Ze heeft in ieder geval de juiste interesses http://forum.fok.nl/user/history/378536quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomt.
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Prostitutie is een tak van werk waar je altijd wel mannen tegenkomt.
Ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar de meeste zijn getrouwd.
Ligt aan wat je precies zoekt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef agentstarling het volgende:
welke website is een beetje prima tussen de 25-30?
Zou die shit echt werken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hier op fok vind je vast ook wel aardige mannen.. ja ik weet het, maar het is mogelijk.
Kwestie van goh die lijkt me wel aardig en dan begin je gewoon een keer met een pm te sturen.
Mwah waarom niet?quote:
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah waarom niet?
Tegenwoordig ontmoet 60% elkaar voor t eerst online en logisch ook wel met internet etc.
Maar ja ik weet het verder ook niet.
Buitenshuis is het ook niet echt geweldig meer of je moet toevallig leuke club etc kennen.
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
60% vd fokkers of 60% van de gehele populatie?
Flabbergastend eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
60% van iedereen (jongeren voornamelijk) die elkaar tegenwoordig ontmoet.
Maar dat was van een onderzoek paar jaar geleden.
Dus hoe het nu zit, ik weet het ook niet.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
e-matchingquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoog opgeleid en in de randstad
Wat is dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |