Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is neequote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen kunnen zijn vind ik een aantrekkelijke eigenschap en ik begrijp mensen die na een jarenlange relatie meteen weer in iets anders stappen echt niet. dat kan mi nooit helemaal 100% oprecht zijn, zullen het velen mee oneens zijn maar ik zie dat zo. overigens zeg ik niet dat dat ook voor ts geldt, ik vond haar toon gewoon opvallen. that's it.
veel succes!quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat zo'n snelle opvolger echt een mazzelaar is nee
Ik snap je punt, vind de beschikbare info alleen te summier om er echt een oordeel over te vellen. En ik ben natuurlijk een desperate motherfucker die hoopt op deze manier te scoren bij TS, maar niet verder vertellen
Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is?quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening.
actief zijn op verschillende datingsites, heel veel daten, dit soort topics, op stap gaan met het doel iemand te versieren, idem voor sportclubs en verenigingen, dat soort dingen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar leg eens uit wat versta jij onder actief op zoek gaan? Wat dEn wat voor negatieve gevoelens krijg jij dan wanneer je het idee hebt dat een vrouw wanhOpig is?
Mij een PM/DM sturenquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
ik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten.
Ik dacht altijd dat jij een postorderbruidegom wasquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Koop een verrekijker + gidsje en ga vogeltjes kijken! Bijna geen jonge single vrouwen die dat doen en super makkelijk contacten leggen (onder met mom van hulp vragen bij identificatie).
Ik neem aan dat we het dan over mannen van niveau hebben?quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Doum het volgende:
Je kunt ook op vrijdagavond rond 22.00 uur naar de sportschool gaan, geen kroegtijgers, mannen met een dayjob, veelal singles (want welke vrouw wil er nou alleen zitten op vrijdagavond) en helemaal geen enkele competitie aanwezig (hengstenbal), en het is ook nog goed voor je lijf.
Geen dank, stuur maar een kaartje voor je bruiloft!
voor een hoe dan ook onvergetelijke avondquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef hlmllp het volgende:
genoeg singles op fok
waag een kansje!
Wat voor hobby's/activiteiten lijken je leuk? Of wat voor hobby's heb je al?quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef LovingMe het volgende:
Mijn relatie is uit en ik (26 jaar)moet weer verder met mijn leven, graag wil ik meer in contact komen met mannen en overnieuw beginnen....
Qua uitgaan is t nu niet echt best gesteld, ik ga niet regelmatig uit, en eerlijk gezegd zijn de types die ik daar tegen kom niet echt wat ik zoekik ben nu meer aan t kijken om meer mannen te ontmoeten bij bepaalde hobby's / banen/ activiteiten. Thnx
Inderdaad... nog geen 1 op 10 is vrouw. Wacht, dat moet ik, gezien het onderwerp van dit topic, anders zeggen: 9 van de 10 is man.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef machtpen het volgende:
Open een room op http://www.solomio.nl/ .
Inderdaad. Gewoon een keer tieten posten en klaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had intussen al 50 dates hier kunnen regelen.![]()
Hartstikke mooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn![]()
Ik schatte m rond 24...bleek hij 20/21 te zijn (2e jaar van uni)
Wat maakt dat uit dan? Je zit er wel echt mee dat je 26 bent he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Heb vandaag een leuke jongen ontmoet...superaardig en beleefd, ik dacht damn![]()
En je fotoboek bevat geen fotoquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef psymeuk het volgende:
Weetniet hoe serieus dit topic is... maar als je echt goede suggesties wilt dan moet je ook vertellen wat voor soort man je wilt.
Voorbeeld:
Als je in de bouvak gaat werken vind je andere mannen dan in de bibliotheek bij de UVA of bij de immigratiedienst.
gewoon een tip
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;
-wo opleiding want dat heb ik ook
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig.als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou je niet arrogant willen noemen, maar door je eisen behoor je tot een kleine minderheid. Ik voldoe er compleet aan, maar ik ben vrij ehm.... uniek. Ik behoor ook tot een kleine minderheid op het gebied van relaties enzo.
[..]
Dat is afhankelijk van je eigen plannen. Als je wilt werken en wonen in de buurt van de stad waar hij studeert, dan lijkt het me op zich geen probleem.
1) Ik ben een IT jongen. Dat moet genoeg zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom is dat de minderheid en waarom ben jij uniek? :p
Nee, want ik probeer juist uit deze provincie/stad weg te komen...
Maar het ging mij puur om t leeftijdsverschil weleens een 26 jarige vrouw met een 20/21 jarige gezien?
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef LovingMe het volgende:
Hihi nee ik bedoelde meer als een gentleman duur vast houden en zo :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Hij was zo beleefd omdat jij dus een stuk ouder bent dan hem. Tegen oudere mensen ben je ook sneller beleefd.
Heeft hij geen mevrouw tegen je gezegd, toevallig? Of hielp hij je mee oversteken?
Zoek niet verder, je hebt me gevonden. Ik ben je ideale man want blablabla, bladiebla, bla bla.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga verkondigen in de op dan word ik gelijk weer voor arrogant etc uitgemaakt. Maargoed dan maar een poging;
-qua uiterlijk: Ik hou van de gemiddelde man een beetje tegen het nerderige aan (niet te uiteraard). Maar dat soort types lijken moeite te hebben ( af te scheikken) met ijdelr vrouwen zoals ik dus dat is een beetje lastig.als jullie tips hebben graag want dat zijn de liefste mannen
- eigenschappen: lief humor openminded eerlijk oprecht trouw loyaal van reizen houden graag geld uitgeven aan leuke dingen beschermend etc
Ze wil ze ook ontmoeten he, dus mannen die met enige regelmaat buiten komen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon via FOK!
Zijn genoeg vrijgezellen hier.
Iets minder wijntjes atten als je op FOK! komt pochen met je WO achtergrondquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Check, check double check, maar wat heb jij te bieden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Maar die jongen van 20/21 laten gaan vanwege leeftijdsverschil? Ik ben al afgestudeerd en hij zit in 2e jaar
quote:Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga gamen! En dan ook echt meeten op conventions enzo, er zitten echt toffe mensen bij naast de echte nerds.
leeftijd zit in je hoofd hoor..quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef LovingMe het volgende:
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dunquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Mensen die eisen hebben op opleidingsniveau.
Of je op hetzelfde niveau zit merk je prima in gesprekken, niet in welke studie ze volgen.
Wel aan mannen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zoek gewoon een toffe nerd-hobby, nooit gebrek aan jongens in je omgeving.
QFTquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, opleidingen (ja, ook HBO/WO) zijn over het algemeen al bagger in mensen voorbereiden op het bedrijfsleven. Als ze dan ook nog gebruikt moeten worden als selectie voor interessante gesprekspartners wordt de spoeling wel heel erg dun.
tl;dr ga mensen daten, geen eisenlijstjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |