Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter check je die foto met je pijpmondje
Verraaierquote:eeuwig zonde dat ik mijn foto van je uit de emmer moest gooien. Hij is epic
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mag je foto's van jezelf uit de emmert gooien dan? Dan weet ik er ook nog wel eentje van mij
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar deze was wel echt heel erg
Kusje eropquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook heel erg, maar die kan ik wel handelen
[..]
Verraaier
Hihi, lijkt bijna of je ook eemoosjoneel was.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone album, niet Yns dus, en dan 33![]()
![]()
![]()
Daar zat je FOK! uit te leggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de looks niet echt...
WTF ben ik aan het doen op die foto dat ik met Joan praat.
Ik kijk alsof ik op het punt sta haar iets aan te doen
Waarom kijk ik daar zo vies bij dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zat je FOK! uit te leggen.
Ja dan heet ze tombo, maar in het echt heet ze dan [..]. Maar soms dan noemen wel elkaar ook bij FOK!naam.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een van de Q pics die zij gemaakt had en ze had ze 1 tel in de emmert staan en PMde hem en ik vroeg (!!!) of hij alsjeblieft weg mochtNiet zelf gedaan. En ook gewoon gevraagd en niet geëist
Want:
[..]
Welk nr?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]Op de mijne staan er nog twee, dus ik laat 'm wel staan.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, app hem eens als je wilt, die erge pic?
NAAR OOGNIP ALLEEN
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLIEDEREEN
11quote:
Iedereen die wegging mocht nog ff voelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
wth is trouwens die foto dat Q de tieten van Greys vol beet heefttoen was ik al weg zeker?
Gewoon, anders is het 11vd135quote:
Ooh, ik wilde hem naar iedereen in mijn lijst appenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
NAAR MIJ ALLEEN
Oh?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen die wegging mocht nog ff voelen![]()
NOEM JE ME NOU DIKEEN SNOL?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen die wegging mocht nog ff voelen![]()
Nee, ik noem je aaibaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |