Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Mooi gezegd en thanx voor de tip
Maar wat bedoel je precies met "niet hard op zoek gaan"? Als je niks doet dan gebeurt er toch ook niks? Hij gaat niet zomaar aanbellen neem ik aan![]()
Ik heb zo lang een relatie gehad dat ik lange tijd uit de dating scene ben geweest.....
Vriendschap dat uitgegroeid was tot meer, niet iets onverwachts of zoquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?
Ik neem aan dat TS op volwassenen valt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Er wordt bij geen andere vereniging zoveel afgeneukt.
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single benquote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Craptacular het volgende:
Leer even alleen te zijn. Heb je veel meer aan dan gelijk een kerel te zoeken. Ga wat van de wereld zien.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single ben
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahah ik vind mezelf oud
Sommigen van mijn leeftijd en jonger zijn al verloofd
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 00:13 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?
ahh okok, zal niet echt meevallen denk ik, ik zal je wel een pmetje doen als ik iemand heb gevondenquote:
Nee dat kan nietquote:Op maandag 24 september 2012 00:36 schreef LovingMe het volgende:
het klinkt misschien heel raar maar ik zat eraan te denken om via linkedin mensen te ontmoeten, goed/slecht idee?
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?quote:
Ja maar mijn linkedinaccount is alles behalve leeg hoorquote:Op maandag 24 september 2012 00:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?
Jaaa maar dat vind ik altijd zo moeilijk in te schatten, de ene keer doe je te weinig en de andere keer doe je te veel...quote:Op maandag 24 september 2012 00:51 schreef Zneeser het volgende:
Ben je dan niet bang dat het te geforceerd over komt?
Daar jaag je mensen(mannen) mogelijk ook mee weg. Ooooh, daar heb je weer zo'n hopeloos gevalDaaaag
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...quote:Op maandag 24 september 2012 00:55 schreef P8 het volgende:
Maar iets zint me niet echt aan dit topic. Je relatie is net uit, je moet verder met je leven, en dat betekent dat je meteen een nieuwe relatie nodig hebt?
Forceren? Lijkt me niet echt van toepassing op wat TS van plan is (leuke dingen gaan doen).quote:Op maandag 24 september 2012 00:59 schreef Zneeser het volgende:
Gewoon afwachten en niet te veel op zoek gaan.
Als je echt op zoek gaat wordt het geforceerd en forceren is nooit goed. Als jij de vent van je leven wilt ontmoeten zul je daar voor moeten wachten, wachten en nog eens wachten.
Forceren leid trouwens ook vaak tot relaties die verkeerd aflopen.:P
Verder zou ik het niet weten eigenlijk. Maar ik denk te weten dat forceren niet werkt
.
Dus je wilt zaad, zodat je kinderen eruit kan poepen?quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...
Uhuh, om die ene vent tegen te komenquote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Forceren? Lijkt me niet echt van toepassing op wat TS van plan is (leuke dingen gaan doen).
Ja, het is wel kansloos en desperate, zeker voor een vrouw, maar forceren associëer ik meer met als je met iemand een relatie begint omdat je niet alleen durft te zijn (wat heel veel vrouwen doen), je aan de eerste de beste die er voor open staat vastplakken (en er dan later achterkomen dat je dat niet had moeten doen).quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Uhuh, om die ene vent tegen te komen
Daar lijkt het wel op ja. Het mooie is dat die altijd uitkomen bij de meest kansloze mannen, omdat de rest ze niet wil.quote:Op maandag 24 september 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
Zo'n typisch lijstjeswijf. Zelf totaal niet begeerlijk maar wel een ellenlange lijst met eisen.
Ik ben bang dat dat toch het eindresultaat gaat worden bij de TS. Ze is namelijk al 26 dus ze zal op moeten schietenquote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is wel kansloos en desperate, zeker voor een vrouw, maar forceren associëer ik meer met als je met iemand een relatie begint omdat je niet alleen durft te zijn (wat heel veel vrouwen doen), je aan de eerste de beste die er voor open staat vastplakken (en er dan later achterkomen dat je dat niet had moeten doen).
Nee ik wil ook geen kinderen daar hou ik ook niet van.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus je wilt zaad, zodat je kinderen eruit kan poepen?
Oh ze wil ook geen kinderen jongens.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee ik wil ook geen kinderen daar hou ik ook niet van.
Maar ik wil gewoon weer in contact komen met leuke mannen en eventueel weer een leuke nieuwe serieuze relatie want ik ga weer bijna richting de 30.
Je zal maar zo naar het leven kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon weer in contact komen met leuke mannen en eventueel weer een leuke nieuwe serieuze relatie want ik ga weer bijna richting de 30.
Je relatie is net uit, je wilt een relatie omdat je jezelf al oud vindt (:')), hebt een shitload aan eisen, maar je wilt geen kinderen?quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik ben 27, en ik voel me 15 nu ik dit zure mens mee maakt.quote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zal maar zo naar het leven kijken.![]()
Ik ben ook 26 en ik voel me wel eens een oude man maar als ik dit soort dingen lees voel ik me weer heel jong.
Dat is toch juist ideaal, als ze dan per ongeluk zwanger wordt laat ze het tenminste weghalen zonder gezeik. Ik had een scharrel die een keer zei dat ze best wel kinderen zou willen binnen een paar jaar, werd helemaal paranoid, of ze de pil wel op tijd nam enzo.quote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh ze wil ook geen kinderen jongens.
Ik begin een beeld te krijgen bij waarom je relatie uit is, je bent gewoon een zure kut.
Hahaha, zuurrrrr.quote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is toch juist ideaal, als ze dan per ongeluk zwanger wordt laat ze het tenminste weghalen zonder gezeik. Ik had een scharrel die een keer zei dat ze best wel kinderen zou willen binnen een paar jaar, werd helemaal paranoid, of ze de pil wel op tijd nam enzo.![]()
Je grammatica is ook opeens als die van een 15-jarigequote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben 27, en ik voel me 15 nu ik dit zure mens mee maakt.
Jij moet je bek houden.quote:Op maandag 24 september 2012 01:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Je grammatica is ook opeens als die van een 15-jarige
quote:Op maandag 24 september 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
Zo'n typisch lijstjeswijf. Zelf totaal niet begeerlijk maar wel een ellenlange lijst met eisen.
Wat een hartelijke reactie weer...quote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
[..]
Wat een hartelijke reactie weer...
Leg eens uit wat een "lijstjeswijf" volgens jou inhoudt?
En om even terug te komen op de "eisen"
De 16/19 jarigen die ik op stap tegenkom, vallen inderdaad niet echt onder mijn leeftijdscategorie![]()
En de figuren die op stap leuk lijken en daarna tijdens de 1e date al met seksueel getinte opmerkingen en grapjes komen en daarna de zelfde avond met mij het bed willen induiken zie ik ook niet zitten.
Pardon?quote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat liegen kan je beter stoppen met reageren, want niks uit deze reactie is op de waarheid gebaseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |