Houdt uw mond, wandelende SOA.quote:
is TS dan beauty of geek?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef SeLang het volgende:
Ze hebben nu op ITV2 een leuk spelprogramma: "The beauty and the geek". Moeten een nerd en een babe samen een team vormen en allerlei opdrachten doen. Bijvoorbeeld de girls moeten een PC aansluiten of kaartlezen en de nerds moeten kleren kopen, een kamer decoreren en meisjes uitnodigen voor een feestje. Ik lach me echt kapot af en toe.
we kunnen je niet zomaar een hobby opdringen toch ;P?quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
ts is arrogant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau.
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen.
Nou sorry hoor, maar de tijd dat Arnhem nog een beetje gezellig was, is echt voorbij. Mag je mij vertellen waar het leuk is!quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Sowieso is Arnhem wel een leuke uitgaansplek.
Plaatjes zeggen meer: http://m.quickmeme.com/Overly-Attached-Girlfriend/quote:Op maandag 24 september 2012 01:21 schreef LovingMe het volgende:
Ff een vraag he
MAar wat verstaan jullie dan onder "desperate vrouwen"? En hoezo denken jullie dat een desperate vrouw altijd bij een kansloos persoon eindigt?
Ik vind zelf als dertigjarige Nijmegen ook niet zoveel te bieden heeft. De Lux heeft op de laatste zaterdag van de maand wel leuke feest. Maar verder is alleen bruine kroegen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar de tijd dat Arnhem nog een beetje gezellig was, is echt voorbij. Mag je mij vertellen waar het leuk is!
Verleden week nog even in de schoof... Dat gaat nog, als je van jolige 40-ers gehouden. Ik, als dertigjarige ga liever naar Nijmegen, hangt een wat minder stoere, meer studentikoze sfeer
We hebben het gewoon bijzonder slecht in GEquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vind zelf als dertigjarige Nijmegen ook niet zoveel te bieden heeft. De Lux heeft op de laatste zaterdag van de maand wel leuke feest. Maar verder is alleen bruine kroegen naar mijn mening.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef Sosa het volgende:
[..]
We hebben het gewoon bijzonder slecht in GE
Ik ga nog wel eens naar Luxor, daar komen nog wel leuke bands/optredens, maar daar komt gewoon geen hond! Niet te geloven..
Nee, iedereen zuipt zich liever naar de klote in een skihut. Maar ach, de wat normale cafeetjes zoals babo of Florian zijn nog wel oke soms. Bij gebrek aan beter
wauw de frustratiequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
TS is golddigger.
TS kan zichzelf niet vermaken..
TS is een inspiratieloos wijf...
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
TS is golddigger.
TS kan zichzelf niet vermaken..
TS is een inspiratieloos wijf...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb nergens last van...
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomtquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Out-of-the-box deze.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomt.
Meid 30 is het nieuwe 20. Ga wat dingen doen die je zelf leuk vindt, niet wat mannen leuk vinden. Dan komt die geschikte vent vanzelf wel.quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik inmiddels 26 he dat moet je niet vergeten...
Ze heeft in ieder geval de juiste interesses http://forum.fok.nl/user/history/378536quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.
Ligt aan wat je precies zoekt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef agentstarling het volgende:
welke website is een beetje prima tussen de 25-30?
Zou die shit echt werken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hier op fok vind je vast ook wel aardige mannen.. ja ik weet het, maar het is mogelijk.
Kwestie van goh die lijkt me wel aardig en dan begin je gewoon een keer met een pm te sturen.
Mwah waarom niet?quote:
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah waarom niet?
Tegenwoordig ontmoet 60% elkaar voor t eerst online en logisch ook wel met internet etc.
Maar ja ik weet het verder ook niet.
Buitenshuis is het ook niet echt geweldig meer of je moet toevallig leuke club etc kennen.
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?
Flabbergastend eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.
Maar dat was van een onderzoek paar jaar geleden.
Dus hoe het nu zit, ik weet het ook niet.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
e-matchingquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
Wat is dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |