Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimenquote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.
Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie![]()
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
[..]
De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie![]()
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelenquote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimen
Lovingme, meet Hidefinition.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Gozer, ga gewoon slapen, je bent niet te pruimen
hahaha, als ze geen gelijk had, had ik niet gereageerd.quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Kerel, ga nou niet de overduidelijke wanhopige ridder op het paard spelen
nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies?quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Je relatie is net uit. Je gaat niet regelmatig uit, maar je weet wel hoe mannen, die jij in het uitgaansleven tegenkomt, van jouw leeftijd zijn. Tuurlijk.
Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Roovers het volgende:
[..]
In iedere stad zijn genoeg kroegen waar geen 16-19-jarigen komen, maar als stappen niet zo je ding is zijn er nog tal van andere mogelijkheden.
Het heeft volgens mij geen zin om heel geforceerd nieuwe hobby's op te gaan pakken als deze niet aansluiten bij je eigen smaak. Wat vind jijzelf leuk?
Ik snap de leringen die jij uit zo'n korte periode hebt kunnen trekken niet.quote:Op maandag 24 september 2012 01:23 schreef LovingMe het volgende:
[..]
nadat het uitging ging ik wel regelmatig op stap, en nu dus zo nu en dan omdat het niet echt beviel, dus wat is het probleem nou precies?
Dan zoek je eerst wat nieuwe (stap)vriendinnen die wel te porren zijn voor stappen in andere steden. Met stelletjes op stap is sowieso vaak geen reet aan.quote:Op maandag 24 september 2012 01:27 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ja weet je ik woon ook echt in een kutstadje waar de kroegen gemengd zijn...en iedereen elkaar zo'n beetje kent...
Omdat vriendinnen ook allemaal bezet zijn of andere dingen aan hun hoofd hebben, gaan we ook niet ff in andere steden op stap...wat ik overigens misschien wél leuk zou vinden.
Aan de andere kant, diverse Fok!kers hebben hier hun man/vrouw leren kennen (waaronder ikzelf). Dus het kán wel. Je moet alleen wel leren filterenquote:
Niet alle LARPers zijn social outcasts hoor, ik ken een hele sociale.quote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
Als je eierstokken op hol slaan, laat dan maar.quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...
Je klinkt 'oud' ook al ben je pas 26.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
Ligt eraan.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef LovingMe het volgende:
Oh trouwens helemaal vergeten, maar er is wel een single vriendin die mij heeft gevraagd om met haar en haar vrienden een keer uit te gaan, superlief en leuk van haar natuurlijk, maar ik heb wel mijn bedenkingen erbij als ik de wilde verhalen op stap hoor...dat ze sletterig dansen/paaldansen, negers opgeilen, heel opvallend gek doen etc. Misschien had ik dat op mijn 21e/22e helemaal te gek gevonden, maar ik heb nu het idee dat je daar niet bepaald een goede indruk mee achterlaat...
Klopt wel.quote:Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
Via internet zoals iedereen tegenwoordig doet. Gewoon op straat een leuk iemand aanspreken wordt tegenwoordig toch niet meer gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |