abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117338975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn O+
Ik schatte m rond 24...bleek hij 20/21 te zijn (2e jaar van uni)
Wat maakt dat uit dan? Je zit er wel echt mee dat je 26 bent he? :P
pi_117338991
quote:
En je fotoboek bevat geen foto :{
pi_117339136
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.

Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.

:s) gewoon een tip :s)
pi_117339405
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef psymeuk het volgende:
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.

Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.

:s) gewoon een tip :s)
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;

-wo opleiding want dat heb ik ook
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig. ;( als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
pi_117339442
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
pi_117339522
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;

-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig. ;( als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117339628
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.

[..]

Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p

Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
pi_117339725
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p

Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
1) Ik ben een IT jongen. Dat moet genoeg zeggen ;)

2) Dan gaat het sowieso niet werken denk ik, ongeacht of er een grote leeftijdsverschil is of niet.

3) Jawel, het is normaler dan je denkt. Er zijn zelfs extremen op dit gebied, kijk maar naar Patricia Paay. Het lijkt in eerste instantie heel raar dat ze een relatie heeft (had?) met die Nicky, maar ze zijn beiden volwassen en dat maakt het dus gewoon.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 september 2012 @ 01:24:47 #184
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_117340049
quote:
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Dit is het einde.
pi_117340107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef Zneeser het volgende:

[..]

Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Hihi nee ik bedoelde meer als een gentleman duur vast houden en zo :p
pi_117341040
26 en 21, waar hebben we het over. Dergelijke leeftijdsverschillen zie ik heel regelmatig. Eigenlijk zie ik de laatste jaren vaker relaties waarbij de dame een stukje ouder is dan andersom.

Als je trouwens probeert weg te komen uit je huidige stad/provincie, is het misschien verstandiger om in je nieuwe woonplaats pas echt op zoek te gaan. Stel je komt nu iemand tegen, dan is de kans klein dat hij toevallig dezelfde verhuizing wil als jij.
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 04:39:29 #187
25682 2cv
Niet subtiel
pi_117341055
quote:

[..]

Zoek niet verder, je hebt me gevonden. Ik ben je ideale man want blablabla, bladiebla, bla bla.

:')

Serieus, ik ben ook een beetje op zoek. Stuur me eens een PM, misschien klikt het. Nee heb je, ja kan je krijgen enzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_117341087
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon via FOK!
Zijn genoeg vrijgezellen hier.
Ze wil ze ook ontmoeten he, dus mannen die met enige regelmaat buiten komen.
pi_117341545
quote:

[..]

Iets minder wijntjes atten als je op FOK! komt pochen met je WO achtergrond :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117342711
quote:

[..]

Check, check double check, maar wat heb jij te bieden?
pi_117342881
Doe eens een beginnerscursus bij een klimhal, en met wat geluk vind je in de cursusgroep al meteen een leuk klimmaatje.

Leuke sport, en er zijn niet veel vadsige kerels die klimmen, dus ze hebben vaak nog een prima lijf ook. Elke stad van enig formaat heeft wel een klimhal. Woonde je nou in omgeving arnhem zag ik ergens? Daar is de hal waar ik zelf "opgegroeid" ben, leuke plek en aardige mensen :)

Bijkomend voordeel: als je je dan uiteindelijk ook nog interesseert om de stap van de klimhal naar echte rotsen buiten te maken, zul je meer reisjes gaan doen dan je vakantiedagen beschikbaar hebt...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_117342891
quote:
Waarom?
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:33:09 #193
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117342911
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.

ts over 2 weken
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:35:51 #194
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117342964
quote:
leeftijd zit in je hoofd hoor..

en eisen dat iemand wo heeft, als ie dat niet heeft maar verder perfect is doorlopen?

:D .
pi_117343003
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau. :')
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen. :')
pi_117343032
Boel maagden hier :')
pi_117343064
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau. :')
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen. :')
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun :').

tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_117343079
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef Playerhater het volgende:
Boel maagden hier :')
Herken je veel vriendjes ja? :D
  Moderator vrijdag 28 september 2012 @ 09:41:19 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117343080
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zoek gewoon een toffe nerd-hobby, nooit gebrek aan jongens in je omgeving.
Wel aan mannen.
What can change the nature of a man?
pi_117343089
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun :').

tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
QFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')