SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nipje we hebben nog iemand voor aan ons toftafeltje!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik zat ook op de Greysmanier te denken hoor.
Geeft niet mop!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik zat ook op de Greysmanier te denken hoor.
Je moest es weten wat je allemaal kon doen in 4 minquote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
4 minuten verschil maar joh
Oh god, Sonja Silva, ben jij het?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, misschien zijn wij dan gewoon hoogbegaafd GB
Jaaaaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nipje we hebben nog iemand voor aan ons toftafeltje!
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, Sonja Silva, ben jij het?
Greys heeft meer de titsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben gewoon meer de looks denk ik.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben gewoon meer de looks denk ik.
Ja de looks niet echt...quote:
Pfff, ik ook heurquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
WTF ben ik aan het doen op die foto dat ik met Joan praat.
Ik kijk alsof ik op het punt sta haar iets aan te doen
Ik ook, dus daar gáát de theorie.quote:
Laat je nakijkenquote:
Beter check je die foto met je pijpmondjequote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
Gewone album, niet Yns dus, en dan 33quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?![]()
Nee. Maar deze was wel echt heel ergquote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mag je foto's van jezelf uit de emmert gooien dan? Dan weet ik er ook nog wel eentje van mij
Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter check je die foto met je pijpmondje
Verraaierquote:eeuwig zonde dat ik mijn foto van je uit de emmer moest gooien. Hij is epic
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mag je foto's van jezelf uit de emmert gooien dan? Dan weet ik er ook nog wel eentje van mij
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar deze was wel echt heel erg
Kusje eropquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelen
[..]
Verraaier
Hihi, lijkt bijna of je ook eemoosjoneel was.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone album, niet Yns dus, en dan 33![]()
![]()
![]()
Daar zat je FOK! uit te leggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
Waarom kijk ik daar zo vies bij dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zat je FOK! uit te leggen.
Ja dan heet ze tombo, maar in het echt heet ze dan [..]. Maar soms dan noemen wel elkaar ook bij FOK!naam.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtNiet zelf gedaan. En ook gewoon gevraagd en niet geëist
Want:
[..]
Welk nr?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]Op de mijne staan er nog twee, dus ik laat 'm wel staan.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, app hem eens als je wilt, die erge pic?
NAAR OOGNIP ALLEEN
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLIEDEREEN
11quote:
Iedereen die wegging mocht nog ff voelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Gewoon, anders is het 11vd135quote:
Ooh, ik wilde hem naar iedereen in mijn lijst appenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLEEN
Oh?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen die wegging mocht nog ff voelen![]()
NOEM JE ME NOU DIKEEN SNOL?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik noem je aaibaarquote:
Ja, ik weet ook van niks!quote:
Nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
OMGWATTAFAK Q, die andere die je me nu stuurt is NOG erger.
Mijn zelfbeeld.
*poef*
Gone
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
OMGWATTAFAK Q, die andere die je me nu stuurt is NOG erger.
Mijn zelfbeeld.
*poef*
Gone
WATTTTTTTTTquote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sta wel dertig keer lelijk in de emmertquote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys ik sta ook heul lelijk in de emmert dus zanik niet
/junkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had alMaar ik krijg maar 1 vinkje bij iedereen, behalve bij Q
heb m nuquote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had alMaar ik krijg maar 1 vinkje bij iedereen, behalve bij Q
Ik heb er nog 1, van onder dr rokjequote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb m nu
En idd beter niet publiceren (maar minder erg dan ik nu dacht)
^^quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb m nu
En idd beter niet publiceren (maar minder erg dan ik nu dacht)
App me die dan ook eensquote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, van onder dr rokjeWaar je dr slipje enzulks ziet
whehe bitchquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk nummer?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb beide memo's gemist. Lekker dan.
Oh daar was ik bij met dat momentquote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Die ene die wel in de emmert staat dan, met mijn jurkie tussen mijn benen en iemand met d'r snufferd op die hoogte
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Die ene die wel in de emmert staat dan, met mijn jurkie tussen mijn benen en iemand met d'r snufferd op die hoogte
Hij is echt schoftig gruwelijk hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Je bent veel knapper dan op die foto
quote:
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt schoftig gruwelijk he
Ik zag een aantal pics in de emmert waarvan ik dacht 'aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggen
Ik zet hem wel ff in de emmer. Zit toch geen gezicht bij!quote:
Ynske bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
ben benieuwd, morgen ff spiekenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
'
Die ene van ons met die tiara's op half elf vind ik echt leuk
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
Ik had hem graag eerst ff op de app gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem graag eerst ff op de app gehad![]()
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donkerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Heb je hem echt niet?
Ik zou toch zweren dat je buiten op het terras met die foon onder mijn jurkie zat
Tssss, je staat met mij op de fotoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Oognip het volgende:
Volgende meet wil ik ook eens leuk op de foto
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
*proest*quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, je staat met mij op de foto
Er zijn er 2 van hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!
Radioactieve grot, Glow in the darkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kweenie, maar als er licht in je grot schijnt, is er iets nie goed heur...
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzowquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Radioactieve grot, Glow in the dark
Kan wel vet hendig zijn als je de ingang niet kan vinden
Ah shut itquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |