abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117199370
quote:
19s.gif Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef dawg het volgende:

[..]

alleen kunnen zijn vind ik een aantrekkelijke eigenschap en ik begrijp mensen die na een jarenlange relatie meteen weer in iets anders stappen echt niet. dat kan mi nooit helemaal 100% oprecht zijn, zullen het velen mee oneens zijn maar ik zie dat zo. overigens zeg ik niet dat dat ook voor ts geldt, ik vond haar toon gewoon opvallen. that's it. :)
Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is nee :P

Ik snap je punt, vind de beschikbare info alleen te summier om er echt een oordeel over te vellen. En ik ben natuurlijk een desperate motherfucker die hoopt op deze manier te scoren bij TS, maar niet verder vertellen :@
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117199560
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is nee :P

Ik snap je punt, vind de beschikbare info alleen te summier om er echt een oordeel over te vellen. En ik ben natuurlijk een desperate motherfucker die hoopt op deze manier te scoren bij TS, maar niet verder vertellen :@
veel succes! :P
pi_117199957
Wielrennen bij een studentenvereniging. Vaak mannen in de meerderheid, beetje praten op de fiets. Daarnaast kan sportief bezig zijn nooit kwaad. (Ik weet dat je geen student meer bent, maar ik voor vrouwen doen ze misschien minder strikt. Bij een gewone wielrenvereniging kan je je ook aanmelden, maar dan zijn de leeftijden wat meer verdeeld.)
pi_117199984
quote:
19s.gif Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:

[..]

wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening. ~:)
Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is? :)
pi_117200379
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is? :)
actief zijn op verschillende datingsites, heel veel daten, dit soort topics, op stap gaan met het doel iemand te versieren, idem voor sportclubs en verenigingen, dat soort dingen.

omdat iemand die wanhopig is meer moeite heeft met alleen zijn, op zichzelf aangewezen, dingen alleen regelen, aanhankelijk is/zal zijn. en ik persoonlijk ben erg gehecht aan vrijheid en heb het nodig om regelmatig tijd voor mezelf te hebben. ik kan niet tegen geclaim.

nogmaals zeg ik niet dat jij wanhopig bent, maar de (onder)toon van je posts suggereert anders. uiteraard staat het je vrij mij het tegendeel te bewijzen. ~:)
pi_117201318
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoek :{ ik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Mij een PM/DM sturen :Y
  maandag 24 september 2012 @ 18:56:06 #157
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117201916
quote:
ik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten.
Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_117202088
@TS,
Het valt me op dat je enerzijds mensen om je heen hebt die al vanaf hun 23e een extreem saai burgerlijk leven lijden en anderzijds een paar mensen die als ze uitgaan dat meteen op het meest ranzigst doen. Het is een beetje overtrokken beeld wat ik schets, maar daar komt het wel in de buurt.

De meeste mensen zijn nog lang niet zo saai en burgerlijk op hun 23e of 26e en een grote groep ook nog niet op 30e.... En dat ranzige beeld van uitgaan dat een vriendin van je doet is iets wat ik nooit tegen kom.

In beide gevallen zal het best bestaan, maar het gros van de mensen zoekt iets er tussenin. Iets wat bij hun past en wat zij leuk en prettig vinden. Waarom ga jij daar ook niet naar op zoek? Leer nieuwe mensen kennen, en niet perse mannen.
  maandag 24 september 2012 @ 19:00:49 #159
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117202153
Het is als jonge vrouw echt zoveel makkelijker om kerels te vinden dan andersom. Vrouwen hebben nauwelijks hobby's dus bij vrijwel elke hobby die je gaat doen zul je een overschot aan vrijgezelle mannen aantreffen.

Ow, en stappen is overgewaardeerd voor matchmaking imo. Zelf ben ik met uitgaan nog nooit iemand tegengekomen die de moeite waard was en ik ken ook niemand die zijn/haar duurzame relatie in het uitgaansleven heeft ontmoet.
Mijn reisverslagen
  maandag 24 september 2012 @ 19:07:42 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117202531
Ik weet niet of het al genoemd is maar reizen is ook altijd een goede jachtgrond, mede omdat het een natuurlijk selectie mechanisme bevat. Strandvakanties, Zeilvakanties, fiets, wandelvakanties, cultuurreizen, natuurreizen, etc trekken allemaal een ander type volk aan. Je houdt er altijd wel wat vrienden aan over.

Backpacken op de bonnefooi was ook altijd ideaal, al is het sinds mobiele telefoons en Facebook erg verschraald omdat iedereen nu in z'n eigen wereldje blijft hangen, ook als ze fysiek ergens in the middle of nowhere zijn.
Mijn reisverslagen
pi_117202990
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef SeLang het volgende:

[..]

Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).
Ik dacht altijd dat jij een postorderbruidegom was :@

Maar ff serieus, wat voor types zijn dat? :P Die vogeltjes gaan kijken met een verrekijker en vogelcatalogusgidsje.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117208931
Je kunt ook op vrijdagavond rond 22.00 uur naar de sportschool gaan, geen kroegtijgers, mannen met een dayjob, veelal singles (want welke vrouw wil er nou alleen zitten op vrijdagavond) en helemaal geen enkele competitie aanwezig (hengstenbal), en het is ook nog goed voor je lijf.

Geen dank, stuur maar een kaartje voor je bruiloft!
pi_117209016
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Doum het volgende:
Je kunt ook op vrijdagavond rond 22.00 uur naar de sportschool gaan, geen kroegtijgers, mannen met een dayjob, veelal singles (want welke vrouw wil er nou alleen zitten op vrijdagavond) en helemaal geen enkele competitie aanwezig (hengstenbal), en het is ook nog goed voor je lijf.

Geen dank, stuur maar een kaartje voor je bruiloft!
Ik neem aan dat we het dan over mannen van niveau hebben?
pi_117209487
genoeg singles op fok

waag een kansje!
pi_117209579
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef hlmllp het volgende:
genoeg singles op fok

waag een kansje!
voor een hoe dan ook onvergetelijke avond
pi_117209598
_O-
pi_117214463
quote:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoek :{ ik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Wat voor hobby's/activiteiten lijken je leuk? Of wat voor hobby's heb je al?
BlaBlaBla
pi_117215360
Je kunt ook "radiozendamateur/radiopiraat/online radio maker" worden.
's Nachts, met behulp van een fles oloroso sherry, uren vol lallen en als afwisseling wat plaatjes van "Tom Waits" of "Chet Baker" draaien. Vast dat er een paar hopeloos verloren vrijgezellen, je uitermate boeiende uitzendingen prachtig vinden.
--
pi_117215605
Wtf TS, je bent 26 en vrouw, hoe moeilijk kan het zijn om een vent te vinden? Ik weet dat dit plat klinkt, maar als je er aardig uit ziet, dan heb je genoeg kerels voor het uitzoeken. Hier op FOK alleen al kan je zo 100 dates regelen.

En ja dat is eng, maar als je zo erg een vent nodig hebt voor je eigenwaarde, moet dat wel te doen zijn. Verder een sport/activiteit gaan beoefenen voor een vent vind ik eerlijk gezegd kansloos. Je gaat naar een sport/activiteit om te sporten/wat te doen, niet om te daten. Daarnaast zijn er genoeg dating sites en, nogmaals, elke vrouw die er oké uitziet moet het geen probleem zijn om een date te regelen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_117217224
Open een room op http://www.solomio.nl/ .
pi_117222128
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef machtpen het volgende:
Open een room op http://www.solomio.nl/ .
Inderdaad... nog geen 1 op 10 is vrouw. Wacht, dat moet ik, gezien het onderwerp van dit topic, anders zeggen: 9 van de 10 is man.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:09:39 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117228522
TS, je had intussen al 50 dates hier kunnen regelen. :')

Wat een gemiep zeg. :D
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:21:48 #173
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117228845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had intussen al 50 dates hier kunnen regelen. :')

Inderdaad. Gewoon een keer tieten posten en klaar.
Mijn reisverslagen
pi_117338702
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn O+
Ik schatte m rond 24...bleek hij 20/21 te zijn (2e jaar van uni)
pi_117338739
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Hartstikke mooi :)
Je kunt het wel en het gaat hartstikke goed.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117338975
quote:
Wat maakt dat uit dan? Je zit er wel echt mee dat je 26 bent he? :P
pi_117338991
quote:
En je fotoboek bevat geen foto :{
pi_117339136
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.

Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.

:s) gewoon een tip :s)
pi_117339405
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef psymeuk het volgende:
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.

Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.

:s) gewoon een tip :s)
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;

-wo opleiding want dat heb ik ook
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig. ;( als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
pi_117339442
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
pi_117339522
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;

-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig. ;( als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117339628
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.

[..]

Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p

Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
pi_117339725
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p

Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
1) Ik ben een IT jongen. Dat moet genoeg zeggen ;)

2) Dan gaat het sowieso niet werken denk ik, ongeacht of er een grote leeftijdsverschil is of niet.

3) Jawel, het is normaler dan je denkt. Er zijn zelfs extremen op dit gebied, kijk maar naar Patricia Paay. Het lijkt in eerste instantie heel raar dat ze een relatie heeft (had?) met die Nicky, maar ze zijn beiden volwassen en dat maakt het dus gewoon.
  vrijdag 28 september 2012 @ 01:24:47 #184
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_117340049
quote:
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Dit is het einde.
pi_117340107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef Zneeser het volgende:

[..]

Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Hihi nee ik bedoelde meer als een gentleman duur vast houden en zo :p
pi_117341040
26 en 21, waar hebben we het over. Dergelijke leeftijdsverschillen zie ik heel regelmatig. Eigenlijk zie ik de laatste jaren vaker relaties waarbij de dame een stukje ouder is dan andersom.

Als je trouwens probeert weg te komen uit je huidige stad/provincie, is het misschien verstandiger om in je nieuwe woonplaats pas echt op zoek te gaan. Stel je komt nu iemand tegen, dan is de kans klein dat hij toevallig dezelfde verhuizing wil als jij.
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 04:39:29 #187
25682 2cv
Niet subtiel
pi_117341055
quote:

[..]

Zoek niet verder, je hebt me gevonden. Ik ben je ideale man want blablabla, bladiebla, bla bla.

:')

Serieus, ik ben ook een beetje op zoek. Stuur me eens een PM, misschien klikt het. Nee heb je, ja kan je krijgen enzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_117341087
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon via FOK!
Zijn genoeg vrijgezellen hier.
Ze wil ze ook ontmoeten he, dus mannen die met enige regelmaat buiten komen.
pi_117341545
quote:

[..]

Iets minder wijntjes atten als je op FOK! komt pochen met je WO achtergrond :')
pi_117342711
quote:

[..]

Check, check double check, maar wat heb jij te bieden?
pi_117342881
Doe eens een beginnerscursus bij een klimhal, en met wat geluk vind je in de cursusgroep al meteen een leuk klimmaatje.

Leuke sport, en er zijn niet veel vadsige kerels die klimmen, dus ze hebben vaak nog een prima lijf ook. Elke stad van enig formaat heeft wel een klimhal. Woonde je nou in omgeving arnhem zag ik ergens? Daar is de hal waar ik zelf "opgegroeid" ben, leuke plek en aardige mensen :)

Bijkomend voordeel: als je je dan uiteindelijk ook nog interesseert om de stap van de klimhal naar echte rotsen buiten te maken, zul je meer reisjes gaan doen dan je vakantiedagen beschikbaar hebt...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_117342891
quote:
Waarom?
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:33:09 #193
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117342911
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.

ts over 2 weken
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:35:51 #194
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117342964
quote:
leeftijd zit in je hoofd hoor..

en eisen dat iemand wo heeft, als ie dat niet heeft maar verder perfect is doorlopen?

:D .
pi_117343003
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau. :')
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen. :')
pi_117343032
Boel maagden hier :')
pi_117343064
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau. :')
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen. :')
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun :').

tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_117343079
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef Playerhater het volgende:
Boel maagden hier :')
Herken je veel vriendjes ja? :D
  Moderator vrijdag 28 september 2012 @ 09:41:19 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117343080
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zoek gewoon een toffe nerd-hobby, nooit gebrek aan jongens in je omgeving.
Wel aan mannen.
What can change the nature of a man?
pi_117343089
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun :').

tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
QFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')