Ga je op zoek naar een maagd? Dat moet nu te doen zijn met alles wat je hebt geleerd vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Gym heb ik al geprobeerd, maar kreunende gorilla's en juice heads zijn niet echt mijn typequote:Op zondag 23 september 2012 22:29 schreef DeRakker. het volgende:
Gym, technische opleidingen/banen enz.
Ik had t meer tegen je voorgangerquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Er wordt bij geen andere vereniging zoveel afgeneukt.
niks mis mee.quote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik had t meer tegen je voorganger![]()
Nou ja ik denk niet dat ze mij bij de scouting echt serieus gaan nemen aangezien ik echt zo'n ijdel poppetje ben.
Dat sowieso, maar het is nu helaas niet anders totdat ik ga verhuizenquote:Op zondag 23 september 2012 22:38 schreef Moogwai10 het volgende:
Waarschijnlijk ga je uit op de verkeerde plaatsen ...
Nou ik zat meer te denken aan ijshockey maar ik ben vrij klein en zo en dus ik weet niet of die kerels mij zouden sparenquote:Op zondag 23 september 2012 22:38 schreef wuuht het volgende:
Vechtsport, alleen in elke groep zit wel zo,n stomme bange nerd maar de rest is gewoon aardig
Volgens mij is man en vrouw gewoon gescheiden.quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik zat meer te denken aan ijshockey maar ik ben vrij klein en zo en dus ik weet niet of die kerels mij zouden sparen
Jaa dan heb ik daar niks aan :pquote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij is man en vrouw gewoon gescheiden.
In arnhem heb je 2 leuke 21+ kroegen, daar komen altijd wel de mensen waar jij naar op zoek bent (denk ik)quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is nu helaas niet anders totdat ik ga verhuizen![]()
Heb jij leuke adresjes dan?
Hahaha! Jaa ik heb ook heel graag naar een tu gewild maar helaasch was ik niet zo goed in de beta vakken heb daar echt spijt vanquote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Gewoon informatica gaan studeren. Alleen maar jongens, dus vrijwel iedereen staart je aan als je voorbij komt
Thnx! Arnhem is wel ver, maar hoe heten zequote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
In arnhem heb je 2 leuke 21+ kroegen, daar komen altijd wel de mensen waar jij naar op zoek bent (denk ik)
Bij de UT heb je ook een paar alfastudies in een omgeving met zwaar mannenoverschotquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahaha! Jaa ik heb ook heel graag naar een tu gewild maar helaasch was ik niet zo goed in de beta vakken heb daar echt spijt van
Sommige nóg gewilder dan anderequote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon via FOK!
Zijn genoeg vrijgezellen hier.
Universiteit Twente bedoel je? Jaaa weet je wat t is, ik ben eigenlijk net afgestudeerd van de universiteit, dus nu ben ik of op zoek naar een extra stage of een baanquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de UT heb je ook een paar alfastudies in een omgeving met zwaar mannenoverschot
Dan ga je toch op de tribune zitten? Dan zien ze je ook wel.quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik zat meer te denken aan ijshockey maar ik ben vrij klein en zo en dus ik weet niet of die kerels mij zouden sparen
Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.quote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Universiteit Twente bedoel je? Jaaa weet je wat t is, ik ben eigenlijk net afgestudeerd van de universiteit, dus nu ben ik of op zoek naar een extra stage of een baan
Dan krijg je een verstokte gamer als vriend... eentje die er niet meer weg te slaan is...quote:Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Sowieso is Arnhem wel een leuke uitgaansplek.quote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Thnx! Arnhem is wel ver, maar hoe heten ze
Erger dan iemand die 2 uur per dag aan voetbal kijken besteed en het halve weekend traint is zeker ?quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan krijg je een verstokte gamer als vriend... eentje die er niet meer weg te slaan is...
Moet ik even weten waar je ongeveer woont ...:s)quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is nu helaas niet anders totdat ik ga verhuizen![]()
Heb jij leuke adresjes dan?
AAAAND WE HAVE A CONTENDER!!!quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef He-man- het volgende:
Ts waar woon je, ik wil wel met je daten.
Mooi gezegd en thanx voor de tipquote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb wel 1 advies voor je, ga niet zo hard op zoek dan komt het vanzelf.
Ik heb zo'n oud-collega die met haar 28 jaar en een klein kind werd gedumpt en achter ieder bosje een man zocht, elke klant probeerde ze te versieren, iedere datingsite zat ze, maar de mannen die zij wilde wilden haar niet omdat ze een kind had en de mannen die haar wilden waren allemaal perverse, kansloze types.
Beter wacht je gewoon af. Je bent 26, geen 36... Genoeg jonge jongens in de markt voor een 26 jarige. Ga eens op reis ofzo.
Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Mooi gezegd en thanx voor de tip
Maar wat bedoel je precies met "niet hard op zoek gaan"? Als je niks doet dan gebeurt er toch ook niks? Hij gaat niet zomaar aanbellen neem ik aan![]()
Ik heb zo lang een relatie gehad dat ik lange tijd uit de dating scene ben geweest.....
Vriendschap dat uitgegroeid was tot meer, niet iets onverwachts of zoquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?
Ik neem aan dat TS op volwassenen valt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Er wordt bij geen andere vereniging zoveel afgeneukt.
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single benquote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Craptacular het volgende:
Leer even alleen te zijn. Heb je veel meer aan dan gelijk een kerel te zoeken. Ga wat van de wereld zien.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single ben
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahah ik vind mezelf oud
Sommigen van mijn leeftijd en jonger zijn al verloofd
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 00:13 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?
ahh okok, zal niet echt meevallen denk ik, ik zal je wel een pmetje doen als ik iemand heb gevondenquote:
Nee dat kan nietquote:Op maandag 24 september 2012 00:36 schreef LovingMe het volgende:
het klinkt misschien heel raar maar ik zat eraan te denken om via linkedin mensen te ontmoeten, goed/slecht idee?
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?quote:
Ja maar mijn linkedinaccount is alles behalve leeg hoorquote:Op maandag 24 september 2012 00:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?
Jaaa maar dat vind ik altijd zo moeilijk in te schatten, de ene keer doe je te weinig en de andere keer doe je te veel...quote:Op maandag 24 september 2012 00:51 schreef Zneeser het volgende:
Ben je dan niet bang dat het te geforceerd over komt?
Daar jaag je mensen(mannen) mogelijk ook mee weg. Ooooh, daar heb je weer zo'n hopeloos gevalDaaaag
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...quote:Op maandag 24 september 2012 00:55 schreef P8 het volgende:
Maar iets zint me niet echt aan dit topic. Je relatie is net uit, je moet verder met je leven, en dat betekent dat je meteen een nieuwe relatie nodig hebt?
Forceren? Lijkt me niet echt van toepassing op wat TS van plan is (leuke dingen gaan doen).quote:Op maandag 24 september 2012 00:59 schreef Zneeser het volgende:
Gewoon afwachten en niet te veel op zoek gaan.
Als je echt op zoek gaat wordt het geforceerd en forceren is nooit goed. Als jij de vent van je leven wilt ontmoeten zul je daar voor moeten wachten, wachten en nog eens wachten.
Forceren leid trouwens ook vaak tot relaties die verkeerd aflopen.:P
Verder zou ik het niet weten eigenlijk. Maar ik denk te weten dat forceren niet werkt
.
Dus je wilt zaad, zodat je kinderen eruit kan poepen?quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...
Uhuh, om die ene vent tegen te komenquote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Forceren? Lijkt me niet echt van toepassing op wat TS van plan is (leuke dingen gaan doen).
Ja, het is wel kansloos en desperate, zeker voor een vrouw, maar forceren associëer ik meer met als je met iemand een relatie begint omdat je niet alleen durft te zijn (wat heel veel vrouwen doen), je aan de eerste de beste die er voor open staat vastplakken (en er dan later achterkomen dat je dat niet had moeten doen).quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Uhuh, om die ene vent tegen te komen
Daar lijkt het wel op ja. Het mooie is dat die altijd uitkomen bij de meest kansloze mannen, omdat de rest ze niet wil.quote:Op maandag 24 september 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
Zo'n typisch lijstjeswijf. Zelf totaal niet begeerlijk maar wel een ellenlange lijst met eisen.
Ik ben bang dat dat toch het eindresultaat gaat worden bij de TS. Ze is namelijk al 26 dus ze zal op moeten schietenquote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is wel kansloos en desperate, zeker voor een vrouw, maar forceren associëer ik meer met als je met iemand een relatie begint omdat je niet alleen durft te zijn (wat heel veel vrouwen doen), je aan de eerste de beste die er voor open staat vastplakken (en er dan later achterkomen dat je dat niet had moeten doen).
Nee ik wil ook geen kinderen daar hou ik ook niet van.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus je wilt zaad, zodat je kinderen eruit kan poepen?
Oh ze wil ook geen kinderen jongens.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee ik wil ook geen kinderen daar hou ik ook niet van.
Maar ik wil gewoon weer in contact komen met leuke mannen en eventueel weer een leuke nieuwe serieuze relatie want ik ga weer bijna richting de 30.
Je zal maar zo naar het leven kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon weer in contact komen met leuke mannen en eventueel weer een leuke nieuwe serieuze relatie want ik ga weer bijna richting de 30.
Je relatie is net uit, je wilt een relatie omdat je jezelf al oud vindt (:')), hebt een shitload aan eisen, maar je wilt geen kinderen?quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik ben 27, en ik voel me 15 nu ik dit zure mens mee maakt.quote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zal maar zo naar het leven kijken.![]()
Ik ben ook 26 en ik voel me wel eens een oude man maar als ik dit soort dingen lees voel ik me weer heel jong.
Dat is toch juist ideaal, als ze dan per ongeluk zwanger wordt laat ze het tenminste weghalen zonder gezeik. Ik had een scharrel die een keer zei dat ze best wel kinderen zou willen binnen een paar jaar, werd helemaal paranoid, of ze de pil wel op tijd nam enzo.quote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh ze wil ook geen kinderen jongens.
Ik begin een beeld te krijgen bij waarom je relatie uit is, je bent gewoon een zure kut.
Hahaha, zuurrrrr.quote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is toch juist ideaal, als ze dan per ongeluk zwanger wordt laat ze het tenminste weghalen zonder gezeik. Ik had een scharrel die een keer zei dat ze best wel kinderen zou willen binnen een paar jaar, werd helemaal paranoid, of ze de pil wel op tijd nam enzo.![]()
Je grammatica is ook opeens als die van een 15-jarigequote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben 27, en ik voel me 15 nu ik dit zure mens mee maakt.
Jij moet je bek houden.quote:Op maandag 24 september 2012 01:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Je grammatica is ook opeens als die van een 15-jarige
quote:Op maandag 24 september 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
Zo'n typisch lijstjeswijf. Zelf totaal niet begeerlijk maar wel een ellenlange lijst met eisen.
Wat een hartelijke reactie weer...quote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
[..]
Wat een hartelijke reactie weer...
Leg eens uit wat een "lijstjeswijf" volgens jou inhoudt?
En om even terug te komen op de "eisen"
De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie![]()
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
Pardon?quote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimenquote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.
Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie![]()
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
[..]
Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelenquote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimen
Lovingme, meet Hidefinition.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimen
hahaha, als ze geen gelijk had, had ik niet gereageerd.quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelen
nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies?quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.
Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Roovers het volgende:
[..]
In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.
Het heeft volgens mij geen zin om heel geforceerd nieuwe hobby's op te gaan pakken als deze niet aansluiten bij je eigen smaak. Wat vind jijzelf leuk?
Ik snap de leringen die jij uit zo'n korte periode hebt kunnen trekken niet.quote:Op maandag 24 september 2012 01:23 schreef LovingMe het volgende:
[..]
nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies?
Dan zoek je eerst wat nieuwe (stap)vriendinnen die wel te porren zijn voor stappen in andere steden. Met stelletjes op stap is sowieso vaak geen reet aan.quote:Op maandag 24 september 2012 01:27 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...
Omdat vriendinnen ook allemaal bezet zijn of andere dingen aan hun hoofd hebben, gaan we ook niet ff in andere steden op stap...wat ik overigens misschien wél leuk zou vinden.
Aan de andere kant, diverse Fok!kers hebben hier hun man/vrouw leren kennen (waaronder ikzelf). Dus het kán wel. Je moet alleen wel leren filterenquote:
Niet alle LARPers zijn social outcasts hoor, ik ken een hele sociale.quote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
Als je eierstokken op hol slaan, laat dan maar.quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je klinkt 'oud' ook al ben je pas 26.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
Ligt eraan.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
Klopt wel.quote:Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
Via internet zoals iedereen tegenwoordig doet. Gewoon op straat een leuk iemand aanspreken wordt tegenwoordig toch niet meer gedaan.
Zo komt het misschien over, maar IRL zeggen mensen vaak dat ik maar eens volwassen moet worden en me niet eeuwig als een 16 jarige moet gedragen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Je klinkt 'oud' ook al ben je pas 26.
Ga gewoon lekker stappen. Dat zij dat af en toe doen, hoeft niet te betekenen dat jij je ook zo moet gedragen. Daarnaast zullen ze het ook wel wat overdrijven.
Die tijd heb je al gehad. Je bent geen student meer.quote:Op maandag 24 september 2012 12:04 schreef LovingMe het volgende:
Maar ik heb nu gewoon zo'n periode dat ik me niet meer zo speels en wild op stap wil gaan, die tijd heb ik al gehad...
Misschien komt dat ook wel doordat ik pas afgestudeerd ben en geen student meer ben...
Je hebt wel gelijk....quote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Die tijd heb je al gehad. Je bent geen student meer.
Je bent niet al te zeker van je zaak he? Je vindt iets leuk of niet. Staat los van je leeftijd en je maatschappelijke status.
Ga jezelf nou niet in zo'n keurslijf rammen, want deze tijd komt nooit meer terug. Wanneer je spijt hebt is het te laat en kun je alleen nog maar treuren om wat gekund had.
Just saying.
Dat is dus aan jouquote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk....
Maar door de mensen om me heen en de manier waarop die hun leven (zelfs vanaf hun 23e) hebben ingericht, krijg ik gewoon het idee dat alles een bepaalde leeftijd heeft en volgens planning moet lopen...ook de opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg doen bij mij alarmbellen rinkelen. Heel vervelend als je daar vatbaar voor bent. Gewoon laten gaan dan maar?
Schattig.quote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk....
Maar door de mensen om me heen en de manier waarop die hun leven (zelfs vanaf hun 23e) hebben ingericht, krijg ik gewoon het idee dat alles een bepaalde leeftijd heeft en volgens planning moet lopen...ook de opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg doen bij mij alarmbellen rinkelen. Heel vervelend als je daar vatbaar voor bent. Gewoon laten gaan dan maar?
En mensen vinden mij 'quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single ben
Je moet je volwassen gedragen?quote:Op maandag 24 september 2012 12:04 schreef LovingMe het volgende:
[..]
IRL zeggen mensen vaak dat ik maar eens volwassen moet worden en me niet eeuwig als een 16 jarige moet gedragen.
Misschien komt dat ook wel doordat ik pas afgestudeerd ben en geen student meer ben...en het idee krijg dat ik volwassen ben/moet worden
echt hequote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Lange tenen zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt he![]()
In de gym komen alleen maar juice heads...![]()
Beter gaat ze gewoon op zoek naar vrouwen.
Je gaat naar 16+ feestjes?quote:Op maandag 24 september 2012 01:16 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Pardon?![]()
![]()
![]()
Hoezo niet volgens jou?
Mensen die hard op zoek zijn stralen een zekere wanhoop uit en dat is niet aantrekkelijk. Al moet ik zeggen dat vrouwen daar beter mee wegkomen dan mannen. Maar als iemand jou wil versieren, moet het wel als een verovering voelen en niet zo van 'ze diende zich toch aan en was nogal makkelijk', zonder direct de seksuele context te bedoelen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Mooi gezegd en thanx voor de tip
Maar wat bedoel je precies met "niet hard op zoek gaan"? Als je niks doet dan gebeurt er toch ook niks? Hij gaat niet zomaar aanbellen neem ik aan![]()
Ik heb zo lang een relatie gehad dat ik lange tijd uit de dating scene ben geweest.....
Dat is zoiets als zeggen dat niet alle pedofielen met kinderen neuken.quote:Op maandag 24 september 2012 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alle LARPers zijn social outcasts hoor, ik ken een hele sociale.
wanhoop is niet aantrekkelijk. en als vrouw topics op fok! als deze openen ook niet.quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahah ik vind mezelf oud
Sommigen van mijn leeftijd en jonger zijn al verloofd
En je aantrekkelijkheid in de ogen van FOK! users... Dat is het hoogst haalbarequote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wanhoop is niet aantrekkelijk. en als vrouw topics op fok! als deze openen ook niet.
niet echt. maar het is natuurlijk wel een soort indicatie voor wat iemand bezighoudt etc.quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En je aantrekkelijkheid in de ogen van FOK! users... Dat is het hoogst haalbare
I dunno.quote:Op maandag 24 september 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
niet echt. maar het is natuurlijk wel een soort indicatie voor wat iemand bezighoudt etc.
wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening.quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
I dunno.
Mensen worden al snel verkeerd begrepen en eigen interpretaties al snel enorm uitvergroot.
Mjah, wellicht weet TS nog niet zo goed wat ze wil en denkt ze nu deze kant op te willen. Soort pavlov reactie om naar het bekende terug te keren ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening.
alleen kunnen zijn vind ik een aantrekkelijke eigenschap en ik begrijp mensen die na een jarenlange relatie meteen (als in enkele weken/maanden) weer in iets anders stappen echt niet. dat kan mi nooit helemaal 100% oprecht zijn, zullen het velen mee oneens zijn maar ik zie dat zo. overigens zeg ik niet dat dat ook voor ts geldt, ik vond haar toon gewoon opvallen. that's it.quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mjah, wellicht weet TS nog niet zo goed wat ze wil en denkt ze nu deze kant op te willen. Soort pavlov reactie om naar het bekende terug te keren ofzo.
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is neequote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen kunnen zijn vind ik een aantrekkelijke eigenschap en ik begrijp mensen die na een jarenlange relatie meteen weer in iets anders stappen echt niet. dat kan mi nooit helemaal 100% oprecht zijn, zullen het velen mee oneens zijn maar ik zie dat zo. overigens zeg ik niet dat dat ook voor ts geldt, ik vond haar toon gewoon opvallen. that's it.
veel succes!quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is nee
Ik snap je punt, vind de beschikbare info alleen te summier om er echt een oordeel over te vellen. En ik ben natuurlijk een desperate motherfucker die hoopt op deze manier te scoren bij TS, maar niet verder vertellen
Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is?quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening.
actief zijn op verschillende datingsites, heel veel daten, dit soort topics, op stap gaan met het doel iemand te versieren, idem voor sportclubs en verenigingen, dat soort dingen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is?
Mij een PM/DM sturenquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
ik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten.
Ik dacht altijd dat jij een postorderbruidegom wasquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).
Ik neem aan dat we het dan over mannen van niveau hebben?quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Doum het volgende:
Je kunt ook op vrijdagavond rond 22.00 uur naar de sportschool gaan, geen kroegtijgers, mannen met een dayjob, veelal singles (want welke vrouw wil er nou alleen zitten op vrijdagavond) en helemaal geen enkele competitie aanwezig (hengstenbal), en het is ook nog goed voor je lijf.
Geen dank, stuur maar een kaartje voor je bruiloft!
voor een hoe dan ook onvergetelijke avondquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef hlmllp het volgende:
genoeg singles op fok
waag een kansje!
Wat voor hobby's/activiteiten lijken je leuk? Of wat voor hobby's heb je al?quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Inderdaad... nog geen 1 op 10 is vrouw. Wacht, dat moet ik, gezien het onderwerp van dit topic, anders zeggen: 9 van de 10 is man.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef machtpen het volgende:
Open een room op http://www.solomio.nl/ .
Inderdaad. Gewoon een keer tieten posten en klaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had intussen al 50 dates hier kunnen regelen.![]()
Hartstikke mooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn![]()
Ik schatte m rond 24...bleek hij 20/21 te zijn (2e jaar van uni)
Wat maakt dat uit dan? Je zit er wel echt mee dat je 26 bent he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn![]()
En je fotoboek bevat geen fotoquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef psymeuk het volgende:
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.
Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.
gewoon een tip
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;
-wo opleiding want dat heb ik ook
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig.als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.
[..]
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
1) Ik ben een IT jongen. Dat moet genoeg zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p
Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Hihi nee ik bedoelde meer als een gentleman duur vast houden en zo :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Zoek niet verder, je hebt me gevonden. Ik ben je ideale man want blablabla, bladiebla, bla bla.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig.als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Ze wil ze ook ontmoeten he, dus mannen die met enige regelmaat buiten komen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon via FOK!
Zijn genoeg vrijgezellen hier.
Iets minder wijntjes atten als je op FOK! komt pochen met je WO achtergrondquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Check, check double check, maar wat heb jij te bieden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
quote:Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.
leeftijd zit in je hoofd hoor..quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dunquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau.
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen.
Wel aan mannen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zoek gewoon een toffe nerd-hobby, nooit gebrek aan jongens in je omgeving.
QFTquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun.
tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
Houdt uw mond, wandelende SOA.quote:
is TS dan beauty of geek?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef SeLang het volgende:
Ze hebben nu op ITV2 een leuk spelprogramma: "The beauty and the geek". Moeten een nerd en een babe samen een team vormen en allerlei opdrachten doen. Bijvoorbeeld de girls moeten een PC aansluiten of kaartlezen en de nerds moeten kleren kopen, een kamer decoreren en meisjes uitnodigen voor een feestje. Ik lach me echt kapot af en toe.
we kunnen je niet zomaar een hobby opdringen toch ;P?quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
ts is arrogant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau.
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen.
Nou sorry hoor, maar de tijd dat Arnhem nog een beetje gezellig was, is echt voorbij. Mag je mij vertellen waar het leuk is!quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Sowieso is Arnhem wel een leuke uitgaansplek.
Plaatjes zeggen meer: http://m.quickmeme.com/Overly-Attached-Girlfriend/quote:Op maandag 24 september 2012 01:21 schreef LovingMe het volgende:
Ff een vraag he
MAar wat verstaan jullie dan onder "desperate vrouwen"? En hoezo denken jullie dat een desperate vrouw altijd bij een kansloos persoon eindigt?
Ik vind zelf als dertigjarige Nijmegen ook niet zoveel te bieden heeft. De Lux heeft op de laatste zaterdag van de maand wel leuke feest. Maar verder is alleen bruine kroegen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar de tijd dat Arnhem nog een beetje gezellig was, is echt voorbij. Mag je mij vertellen waar het leuk is!
Verleden week nog even in de schoof... Dat gaat nog, als je van jolige 40-ers gehouden. Ik, als dertigjarige ga liever naar Nijmegen, hangt een wat minder stoere, meer studentikoze sfeer
We hebben het gewoon bijzonder slecht in GEquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vind zelf als dertigjarige Nijmegen ook niet zoveel te bieden heeft. De Lux heeft op de laatste zaterdag van de maand wel leuke feest. Maar verder is alleen bruine kroegen naar mijn mening.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef Sosa het volgende:
[..]
We hebben het gewoon bijzonder slecht in GE
Ik ga nog wel eens naar Luxor, daar komen nog wel leuke bands/optredens, maar daar komt gewoon geen hond! Niet te geloven..
Nee, iedereen zuipt zich liever naar de klote in een skihut. Maar ach, de wat normale cafeetjes zoals babo of Florian zijn nog wel oke soms. Bij gebrek aan beter
wauw de frustratiequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
TS is golddigger.
TS kan zichzelf niet vermaken..
TS is een inspiratieloos wijf...
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
TS is golddigger.
TS kan zichzelf niet vermaken..
TS is een inspiratieloos wijf...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb nergens last van...
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomtquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Out-of-the-box deze.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomt.
Meid 30 is het nieuwe 20. Ga wat dingen doen die je zelf leuk vindt, niet wat mannen leuk vinden. Dan komt die geschikte vent vanzelf wel.quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval de juiste interesses http://forum.fok.nl/user/history/378536quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.
Ligt aan wat je precies zoekt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef agentstarling het volgende:
welke website is een beetje prima tussen de 25-30?
Zou die shit echt werken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hier op fok vind je vast ook wel aardige mannen.. ja ik weet het, maar het is mogelijk.
Kwestie van goh die lijkt me wel aardig en dan begin je gewoon een keer met een pm te sturen.
Mwah waarom niet?quote:
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah waarom niet?
Tegenwoordig ontmoet 60% elkaar voor t eerst online en logisch ook wel met internet etc.
Maar ja ik weet het verder ook niet.
Buitenshuis is het ook niet echt geweldig meer of je moet toevallig leuke club etc kennen.
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?
Flabbergastend eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.
Maar dat was van een onderzoek paar jaar geleden.
Dus hoe het nu zit, ik weet het ook niet.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
e-matchingquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
Wat is dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |