ had.
Annemarie uit BZV in verwachtingquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef takkfyrir het volgende:
De zwangerschap is bevestigd aan RTL Boulevard:
[..]
hjaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef June. het volgende:
Zo, zij laat er ook geen gras kaas over groeien dan. Maar wel leuk, het is d'r gegund.
Ja idd, hork. Ze had toen gewoon voor Johannes moeten gaan, dat is best een chille gast irl heb ik gehoord, had ze iig nog een leuke citytrip gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mijn God wat een eikel die Adriaan
Ze had voor Harry moeten gaan, maar blijkbaar is het toch nog goedgekomenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, hork. Ze had toen gewoon voor Johannes moeten gaan, dat is best een chille gast irl heb ik gehoord, had ze iig nog een leuke citytrip gehad.
Dit was awkward.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Wacht maar af, Henrieke heeft binnen 1 į 2 jaar baby's van Bertquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat jullie Bert allemaal zo aanprijzen!
Ik vind het geen slechte vent hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie daar zo een twee drie de vonken nog niet afspatten.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De reactie van Johannes op de zwangerschap van Annemarie: "Hja"
Oh wat erg was dit! Ik was echt vergeten hoe verschrikkelijk ongemakkelijk dit was, m'n tenen staan er nog krom van! Huuuuuuu!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Leuk voor Annemarie... dat ze zwanger is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef mootie het volgende:
Net even snel gebladerd in de AH.
10 dec uitgerekend, ze kent hem 1,5 jaar, hij komt uit Gelderland en is ook into kaas.
Ze stond uitzonderlijk onflatteus op de voorpagina, ik dacht dat het een mannelijke schaatser oid was.![]()
En ze had erg geleden onder de commentaren die ze nav BZV had gekregen, autist, lesbisch etc.
Ik stond echt heel vlug te scannen, met 2 broden in mijn handen. En ze is er zelfs voor naar een psycholoog geweest als ik het goed begreep.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk voor Annemarie... dat ze zwanger is.
Dat ze zo geleden heeft onder de commentaren is minder
Ah gos, das echt vervelend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stond echt heel vlug te scannen, met 2 broden in mijn handen. En ze is er zelfs voor naar een psycholoog geweest als ik het goed begreep.
Lekker opgefokt: de tweede boerin ooit. Zijn we nu niet bezig met al helemaal het zesde seizoen?quote:Annemarie was de tweede boerin ooit die door het KRO-programma werd gevolgd.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik geloof niet eens dat ze zo beroerd is neergezet door het programma, maar wel dat bepaalde zaken op sommige fora wat uitvergroot werden.... hjjjaaa
dat zullen flinke koters worden!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wacht maar af, Henrieke heeft binnen 1 į 2 jaar baby's van Bert
Oh god, ook al ken ik het fragment ik kan niet verder kijken dan "Hallo?" "Hoi...." "Was wel gezellig toch?"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaha.
En deze natuurlijk
Maar hier hoeft ze zich niet voor te schamen. Die gast doet echt belachelijk asociaal en moet zich schamen. Als je het niet ziet zitten zeg je dat in een normaal gesprek met haar, niet op deze manier.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oh god, ook al ken ik het fragment ik kan niet verder kijken dan "Hallo?" "Hoi...." "Was wel gezellig toch?"
Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk als ik het zie
Ik schaam me ook voor zijn gedrag en de zeer ongemakkelijke situatie die er uit voorkomt natuurlijk. Allicht dat zij er niks aan kan doen dat die gast op zo'n uitermate botte manier reageert.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar hier hoeft ze zich niet voor te schamen. Die gast doet echt belachelijk asociaal en moet zich schamen. Als je het niet ziet zitten zeg je dat in een normaal gesprek met haar, niet op deze manier.
Echt?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:02 schreef Teslynd het volgende:
Marcel.
Ze willen niets meer met BZV te maken hebben, dus ook geen leuke terugkomdagen.
Ik denk meer omdat hij zich zo door ksenia in de zeil heeft laten nemen dan door god hij neergezet is.quote:
Ik moest wel net meteen denken aan dat momentje poserend in boxerquote:Op donderdag 27 september 2012 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat hij zich zo door ksenia in de zeil heeft laten nemen dan door god hij neergezet is.
Die glibberigheid kun je er niet overheen monteren.
Ik denk dat je uiteindelijk ook in het moment zit, ineens was hij de man met meerdere vrouwen, maakt een grapje en staat er niet bij stil dat ook dįt uitgezonden wordt...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen... Hij weet toch dat daar een camera is?!
Dat je daar niet bij stilstaat kan ik nog begrijpen, dat je het vervolgens gaat kwalijk nemen dat het uitgezonden is vind ik wel heel naļef.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je uiteindelijk ook in het moment zit, ineens was hij de man met meerdere vrouwen, maakt een grapje en staat er niet bij stil dat ook dįt uitgezonden wordt...
Ik denk dat hij baalt als een stekker en dan maar gewoon de schuld bij de makers legt, omdat hij anders zelf voor joker staat. Maar ondertussen weet hij wel beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je daar niet bij stilstaat kan ik nog begrijpen, dat je het vervolgens gaat kwalijk nemen dat het uitgezonden is vind ik wel heel naļef.
Of zou hij gedacht hebben dat de KRO te preuts is om zulke beelden uit te zenden?
Geen idee wat ze uitleggen, maar er zijn al een stuk of wat seizoenen geweest, dus je kunt je zowel qua "hoever gaan ze met uitzenden" als qua "hoe reageert men in de media en op internet" voorbereiden.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij baalt als een stekker en dan maar gewoon de schuld bij de makers legt, omdat hij anders zelf voor joker staat. Maar ondertussen weet hij wel beter.![]()
Al vraag ik me af wat ze van te voren vertellen over het filmen, wordt er besproken of/wat er geknipt wordt, of laten ze de deelnemers zo spontaan 'de wei in'
Ja daar heb je idd gelijk in, wat dat betreft moet je het wel weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee wat ze uitleggen, maar er zijn al een stuk of wat seizoenen geweest, dus je kunt je zowel qua "hoever gaan ze met uitzenden" als qua "hoe reageert men in de media en op internet" voorbereiden.
Als je ervoor kiest om dat niet te doen en maar te zien wat er over je heen komt, dan kan het zijn dat dat onverwachts een gierkar blijkt te zijn.
Ik vraag me af in hoeverre de kandidaten dingen teruglezen op het internet. Als een Anita de dingen terug zou lezen die ik over haar had geschreven, dan zou ze niet vrolijk worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Naamah het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het over dat ene shot in boxer gaat, zo erg was dat nou toch ook weer niet? Ja, misschien omdat wij er in het topic veel meer van maakten dan het was, maar het viel allemaal wel mee, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |