Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Mooi gezegd en thanx voor de tip
Maar wat bedoel je precies met "niet hard op zoek gaan"? Als je niks doet dan gebeurt er toch ook niks? Hij gaat niet zomaar aanbellen neem ik aan![]()
Ik heb zo lang een relatie gehad dat ik lange tijd uit de dating scene ben geweest.....
Vriendschap dat uitgegroeid was tot meer, niet iets onverwachts of zoquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Waar ben je je EX tegen gekomen LovingMe?
Ik neem aan dat TS op volwassenen valt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Er wordt bij geen andere vereniging zoveel afgeneukt.
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single benquote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Craptacular het volgende:
Leer even alleen te zijn. Heb je veel meer aan dan gelijk een kerel te zoeken. Ga wat van de wereld zien.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single ben
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahah ik vind mezelf oud
Sommigen van mijn leeftijd en jonger zijn al verloofd
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 00:13 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Nooit gaan vergelijken:), maar even zonder dollen je was eerder vandaag toch op zoek naar informatie over maagden? Heeft dat hier iets mee te maken of?
ahh okok, zal niet echt meevallen denk ik, ik zal je wel een pmetje doen als ik iemand heb gevondenquote:
Nee dat kan nietquote:Op maandag 24 september 2012 00:36 schreef LovingMe het volgende:
het klinkt misschien heel raar maar ik zat eraan te denken om via linkedin mensen te ontmoeten, goed/slecht idee?
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?quote:
Ja maar mijn linkedinaccount is alles behalve leeg hoorquote:Op maandag 24 september 2012 00:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Wat voor een eerste indruk verwacht je te maken als je met een halfleeg linkedin accountje mannen gaat benaderen die enkel hun professionele kwalificaties delen om te netwerken?
Jaaa maar dat vind ik altijd zo moeilijk in te schatten, de ene keer doe je te weinig en de andere keer doe je te veel...quote:Op maandag 24 september 2012 00:51 schreef Zneeser het volgende:
Ben je dan niet bang dat het te geforceerd over komt?
Daar jaag je mensen(mannen) mogelijk ook mee weg. Ooooh, daar heb je weer zo'n hopeloos gevalDaaaag
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...quote:Op maandag 24 september 2012 00:55 schreef P8 het volgende:
Maar iets zint me niet echt aan dit topic. Je relatie is net uit, je moet verder met je leven, en dat betekent dat je meteen een nieuwe relatie nodig hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |