abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117187153
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Je klinkt 'oud' ook al ben je pas 26.

Ga gewoon lekker stappen. Dat zij dat af en toe doen, hoeft niet te betekenen dat jij je ook zo moet gedragen. Daarnaast zullen ze het ook wel wat overdrijven.
Zo komt het misschien over, maar IRL zeggen mensen vaak dat ik maar eens volwassen moet worden en me niet eeuwig als een 16 jarige moet gedragen. :P

Maar ik heb nu gewoon zo'n periode dat ik me niet meer zo speels en wild op stap wil gaan, die tijd heb ik al gehad...
Misschien komt dat ook wel doordat ik pas afgestudeerd ben en geen student meer ben...en het idee krijg dat ik volwassen ben/moet worden
pi_117187210
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:04 schreef LovingMe het volgende:
Maar ik heb nu gewoon zo'n periode dat ik me niet meer zo speels en wild op stap wil gaan, die tijd heb ik al gehad...
Misschien komt dat ook wel doordat ik pas afgestudeerd ben en geen student meer ben...
Die tijd heb je al gehad. Je bent geen student meer.

Je bent niet al te zeker van je zaak he? Je vindt iets leuk of niet. Staat los van je leeftijd en je maatschappelijke status.

Ga jezelf nou niet in zo'n keurslijf rammen, want deze tijd komt nooit meer terug. Wanneer je spijt hebt is het te laat en kun je alleen nog maar treuren om wat gekund had.

Just saying.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117187313
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Die tijd heb je al gehad. Je bent geen student meer.

Je bent niet al te zeker van je zaak he? Je vindt iets leuk of niet. Staat los van je leeftijd en je maatschappelijke status.

Ga jezelf nou niet in zo'n keurslijf rammen, want deze tijd komt nooit meer terug. Wanneer je spijt hebt is het te laat en kun je alleen nog maar treuren om wat gekund had.

Just saying.
Je hebt wel gelijk....

Maar door de mensen om me heen en de manier waarop die hun leven (zelfs vanaf hun 23e) hebben ingericht, krijg ik gewoon het idee dat alles een bepaalde leeftijd heeft en volgens planning moet lopen...ook de opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg doen bij mij alarmbellen rinkelen. Heel vervelend als je daar vatbaar voor bent. Gewoon laten gaan dan maar?
pi_117187412
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk....

Maar door de mensen om me heen en de manier waarop die hun leven (zelfs vanaf hun 23e) hebben ingericht, krijg ik gewoon het idee dat alles een bepaalde leeftijd heeft en volgens planning moet lopen...ook de opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg doen bij mij alarmbellen rinkelen. Heel vervelend als je daar vatbaar voor bent. Gewoon laten gaan dan maar?
Dat is dus aan jou :P

Je moet doen wat jou gelukkig maakt, met inachtneming van je kansen op toekomstig geluk (dus een heroineverslaving is bijvoorbeeld een goede korte-termijnkeuze, maar toch geen aanrader).

Als jij diep van binnen eigenlijk zin hebt om er soms op los te leven, dan moet je dat doen. En als je echt zo veel druk voelt van je huidige kring, dan moet je die kring wellicht iets verbreden. Even iets anders proeven.

Het mooie is dat je alles kunt proberen. Dat is het leuke van die vrijheid die je nu hebt. Bevalt het niet? Proef je volgende keer iets anders.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117187520
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk....

Schattig.
pi_117187787
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef LovingMe het volgende:

[..]

DAt sowieso maar ergens gaat het ook wel kriebelen dat ik weer op mijn 26e single ben
En mensen vinden mij ' :') ' met mijn gejank. Het kan allemaal echt nog stukken erger. Ik raad je aan om op websites te kijken zoals nmlk.nl en fellas.nl, tenzij je in het noorden woont, want dan kan je beter wat andere dingen gaan doen, zoals een teamsport en vrijwilligerswerk.
Ik ben net zo oud als jij, maar ik zit gelukkig bij een studentenvereniging waar ik na mijn afstuderen ook nog mag blijven. Daar ben ik heel blij mee, want ik heb verder geen leven en ik ben hopelijk binnenkort klaar met mijn studie.
Na mijn studie verhuis ik naar de Randstad, want hier in Groningen kan ik voor mijn gevoel niet echt een normaal leven opbouwen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117188076
Ga je forensen naar de studentvereniging?
pi_117188291
Als versieren niet zo makkelijk gaat #52

Kan je misschien ook op weg helpen.
pi_117190127
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:04 schreef LovingMe het volgende:

[..]

IRL zeggen mensen vaak dat ik maar eens volwassen moet worden en me niet eeuwig als een 16 jarige moet gedragen. :P

Misschien komt dat ook wel doordat ik pas afgestudeerd ben en geen student meer ben...en het idee krijg dat ik volwassen ben/moet worden
Je moet je volwassen gedragen?
Pfff, wat een onzin.
Ik ben op mijn werk al volwassen en serieus genoeg. Als ik dan op stap ga, naar feesten/festivals ga dan ga ik gewoon lekker helemaal los. Gewoon omdat ik dat zelf leuk vind. Wat anderen daarvan denken is niet mijn probleem.
Doe gewoon lekker je eigen ding. Als je van op stap gaan houdt, maar niet zo wild bent als je vriendinnen, is dat toch prima. Laat hun gek doen, kom jij misschien wel over als "de normale" (geen attention whore) van het stel. ^O^
Every living creature on earth dies alone
pi_117191748
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef Jajong het volgende:
Jaaaa neee met uit gaan niet hoor want zulke types wil ik niet? Wat de fuck? Zo goed als elk soort type mens gaat op stap. Als je daar geen leuke mensen tegen komt ben je gewoon een social outcast. Misschien moet je dan naar een LARP-event gaan ofz
echt he _O_
In de gym komen alleen maar juice heads... :')

Beter gaat ze gewoon op zoek naar vrouwen.
pi_117191766
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

echt he _O_
In de gym komen alleen maar juice heads... :')

Beter gaat ze gewoon op zoek naar vrouwen.
Lange tenen zeg.
pi_117191820
quote:
15s.gif Op maandag 24 september 2012 01:16 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Pardon? :? :? :?

Hoezo niet volgens jou?
Je gaat naar 16+ feestjes? :')
pi_117191893
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lange tenen zeg.
puntige knieën :{w
pi_117193944
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Mooi gezegd en thanx voor de tip :)
Maar wat bedoel je precies met "niet hard op zoek gaan"? Als je niks doet dan gebeurt er toch ook niks? Hij gaat niet zomaar aanbellen neem ik aan ;)
Ik heb zo lang een relatie gehad dat ik lange tijd uit de dating scene ben geweest.....
Mensen die hard op zoek zijn stralen een zekere wanhoop uit en dat is niet aantrekkelijk. Al moet ik zeggen dat vrouwen daar beter mee wegkomen dan mannen. Maar als iemand jou wil versieren, moet het wel als een verovering voelen en niet zo van 'ze diende zich toch aan en was nogal makkelijk', zonder direct de seksuele context te bedoelen.

Wees niet te beschikbaar want dat is niet aantrekkelijk. Zolderkamerautisten (ze lopen hier ook) hebben nog wel eens de neiging om op een sport te gaan met slechts als doel te praten met het andere geslacht. Totaal niet aantrekkelijk naar mijn mening en veel te geforceerd, al is het een goed begin wanneer je echt vanaf zero moet komen. Maar dat is denk ik bij jou niet het geval(?)

Makkelijk gezegd hoor, ik ga ook wel eens in de fout, en nu ik zelf een paar maanden single ben merk ik ook dat ik de neiging krijg om wat meer 'op zoek' te gaan maar je moet jezelf af en toe terugfluiten. Dan maar een weekje langer single, is toch ook niet erg?
pi_117194179
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

puntige knieën :{w
_O-
pi_117194358
Maarre wat zoek je dan precies in een vent waardoor je zeker weet dat je ze niet tegen komt in de kroeg maar wel op bijvoorbeeld linkedin? En hoezo de haast, je bent pas 26?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_117195822
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 09:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet alle LARPers zijn social outcasts hoor, ik ken een hele sociale.
Dat is zoiets als zeggen dat niet alle pedofielen met kinderen neuken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_117197511
Pak gewoon een feestje!
pi_117198654
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Hahah ik vind mezelf oud :')

Sommigen van mijn leeftijd en jonger zijn al verloofd

wanhoop is niet aantrekkelijk. en als vrouw topics op fok! als deze openen ook niet. ~:)
pi_117198862
quote:
19s.gif Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:

[..]

wanhoop is niet aantrekkelijk. en als vrouw topics op fok! als deze openen ook niet. ~:)
En je aantrekkelijkheid in de ogen van FOK! users... Dat is het hoogst haalbare O+
pi_117198909
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En je aantrekkelijkheid in de ogen van FOK! users... Dat is het hoogst haalbare O+
niet echt. maar het is natuurlijk wel een soort indicatie voor wat iemand bezighoudt etc.
pi_117199019
quote:
19s.gif Op maandag 24 september 2012 17:46 schreef dawg het volgende:

[..]

niet echt. maar het is natuurlijk wel een soort indicatie voor wat iemand bezighoudt etc.
I dunno.

Mensen worden al snel verkeerd begrepen en eigen interpretaties al snel enorm uitvergroot.
pi_117199097
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

I dunno.

Mensen worden al snel verkeerd begrepen en eigen interpretaties al snel enorm uitvergroot.
wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening. ~:)
pi_117199210
quote:
19s.gif Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:

[..]

wellicht. maar ik interpreteer het als een vorm van wanhoop, niet alleen kunnen zijn, aangezien ts min of meer aangeeft actief op zoek te willen. en ik vind dat heel onaantrekkelijk bij een vrouw. maar goed, is slechts mijn mening. ~:)
Mjah, wellicht weet TS nog niet zo goed wat ze wil en denkt ze nu deze kant op te willen. Soort pavlov reactie om naar het bekende terug te keren ofzo.

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
pi_117199287
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mjah, wellicht weet TS nog niet zo goed wat ze wil en denkt ze nu deze kant op te willen. Soort pavlov reactie om naar het bekende terug te keren ofzo.

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
alleen kunnen zijn vind ik een aantrekkelijke eigenschap en ik begrijp mensen die na een jarenlange relatie meteen (als in enkele weken/maanden) weer in iets anders stappen echt niet. dat kan mi nooit helemaal 100% oprecht zijn, zullen het velen mee oneens zijn maar ik zie dat zo. overigens zeg ik niet dat dat ook voor ts geldt, ik vond haar toon gewoon opvallen. that's it. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')