abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117180487
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimen
pi_117180499
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:

De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie :')
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.
Extremistisch gematigd.
pi_117180505
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:

[..]

[..]

De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie :')
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.

Het heeft volgens mij geen zin om heel geforceerd nieuwe hobby's op te gaan pakken als deze niet aansluiten bij je eigen smaak. Wat vind jijzelf leuk?
pi_117180509
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:

[..]

Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelen :')
Extremistisch gematigd.
pi_117180522
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:

[..]

Lovingme, meet Hidefinition.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_117180540
Ff een vraag he

MAar wat verstaan jullie dan onder "desperate vrouwen"? En hoezo denken jullie dat een desperate vrouw altijd bij een kansloos persoon eindigt?
pi_117180548
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef P8 het volgende:

[..]

Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelen :')
hahaha, als ze geen gelijk had, had ik niet gereageerd.
pi_117180557
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef P8 het volgende:

[..]

Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.
nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies? :?
pi_117180590
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Roovers het volgende:

[..]

In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.

Het heeft volgens mij geen zin om heel geforceerd nieuwe hobby's op te gaan pakken als deze niet aansluiten bij je eigen smaak. Wat vind jijzelf leuk?
Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...
Omdat vriendinnen ook allemaal bezet zijn of andere dingen aan hun hoofd hebben, gaan we ook niet ff in andere steden op stap...wat ik overigens misschien wél leuk zou vinden.
pi_117180664
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:23 schreef LovingMe het volgende:

[..]

nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies? :?
Ik snap de leringen die jij uit zo'n korte periode hebt kunnen trekken niet.

Volgens mij komt jouw probleem op het volgende neer: Je ex heeft het uitgemaakt, jij begint eenzaam te worden, je wilt eigenlijk een nieuwe kerel (en snel) zodat je hem kunt vergeten, maar niemand die je tegenkomt is goed genoeg.
Extremistisch gematigd.
  maandag 24 september 2012 @ 02:10:03 #111
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_117180864
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:27 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...
Omdat vriendinnen ook allemaal bezet zijn of andere dingen aan hun hoofd hebben, gaan we ook niet ff in andere steden op stap...wat ik overigens misschien wél leuk zou vinden.
Dan zoek je eerst wat nieuwe (stap)vriendinnen die wel te porren zijn voor stappen in andere steden. Met stelletjes op stap is sowieso vaak geen reet aan.

In wat voor stad woon je dan, dat er geen fatsoenlijke kroegen te vinden zijn? Klinkt meer als een dorpzoals jij het beschrijft.

Verder zul je je inderdaad relaxter moeten opstellen, met dat gehaaste en onzekere jaag je alleen maar mannen weg.
pi_117181880
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Dat had ik al door ja ;)
Aan de andere kant, diverse Fok!kers hebben hier hun man/vrouw leren kennen (waaronder ikzelf). Dus het kán wel. Je moet alleen wel leren filteren :+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_117182508
Maak wat leuke foto's van jezelf, profiel op dating site aanmaken.. en dan stromen de reacties binnen. Simpelweg omdat op zo'n site de verhouding man / vrouw helemaal scheef is. Je hebt ze dan voor het uitzoeken.

En dan moet je gewoon kritisch zijn als vrouw en alle losers die nog thuis wonen en geen baan hebben, negeren.. en gasten die het vooral om de seks gaat of die het te graag willen ook.

Er zitten ook genoeg serieuze mannen tussen en daar kun je dan mee op date.

Problem solved.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_117183639
Vriendinnen vinden die wel mee op stap gaan in een leuke stad.
In een uitgaansgelegenheid voor 21+

En terugkomend op de hobby vraag.
Waarom heeft nog niemand korfbal genoemd?
Dat is toch een gemengde sport. :P
Every living creature on earth dies alone
pi_117183683
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
Niet alle LARPers zijn social outcasts hoor, ik ken een hele sociale.
pi_117183690
Als je een beetje leuk bent wil ik je wel een keertje daten. Maar dan moet je wel leuk zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117183772
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:

[..]

En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...
Als je eierstokken op hol slaan, laat dan maar.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 24 september 2012 @ 10:19:02 #118
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117184111
zorg dat je wat vriendinnen vind die goed met je overeen komen ... zodat je niet alleen er op uit moet ... in groep weg gaan heeft als voordeel dat de vriendinnen ook direct hun mening een beetje kunnen geven. Ik denk niet dat er echt een specifieke plaats is waar je naartoe moet gaan hoor ... uitgaan hoeft ook niet ... gewoon een terrasje doen, kijken in je buurt wat er te doen is en er op uit trekken.

Wist je trouwens dat van alle plaatsen om mensen te ontmoeten het helemaal niet het uitgaansleven is waar de meeste levenspartners gevonden worden (snelle wipdates waarschijnlijk wel) maar ... wel de supermarkt ;) Aan de inhoud van een kar kan je redelijk snel zien of iemand vrijgezel is of niet ... het ijs breken is misschien wel wat lastig maar ... ik kan er mij echt wel iets bij voorstellen ;) of je daar wat mee bent weet ik niet maar ... neem het van mij aan ... als je beetje fatsoenlijke vrouw bent en wat verzorgt komt alles wel op zijn tijd hoor ... dat is tegenwoordig zelfs bij de mannen zo. Ikzelf ben meer dan 8 jaar in relatie geweest en heb zoontje van 6. Sins deze zomer is het gedaan en ... zelfs bij mij lukt het allemaal veel beter dan ik verwacht had hoor.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_117186708
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
pi_117186797
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
Je klinkt 'oud' ook al ben je pas 26.

Ga gewoon lekker stappen. Dat zij dat af en toe doen, hoeft niet te betekenen dat jij je ook zo moet gedragen. Daarnaast zullen ze het ook wel wat overdrijven.
pi_117186802
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Ligt eraan.

Sommige vrouwen kunnen zich subtiel sletterig opstellen, anderen niet maar die kunnen het beeld wat ze afgeven behoorlijk redden door verder gewoon leuk en intelligent te zijn.

Wees jezelf en maak je niet druk om de indruk die je achterlaat. Geloof het of niet, wat de ene geweldig vindt, vindt de ander helemaal niets.
pi_117186862
Zet een foto in je fobo en wacht af. :)
pi_117186967
Via internet zoals iedereen tegenwoordig doet. Gewoon op straat een leuk iemand aanspreken wordt tegenwoordig toch niet meer gedaan.
pi_117187004
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
Via internet zoals iedereen tegenwoordig doet. Gewoon op straat een leuk iemand aanspreken wordt tegenwoordig toch niet meer gedaan.
Klopt wel.
  maandag 24 september 2012 @ 12:01:23 #125
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_117187055
Bij mij gaan de alarmbellen wel af... slechts 26 edoch vindt zich oud, heeft iemand nodig - want ze is immers oud en niet graag alleen.

Heb je zo weinig inhoud / te bieden dat je niet met jezelf durft te zijn?

Anywho. Mannen zijn net mensen: ze zijn overal. Afhankelijk van het type dat je zoekt zijn er plekken waar specifieke 'soorten' te vinden zijn. Als je geen speciaal type zoekt, maakt het ook niet uit waar je heen gaat.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')