SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nipje we hebben nog iemand voor aan ons toftafeltje!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik zat ook op de Greysmanier te denken hoor.
Geeft niet mop!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik zat ook op de Greysmanier te denken hoor.
Je moest es weten wat je allemaal kon doen in 4 minquote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
4 minuten verschil maar joh
Oh god, Sonja Silva, ben jij het?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, misschien zijn wij dan gewoon hoogbegaafd GB
Jaaaaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nipje we hebben nog iemand voor aan ons toftafeltje!
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, Sonja Silva, ben jij het?
Greys heeft meer de titsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben gewoon meer de looks denk ik.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben gewoon meer de looks denk ik.
Ja de looks niet echt...quote:
Pfff, ik ook heurquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
WTF ben ik aan het doen op die foto dat ik met Joan praat.
Ik kijk alsof ik op het punt sta haar iets aan te doen
Ik ook, dus daar gáát de theorie.quote:
Laat je nakijkenquote:
Beter check je die foto met je pijpmondjequote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
Gewone album, niet Yns dus, en dan 33quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?![]()
Nee. Maar deze was wel echt heel ergquote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mag je foto's van jezelf uit de emmert gooien dan? Dan weet ik er ook nog wel eentje van mij
Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter check je die foto met je pijpmondje
Verraaierquote:eeuwig zonde dat ik mijn foto van je uit de emmer moest gooien. Hij is epic
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mag je foto's van jezelf uit de emmert gooien dan? Dan weet ik er ook nog wel eentje van mij
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar deze was wel echt heel erg
Kusje eropquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelen
[..]
Verraaier
Hihi, lijkt bijna of je ook eemoosjoneel was.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone album, niet Yns dus, en dan 33![]()
![]()
![]()
Daar zat je FOK! uit te leggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
Waarom kijk ik daar zo vies bij dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zat je FOK! uit te leggen.
Ja dan heet ze tombo, maar in het echt heet ze dan [..]. Maar soms dan noemen wel elkaar ook bij FOK!naam.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtNiet zelf gedaan. En ook gewoon gevraagd en niet geëist
Want:
[..]
Welk nr?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]Op de mijne staan er nog twee, dus ik laat 'm wel staan.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, app hem eens als je wilt, die erge pic?
NAAR OOGNIP ALLEEN
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLIEDEREEN
11quote:
Iedereen die wegging mocht nog ff voelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Gewoon, anders is het 11vd135quote:
Ooh, ik wilde hem naar iedereen in mijn lijst appenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLEEN
Oh?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen die wegging mocht nog ff voelen![]()
NOEM JE ME NOU DIKEEN SNOL?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik noem je aaibaarquote:
Ja, ik weet ook van niks!quote:
Nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
OMGWATTAFAK Q, die andere die je me nu stuurt is NOG erger.
Mijn zelfbeeld.
*poef*
Gone
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
OMGWATTAFAK Q, die andere die je me nu stuurt is NOG erger.
Mijn zelfbeeld.
*poef*
Gone
WATTTTTTTTTquote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sta wel dertig keer lelijk in de emmertquote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys ik sta ook heul lelijk in de emmert dus zanik niet
/junkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had alMaar ik krijg maar 1 vinkje bij iedereen, behalve bij Q
heb m nuquote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had alMaar ik krijg maar 1 vinkje bij iedereen, behalve bij Q
Ik heb er nog 1, van onder dr rokjequote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb m nu
En idd beter niet publiceren (maar minder erg dan ik nu dacht)
^^quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb m nu
En idd beter niet publiceren (maar minder erg dan ik nu dacht)
App me die dan ook eensquote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, van onder dr rokjeWaar je dr slipje enzulks ziet
whehe bitchquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb beide memo's gemist. Lekker dan.
Oh daar was ik bij met dat momentquote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Die ene die wel in de emmert staat dan, met mijn jurkie tussen mijn benen en iemand met d'r snufferd op die hoogte
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Die ene die wel in de emmert staat dan, met mijn jurkie tussen mijn benen en iemand met d'r snufferd op die hoogte
Hij is echt schoftig gruwelijk hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Je bent veel knapper dan op die foto
quote:
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt schoftig gruwelijk he
Ik zag een aantal pics in de emmert waarvan ik dacht 'aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggen
Ik zet hem wel ff in de emmer. Zit toch geen gezicht bij!quote:
Ynske bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
ben benieuwd, morgen ff spiekenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
'
Die ene van ons met die tiara's op half elf vind ik echt leuk
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
Ik had hem graag eerst ff op de app gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem graag eerst ff op de app gehad![]()
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donkerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Heb je hem echt niet?
Ik zou toch zweren dat je buiten op het terras met die foon onder mijn jurkie zat
Tssss, je staat met mij op de fotoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Oognip het volgende:
Volgende meet wil ik ook eens leuk op de foto
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
*proest*quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, je staat met mij op de foto
Er zijn er 2 van hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!
Radioactieve grot, Glow in the darkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kweenie, maar als er licht in je grot schijnt, is er iets nie goed heur...
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzowquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Radioactieve grot, Glow in the dark
Kan wel vet hendig zijn als je de ingang niet kan vinden
Ah shut itquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzow
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu moet ik weer kijkenquote:
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotelquote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Qwea het volgende:
Doen we de volgende meet weer slapen?Nee zeker?
met nog meer alcohol.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotel
asldfjeru97849 en aou897afkhquote:
In november?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotel
Meer alcohol in het hotel jaquote:
*grom*quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
asldfjeru97849 en aou897afkh
flesjes limonchello inslaan of zelf makenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer alcohol in het hotel ja!
of ik graai hier ff inquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
flesjes limonchello inslaan of zelf maken
bier en tieten?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een goed idee voor de volgende meet
Goldstrikequote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik graai hier ff in
[ afbeelding ]
Ik mag mijn roostertje wel eens schoonmakenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik graai hier ff in
[ afbeelding ]
Nee, ik zag wel iemand die zoiets vanmiddag op Facebook zette van een andere Nederlandse band, Within Tempation, maar ook die niet geluisterdquote:Op donderdag 20 september 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Ll, ga je de volgende keer dan ook in het crappy hotel slapen?
Oh en heb je de Grenade versie van Within Temptational gehoord
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonquote:
Dat maakt nog niet dat ik leuk op de foto staquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, je staat met mij op de foto
Dat van die afstand maakt toch niet zoveel uit, ik woon er ook vlakbijquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonMaar als het een keer elders is, waarom niet, alweer veel te lang geleden
Ik vind jou daar ook echt leuk op staanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet dat ik leuk op de foto staJij staat er wel leuk op trouwens
Leuker dan mij iigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook echt leuk op staan
Afterparty in het hotelquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die afstand maakt toch niet zoveel uit, ik woon er ook vlakbij
Maar dan kan ik
a) meedrinken omdat niet hoeven terug rijden
b) meedoen met de afterparteh in het hotel
Was voor mij reden genoeg iigHoeft het voor jou niet te zijn uiteraard.
He bah, weer geen ruzie
Op die van Ynske sta ik echt kut en op die andere lach ik als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook echt leuk op staan
mooi, hoeven we de volgende keer geen hotel te regelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonMaar als het een keer elders is, waarom niet, alweer veel te lang geleden
Op de grondquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op die van Ynske sta ik echt kut en op die andere lag ik als een boer met kiespijn
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkonquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooi, hoeven we de volgende keer geen hotel te regelen.
Ja, en ik sta ernaastquote:
Ik heb een balkonquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkon?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkon?
We blazen je dak eraf en dan heb je een dakterras op zolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevondenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevonden.
Ik wil er ook bij!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevonden.
I'm in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil er ook bij!![]()
Maar dan wel met een fles single malt, want dat drinken eckte mannen
er is altijd wel ergens geneuktquote:
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is altijd wel ergens geneukt
Dat ligt er maar net aan wie er geneukt hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
ook dat is altijd wel zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
als het een hondje is weten we van wie het is.quote:
Cee of Cat of Dog22 of Stevequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als het een hondje is weten we van wie het is.
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijn.
Jij was ook niet in het hotelquote:
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissenquote:
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woontquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoor
Oh dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woont!
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissen
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie is er wel zwanger dan? Is er écht iemand zwanger?
Met ballen en zo'n stockeyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.
Oh... ik heb wat foto's gezien.. Mensen gezien die best zwanger konden zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoor
Waar heb je die gezien dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... ik heb wat foto's gezien.. Mensen gezien die best zwanger konden zijn...
Ja dat is best vals jaquote:
Maar ik ben zelf ook dik... ik mag zulke dingen zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien dan?
Wie heeft de photobucket-inlog verraden
[..]
Ja dat is best vals ja
Ik durf mensen pas te vragen of ze zwanger zijn als ze al een maand of 8 heen zijnStraks zijn ze gewoon dik
![]()
![]()
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mensquote:
Ouchhhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mens.
Heul niet! Ik zei dat nav je post dat je al heel heel heel lang niet ongesteld bent!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mens.
whehehe.... lampie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh trouwens, ik heb zo'n muts van een collega
(ik haal het zo weg)
[..]
Echt wtf
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mensen wat ben ik blond, ik heb al mijn Joan filmpjes op zijn kant gefilmd, en er is ook niemand....
zoalsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn programma's om dat te draaien dacht ik
Op deze manier kan 't, maar er zullen zeker nog legio andere mogelijkheden zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vandaag landelijke voorlichtingsdag in Rotterdam, en raadt eens wie daar net opgetreden heeft?
Jawel en deze keer heb ik wel dwars gefilmd
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Op deze manier kan 't, maar er zullen zeker nog legio andere mogelijkheden zijn.
Overigens, Steve, ik heb 't net pas gecontroleerd maar het Last-fm icon waaraan je me vorige week zei te herkennen was dus inderdaad dat van een hamster.![]()
Heb je nog hallo gezegd?quote:
tuurlijk, ze zag mij ook al tijdens het zingen, en ik kreeg een dikke knuffelquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog hallo gezegd?![]()
Ik hoorde vandaag in een winkel 'You and me' op de radio. En dacht: die is van ons!![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk, ze zag mij ook al tijdens het zingen, en ik kreeg een dikke knuffel
ik weet nog steeds niet hoe ik mijn songfestibalfilmpjes moet draaien
Houd em in ieder geval uit mijn buurtquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef Takaiki het volgende:
Whehehe![]()
Ik heb het ding in mijn bezit, ik neem hem de volgende keer weer mee![]()
Heeft dat ding nog nut , maar Henk zal hem wel vervloeken onderhandquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
Hij kan ons in elk geval niet vergeten (as if) door die roze pluis
Bacardi razzquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Ynske het volgende:
Q! Hoe heette dat spul dat Henk in mijn 7up gedaan had? Wil ff een fles scoren voor mijn ladies weekend begin oktober
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Takaiki het volgende:
Zou Steve nog pluis hebben, die zat ook helemaal onder
Dog22 zal wel vol zittenquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen..
Zit Steves hotelkamer vol met de roze pluis van Dog22?!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
Cee kijkt Pauw & Witteman!!!!!!!!!!!
* sp3c points
Leukquote:Op woensdag 26 september 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Henk net even bij Pauw en Witteman!Tenminste, een fragmentje uit het nieuws item van toen ze overvallen waren, of in ieder geval toen dat werd gepoogd.
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemistquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Ze zijn ook in de studio geweest. Oh nee, dat was DWDD..
Waarom was het bij P&W?
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemist
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregen![]()
Maes en ik zaten met honing te smeren in de sauna
Je hebt de foto toch wel gezien?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!
Nee tochquote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TuurlijkMorgen staat in in NRC Next
Oe zou ik dan toch nog ontdekt wordenquote:
Uiteraard!!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Oe zou ik dan toch nog ontdekt worden![]()
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
ze klikt om de 3 kwartier en noemt het zappen
wat schattig
das ook maar relatiefquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!
Kijk maar, ik reageer op een post van gisteren.
wtf!?quote:
Eigenlijk als een tang op een varken, want we zijn gewoon allemaal even [barneymode] awesome! [/barneymode]quote:
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Zo wat? Zo... awesomequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zo
Wie is 'wij'?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is 'wij'?
Noem je mij nu non-awesome?
Hij zegt ook bijna niemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef Takaiki het volgende:
Daar was je toch zelf hard genoeg mee bezig?
Allemachtigquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.
Het is wel een thriller dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allemachtigpas je op dat je niet uitglijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik moet klussenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:43 schreef Greys het volgende:
Morgenavond, bingo bij Henk, wie gaan er mee?
Hier is het nog steeds vandaag hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
Ja ik was ff vergeten dat het morgen al is
En zeer verhelderend commentaar geven natuurlijk, heel belangrijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet klussen
Of nouja, toekijken hoe de meneer klust.
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En zeer verhelderend commentaar geven natuurlijk, heel belangrijk
Done deal!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit de kroeg...
We hebben zojuist met Peter de dresscode vastgesteld voor de halve finale meet!
Allemaal een tattoo sleeve om je arm
Cool ideequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit de kroeg...
We hebben zojuist met Peter de dresscode vastgesteld voor de halve finale meet!
Allemaal een tattoo sleeve om je arm
En hebben we al een tellert?quote:
Ze zijn gewellllllllllllllllldigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh mi gado, ik zie nu pas de foto's in de photobucket!
die staan er al een maand!!!
Nu is het te laat om ze te censureren, wat erg!!!!
Ik pak vast een emmertje ijswaterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
BINNEN ENKELE DAGEN HOT MEET NIEUWS!!!!
Ik herhaal...
BINNEN ENKELE DAGEN HOT MEET NIEUWS!!
Sorryquote:
Oh, niks gezegd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik herhaal...
er zat zelfs 1 foto bij die ik niet eens op mijn eigen facebookpagina zetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn gewellllllllllllllllldig
En alleen zichtbaar voor degenen die aanwezig waren op de meet
Oh trouwens, MaMa, Joan liet me weten eergister dat ze de filmpjes gezien heeft en ik heb gezegd dat jij ze gemaakt hebtZe vond het superleuk!
Je mag mij eraf knippen hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zat zelfs 1 foto bij die ik niet eens op mijn eigen facebookpagina zet
Je snapt mijn grapje niet.quote:
Ayeeeeeeee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik herhaal...
Wiewatwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |