quote:
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt schoftig gruwelijk he
Ik zag een aantal pics in de emmert waarvan ik dacht 'aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was een ongelukkig moment, zullen we maar zeggen
Ik zet hem wel ff in de emmer. Zit toch geen gezicht bij!quote:
Ynske bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Die ene die wel in de emmert staat dan, met mijn jurkie tussen mijn benen en iemand met d'r snufferd op die hoogte
ben benieuwd, morgen ff spiekenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
'
Die ene van ons met die tiara's op half elf vind ik echt leuk
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
Ik had hem graag eerst ff op de app gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA EN GREYS IN DE STRESS PER DM OVER DIE FOTO
Die ik heel niet heb want bluf
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem graag eerst ff op de app gehad![]()
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donkerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Heb je hem echt niet?
Ik zou toch zweren dat je buiten op het terras met die foon onder mijn jurkie zat
Tssss, je staat met mij op de fotoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Oognip het volgende:
Volgende meet wil ik ook eens leuk op de foto
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
*proest*quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal mislukt. Je grot was te donker
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, je staat met mij op de foto
Er zijn er 2 van hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar vind ik jullie dus serieus allebei leuk op staan!
Radioactieve grot, Glow in the darkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kweenie, maar als er licht in je grot schijnt, is er iets nie goed heur...
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzowquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Radioactieve grot, Glow in the dark
Kan wel vet hendig zijn als je de ingang niet kan vinden
Ah shut itquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |