quote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzow
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met je "sleutel" bij het verkeerde gat staat ofzow
nu moet ik weer kijkenquote:
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotelquote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Qwea het volgende:
Doen we de volgende meet weer slapen?Nee zeker?
met nog meer alcohol.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotel
asldfjeru97849 en aou897afkhquote:
In november?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. En in hetzelfde hotel
Meer alcohol in het hotel jaquote:
*grom*quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
asldfjeru97849 en aou897afkh
flesjes limonchello inslaan of zelf makenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer alcohol in het hotel ja!
of ik graai hier ff inquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
flesjes limonchello inslaan of zelf maken
bier en tieten?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een goed idee voor de volgende meet
Goldstrikequote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik graai hier ff in
[ afbeelding ]
Ik mag mijn roostertje wel eens schoonmakenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik graai hier ff in
[ afbeelding ]
Nee, ik zag wel iemand die zoiets vanmiddag op Facebook zette van een andere Nederlandse band, Within Tempation, maar ook die niet geluisterdquote:Op donderdag 20 september 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Ll, ga je de volgende keer dan ook in het crappy hotel slapen?
Oh en heb je de Grenade versie van Within Temptational gehoord
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonquote:
Dat maakt nog niet dat ik leuk op de foto staquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, je staat met mij op de foto
Dat van die afstand maakt toch niet zoveel uit, ik woon er ook vlakbijquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonMaar als het een keer elders is, waarom niet, alweer veel te lang geleden
Ik vind jou daar ook echt leuk op staanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet dat ik leuk op de foto staJij staat er wel leuk op trouwens
Leuker dan mij iigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook echt leuk op staan
Afterparty in het hotelquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die afstand maakt toch niet zoveel uit, ik woon er ook vlakbij
Maar dan kan ik
a) meedrinken omdat niet hoeven terug rijden
b) meedoen met de afterparteh in het hotel
Was voor mij reden genoeg iigHoeft het voor jou niet te zijn uiteraard.
He bah, weer geen ruzie
Op die van Ynske sta ik echt kut en op die andere lach ik als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook echt leuk op staan
mooi, hoeven we de volgende keer geen hotel te regelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het lijkt me onwijs gezellig hoor, maar het is meer dat ik sowieso gewoon echt van deur tot deur 15 minuten van de Henk vandaan woonMaar als het een keer elders is, waarom niet, alweer veel te lang geleden
Op de grondquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op die van Ynske sta ik echt kut en op die andere lag ik als een boer met kiespijn
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkonquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooi, hoeven we de volgende keer geen hotel te regelen.
Ja, en ik sta ernaastquote:
Ik heb een balkonquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkon?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afterparty bij Ll! Heeft ie een balkon?
We blazen je dak eraf en dan heb je een dakterras op zolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevondenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevonden.
Ik wil er ook bij!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nice, twee tuinstoelen er op en Roger en ik hebben onze plekjes weer gevonden.
I'm in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil er ook bij!![]()
Maar dan wel met een fles single malt, want dat drinken eckte mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |